Перейти до змісту

Газовий редуктор Tomasetto AT07


Andreyxxx

Рекомендовані повідомлення

Стоїть на автомобілі редуктор Tomasetto AT07 Мене цікавить де у ньому вінт холостих оборотів ??? У інтернеті деякі пишуть, що зверху інші пишуть що збоку чорний. На газовому СТО колись ще як регулювали, то казали, що цей вінт чорний збоку. Тільки зараз вирішив все таки вияснити де ж саме він. Якщо те, що мені крутили да і я крутив це вінт подачі газу у камері, а він у мене викручений на всю. Виходить у мене перерозхід газу іде.

post-7779-0-74597000-1406911060_thumb.jp

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Яка машина, двигун і розхід?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

омега А 2,0. 2 покоління газу. розхід суто по місту 14-15 літрів

Вже думаю як варіант закрутити цей чорний вінт на 2- 3 оберта та відкрутити на 2-3 вінт на шлангові.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Багато, я на такому моторі в 9 влажу, макс. 10. Норма біля десяти літрів.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Питання до власників ГБО. Наскільки у вас відкритий вінт на шлангові ??? У мене десь на 1-1,5 оберта

Да я уже у всіх знайомих перепитав у всіх розхід 10-13 максимум. Газовикі одне що роблять це крутять вінт на шлангові. Закрутять і каже"на їдь" А воно ж нехрена не їде :)

За містом у мене "їсть" десь 9-10 літрів

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

А воно ж нехрена не їде :)

Це дивлячись як крутити. Можна наставити холості, а тяги взагалі не буде і т.д. В себе сам кручу.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Ну я собі накрутив, авто їде нормаль, тяга тоже нормальна, а розхід 14,5 літра.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Чорний пластмасовий гвинт - "винт чувствительности"

Металевий зверху - холостий хід

"Винт жадности" (той що на шлангові) я так налаштував по таким загальновідомим рекомендаціям: відкрутив майже на всю, потім виставив оберти двигуна 3500об/хв (зафіксував дросельну заслонку) і почав закручувати гвинт до того часу, поки оберти не почнуть падати. Потім від цього місця відкрутити гвинт приблизно на 0,5-1 оберт.

При такому регулюванні машина їде не гірше бензина, і їсть 10,5-11,5 по місту, 8-9 по трасі. І не боюсь що прогорять клапана від бідної суміші (це якщо занадто закрутити гвинт).

Жигуль, мотор 1,6л.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Не буду спорити, але в мене на газі тяга слабша за бензу.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

За власними спостереженнями на рахунок тяги на газі/бензі. На всіх режимах крім "тапка в пол" їде +- одинаково. Тільки на максимальних дросселях на бензині тяга дещо краща. І ще, якщо є навантаження на машину, ну наприклад, прицеп тягнути, то на газі більше відчувається це навантаження.

А так да, якщо закрутити на економію (я спочатку так і робив), то машина тупа робиться та ще й це грозить прогаром клапанів, так як бідна суміш горить з більшою температурою. Витрати тоді були 9-10л по місту, але то не їзда, коли давиш педальку, а вона тупить.

Також радив би раніше запалювання ставити на газі, якщо є така можливість.

Доречі, редуктор у мене такий самий як у ТС.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

У Вас гвинт чорний закручений чи відкручений ?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

гвинт під номером 2 закрути повністю і відкрути пів оберта, а чорним гвинтом регулюй обороти і все

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • 4 тижня потому...

Сказати чесно, задовбало мене вже те ГБО :)

Купив та замінив ремкомплект (2 клапана, 2 мембрани) Результату ніякого. Старі мембрани були як новенькі і це після 3 років та заведення у -20. Єдине що було дивно це багато газоліну там де велика мембрана, вона була мокра. Ну значить замінив я це все, поставив та почав регулювати ось за цим відео.

Заїхав на заправку та заправив 22,2 літри газу. Проїхав я 135км. Рахуємо - 22,2/135*100=16,44 Це розхід по місту. Буває і 18 літрів. Сказати чесно вже задовбався крути його. При цьому налаштуванні чорний гвинт який регулює тиск закручений майже на всю, холостий виставлений маленьким болтом. Дозатор на шлангові відкручений десь на 0,7 оберта. Динаміка при такому налаштуванні просто чудова, майже як на бензині, але є одна проблема і це якийсь провал при рушанні. Коли на 1 передачі плавно пускаю зчеплення таке відчуття ніби троїть, далі все чудово крім 16,5 літрів на 100 км. :(

На станції мені регулювали іншим чином. Гвинт який регулює тиск (чорний) відкручували на всю а болт холостого взагалі не крутили. Дозатор на шлангові також відкручений на 0,7 оберта. З такими налаштуванням розхід 14-15 літрів на 100 км. по місту. Холостий тримає чудово, рушання з 1 передачі з повільним відпусканням зчеплення також чудове але динаміка вже погана. Таке відчуття ніби хтось тримає за зад і не дає розвивати оберти. Всі фільтра, свічки все нове. На бензині автомобіль летить як має бути. Саме головне що я хочу ще зробити це перевірити скільки вона "їсть" бензини. Якщо бере 14 літрів ну тоді вже не потрібно "махати біля неї руками" :)

Можливо у когось є 3 варіант регулювання або якісь ідеї ? :)

Автомобіль опель омега А 1987 2,0 Гбо 2

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.



×
×
  • Створити...