kotsy Опубліковано 13 Липня, 2013 в 14:30 #1 Опубліковано 13 Липня, 2013 в 14:30 Всім доброго дня!Порадьте будь-ласка нормального автоелектрика. Виникли проблеми з електронікою/проводкою. Один "майстер" "продіагностував", взяв за діагностику 150 грн, а проблеми так і лишились. Автомобіль Шкода Октавія.Буду вдячний за пораду!До речі, можливо хтось знає чи нормальний електрик на "Пітстопі" цей що в Струмівці?
Артур Опубліковано 13 Липня, 2013 в 14:43 #2 Опубліковано 13 Липня, 2013 в 14:43 066 322 40 14 Сергій.Звоніть домовляйтесь.
EleKtrik Опубліковано 13 Липня, 2013 в 15:32 #3 Опубліковано 13 Липня, 2013 в 15:32 До речі, можливо хтось знає чи нормальний електрик на "Пітстопі" цей що в Струмівці? Да, є - Mykola81
opel95 Опубліковано 14 Липня, 2013 в 10:24 #4 Опубліковано 14 Липня, 2013 в 10:24 щоб не створювати нову тему....хто може глянути авто трафік 1,9 DTI...відключається турбіна як наслідок ззаду шлейф і пропадає тяга. глушу через пару хвилин завожу все добре.. все працює. я так розумію комп по новому все бачить і все добре. діагностика показала датчик вкл. турбіни...був замінений на новий звичайно BOSCH. проблема на деякий час зникла але зявилась знову ( діло було певно не в ньому ). кажуть це в трафіків - вівариків глючне місце. деякі думки вже є але не має гарантії вирішення проблеми. можливо хтось з електриків зтикався з такою проблемою і може її вирішити.дякую.
Deemon Опубліковано 14 Липня, 2013 в 11:00 #5 Опубліковано 14 Липня, 2013 в 11:00 клапан EGR перевірявся?
opel95 Опубліковано 16 Липня, 2013 в 16:51 #6 Опубліковано 16 Липня, 2013 в 16:51 клапан EGR перевірявся?поки ні але думаю причина не в ньому.поїду певно до Володьки в Хріники.
EleKtrik Опубліковано 16 Липня, 2013 в 22:24 #7 Опубліковано 16 Липня, 2013 в 22:24 щоб не створювати нову тему....хто може глянути авто трафік 1,9 DTI...відключається турбіна як наслідок ззаду шлейф і пропадає тяга. глушу через пару хвилин завожу все добре.. все працює. я так розумію комп по новому все бачить і все добре. діагностика показала датчик вкл. турбіни...був замінений на новий звичайно BOSCH. проблема на деякий час зникла але зявилась знову ( діло було певно не в ньому ). кажуть це в трафіків - вівариків глючне місце. деякі думки вже є але не має гарантії вирішення проблеми. можливо хтось з електриків зтикався з такою проблемою і може її вирішити.дякую.Дивились в data, чи лишень по коду?
Irina_G Опубліковано 3 Серпня, 2013 в 06:27 #9 Опубліковано 3 Серпня, 2013 в 06:27 066 322 40 14 Сергій.Звоніть домовляйтесь.Вчора звертались. Задоволені, рекомендуємо))
yvazhaemuy Опубліковано 4 Серпня, 2013 в 19:26 #10 Опубліковано 4 Серпня, 2013 в 19:26 клапан EGR перевірявся?поки ні але думаю причина не в ньому.поїду певно до Володьки в Хріники.Опель-Автохауз в Маяках, і ніяких Хрінників не треба. У мене на Caddy SDI затроїли дві форсунки. Подзвонив в Хрінники, описав приблизно суть проблеми - не заводилась на холодно, втім після того як перший раз стартанула, через секунду можна було глушити і заводилась відразу. Сказав майстер - привозь машину на тиждень - розберемося... Я спробував вмовити майстра щоб оглянув і діагностував при мені і при можливості відразу відремонтував, але отримав у відповідь - НІ. Я майже туди поїхав, бо уже не було виходу, але оце - багато роботи, у мене черга і так далі мене насторожило! Не буду описувати страхи, які прокручував в голові, але те що з твоєю машинкою будуть робити майстри в твою відсутність насторожує... Але спробував заїхати на Автохауз - хлопці подивилися і при мені, що дуже важливо, замінили всього навсього ремкомплект на форсунки (на Боші, оригінальні коштують в межах 80 гривень, тоді як на шкоді - 290). Все про все обійшлося в межах 500 гривень. Ви уявляєте скільки б мені винесло у Хрінниках, при тому, що машина стояла б там тиждень, не відомо що б туди навтикали і що б іще мені замінили без мого відома...
Рекомендовані повідомлення
Заархівовано
Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.