Перейти до змісту

Вибір автоакумулятора


MrVes

Рекомендовані повідомлення

Вітаю.

Як завжди зненацька прийшла зима із зовсім не очікуваним, хоча прогнозованим, зниженням температури. І як воно зазвичай буває акумулятор починає натякати, що пора йому на відпочинок (особливо красномовно натякає, якщо авто постоїть вікенд без руху).

В зв'язку з цим виникло питання до кого ж звернутися, аби придбати авто акумулятор за адекватну ціну та й старий здати (кажуть за нього гроші дають).

Порадьте куди звертатися.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

якщо хочеш на багато років, то бери відомих брендів. варта, бош наприклад.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Як не нарватися на підробку?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

якщо хочеш на багато років, то бери відомих брендів. варта, бош наприклад.

не обов'язково, у мене інсі аку (середня цінова категорія) вже п'ятий рік служить і ні разу нічого йому не робили за весь термін служби.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

якщо хочеш на багато років, то бери відомих брендів. варта, бош наприклад.

Брав 1,5 р назад Варту в епіцентрі- г... повне

в першу же зиму відмовлявся крутити при морозі більше 18 гр.

а в кінці літа вже й здихав при більшій нагрузці при заглушеній машині(магн/обдув салону)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Недавно брав собі в магазині, що на Набережній, дали рік гарантії і сказали через кожні три місяці на перевірку. Також цікавився Вартою - на баразі ніде нема, сказали тільки в цьому магазині, а в магазині сказали, що Варта вся неоригінальна і продавці не радять брати.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • 3 місяця потому...

Tеж появилась необхідність купити акум, почитав про ( інсі аку ) - то вже оказується їх не тільки турки роблять http://www.inciaku.com/ru/content/zavody

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

ІСТА стандарт 6-й рік! І, певно, що оригінал?! "для тих хто мало їздить і мало заробляє" :D

При t -17, після 2міс "повного і нерухомого" простою, завів авто ніби двигун ще теплий був! - чим здивував себе і сусідів :)

Кислотні акумулятори догляд люблять, тому колись кожен автомобілість мав зарядне і ареометр, при цьому періодично перевірялося реле зарядки.

Теперішні лише спорять за бренди, типу: "О мій 6 років виходив, а мій лише 3 (і то херня, що акумулятор з порожніми банками і 10А та 17В на виході з реле зарядки"). Зате авто Б/В "германії", а як воно там має буть ХЗ? А тим паче, що там під під"їздом, чи на стоянці перевіриш?

Сусід (колишній водій автоколони) на ВАЗ 2106 "виходив" ІСТУ 11 років! (в мене попередню теж ІСТУ вкрали після 7р експлуатації :( ) В іншого в горе водія/сусіда і БОШ поганий, Варту зараз хаїть, а я гляньсь в його АКБ, а він "сухий" і то вже не перша така ситуація.

Я чомусь впевнений, що оригінального БОШа можна років 15 експлуатувати. Мій батько умудрявся після "них" на Б/В по 3р їздити

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

ІСТА стандарт 6-й рік! І, певно, що оригінал?

100% оригінал :_02:

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

на Набережній в магазині - кажуть беруть старий акум? по чому за кг (чи там як)? хтось здавав?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • 1 місяць потому...

В Епіцентрі нещодавно бачив акумулятор Full Power Asia 60-кa, і ціна смішна 388 грн, а поряд такі самі, тільки в іншому корпусі, і ціна вже значно більша, хто що знає про такий акумулятор, і чи варто його взагалі брати? А то гугл мовчить.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.



×
×
  • Створити...