Перейти до змісту

Вибір страхової компанії


Igoryoshek

Рекомендовані повідомлення

Привіт бордівчани. Поділіться хто де оформляє автоцивілку, в якій компанії краще оформити, які відгуки, ціна, можливі нюанси?

Від себе оформляв автоцивілку минулого року в Пожежній страховій компанії, зараз подумую може змінити на іншу. Яку краще обрати?

Дякую.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

раджу відкрити топ 10 страхових й влюбій з них страхувати http://polismart.com.ua/rating

сам застрахував в ПЗУ

дуже не раджу страхувати в оранті

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

вже кілька років користуюсь ПЗУ. Вважаю що страхова має бути одним з лідерів на ринку. А то потім матимеш нюанси, тьху-тьху шоб не довелося скористатись...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • 2 тижня потому...

Більшість застраховані в ПЗУ? Чи стоїть доплачувати за нульову франшизу?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

користуюся AXA-страхування (переваги). І візьми автоцивілку з нульової франшизою.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • 2 року потому...

Підніму тему. Який зміст плодити одне й теж?

 

Якісь войовничі в мене останні дні, то MTS/Vodafone, то поліція.

 

Наступна історія про страхову "Еталон". Через знайомства я там оформив ОСЦПВ (автоцивілку). В грудні минулого року потрапив в невеличке ДТП. Формально неправий я. Другий учасник ДТП мені видався адекватним порядним молодим чоловіком. Ми оформили мій європротокол. Я оплатив чоловіку ремонт автівки і, відповідно, домовилися, що коли йому прийде компенсація від страхової на картку, він поверне мені кошти. Всі документи по страховій події були подані 25.12.2016 р.

 

Строки виплати страхового відшкодування чітко регламентовані законом. Якщо у потерпілого зібрані всі необхідні документи, то виплата повинна проводитися через 15 днів після того, як узгоджений розмір відшкодування, але не пізніше 90 днів з дня одержання заяви від потерпілого про страхове відшкодування. Тобто виплата повинна була бути здійснена до 06.03.2017 р. Починаючи з цієї дати я разів два на тиждень дзвонив на гарячу лінії СК "Еталон" і вимагав виплати, назвати конкретний її термін. На що мені щоразу відповідали: "сума компенсації по вашій справі погоджена, вам треба зачекати, в нас є певна затримка по причині великої кількості страхових випадків, нічого конкретного назвати не можемо". На 40-й день (від 06.03.2017) порушення ЗУ я не витримав і вирішив щось робити. Подати в суд не є проблема, але для початку ще спробував легший спосіб. В минулу п'ятницю 14.04.2017 я почав бомбити відгуки на сайтах, які знаходив першими. На пошту страхової скинув скріншоти і написав, що залишу таких ще сотню і не тільки від свого імені. За годину мені телефонує другий учасник ДТП і каже, що йому дзвонила страхова, вибачалася і обіцяла у вівторок 18.04.2017 (наступний робочий день) перерахувати кошти. Вчора 18.04.2017 кошти страхова перерахувала і чоловік віддав їх мені.

 

Висновків для себе я зробив два:

1. Страхові компанії і не тільки сцять за свою репутацію в інтернет мережі.

2. В нашій державі все своє треба вигризати зубами.

 

P.S. Той же другий учасник ДТП розповідав мені, що його кум теж десь майже зразу після нас потрапив в невеличке ДТП. Страхова винуватця - PZU. Виплата прийшла на рахунок на третій день після подачі всіх документів.

 

Будьте крепкими!

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.



×
×
  • Створити...