Перейти до змісту

Ціни на пальне сьогодні: скільки коштує бензин, газ і дизель

Від Board.News,19.10.23


Про це повідомляє Еспресо.TV із посиланням на фінансовий портал "Мінфін". У середньому пальне в Україні 19 жовтня продавали за такими цінами:  бензин А-95 преміум – 58,35 грн/л   бензин А-95 – 55,50 грн/л бензин А-92 – 53,36 грн/л дизельне пальне – 55,61 грн/л автомобільний газ – 26,24 грн/л Наявність пального на заправках в Україні За даними "Мінфіну", А-95 "преміум" є на заправках більшості мереж АЗС у більшості областей України на підконтрольній території. Найдешевше - за ціною 55,49 грн/л у мережі Luxwen у Київській області. Найдорожче - по 60,99 грн/л у мережі АЗС SOCAR на Київщині, Львівщині, Одещині, Черкащині. На Луганщині бензин А-95 "преміум" відсутній на заправках. А-95 на підконтрольній Україні території можна купити в усіх областях, крім Луганської, у більшості мереж АЗС. Найдешевше - по 49,95 грн/л у мережі АЗС "Авантаж 7" у Вінницькій, Київській і Хмельницькій областях, найдорожче - по 58,99 грн/л у мережі АЗС SOCAR на Київщині, Львівщині й Одещині. А-92 відсутній на АЗС у Луганській області. В інших областях на підконтрольній Україні території найдешевше його можна купити по 50,49 грн/л у мережі АЗС "Маркет" у Закарпатській, Київській, Львівській, Миколаївській та Хмельницькій областях, найдорожче - по 57,99 грн/л у мережі АЗС "Паралель" на Донеччині. Дизельне пальне можна придбати майже у всіх мережах АЗС у всіх областях на підконтрольній території України. На Луганщині цього виду пального немає на АЗС. Найдешевше дизельне пальне можна придбати по 50,89 грн/л у мережі АЗС "Маркет" у Закарпатській, Київській, Львівській, Миколаївській та Хмельницькій областях. Найдорожче дизельне пальне - по 59,99 грн/л у мережі АЗС "Паралель" на Донеччині. Прогнози щодо цін на пальне На початку місяця експерти зазначали, що в жовтні ціни на пальне залежатимуть від двох головних факторів – кризи в Росії й того, чи відновлять окупанти удари по енергетичних об’єктах України. Загалом на АЗС прогнозували ріст цін на дизельне пальне на 10%, а на бензин, за найкращих умов, – лише на 1%. Про це в коментарі Фактам ICTV розповів фінансовий аналітик Олексій Лупоносов. За його словами, оскільки Росія вирішила протягом жовтня не експортувати дизельне пальне до країн Заходу, ріст цін спостерігається не лише в Україні, а й по всій Європі. Лупоносов прогнозував, що через рішення Москви лише протягом жовтня ціни на дизельне пальне можуть підскочити до 10%.  Іншим фактором впливу на зміни цінника на пальне є удари Росії по українській енергетичній інфраструктурі. Якщо енергетичні об’єкти України зазнаватимуть регулярних атак з боку Росії, то почнуть більше працювати електрогенератори, які переважно споживають дизельне пальне або бензин. Це призведе до росту попиту, а відповідно, й цін на АЗС. Проте, прогнозує Лупоносов, ціни на бензин підвищаться несуттєво. Він зазначив, що зростання може відбуватися лише в межах інфляції та девальвації.  Щодо скрапленого газу, то Лупоносов каже: якщо протягом жовтня температура навколишнього середовища не падатиме надто сильно, то ціни можуть не зазнати змін. Водночас із настанням холодів ріст цін може спостерігатись в межах 3-4 гривень. До кінця серпня ситуація на ринку пального в Україні стабілізувалася після літнього сплеску подорожчання, до якого призвели зростання податків і світове підвищення цін на нафту й нафтопродукти. Восени вона більше залежить від динаміки світових ринків, зазначав раніше в коментарі для  "Дзеркала тижня" директор "Консалтингової групи А-95" Сергій Куюн. Перед тим Куюн пояснював, що зростання податків призвело до зростання цін на пальне у липні в середньому на 4 грн, хоча могло бути й більшим. З огляду на те, що світові ціни на нафту й нафтопродукти зростали, в серпні ціни на пальне прогнозовано також пішли догори.  Тим часом директор НТЦ "ПСИХЕЯ" Сергій Сапєгін в ефірі телеканалу "Еспресо" зауважував, що зростання на світових ринках не дуже велике, проте ціна пального на українському ринку залежить і від внутрішніх чинників.  Нагадаємо, з 1 липня в Україні відновили 20% ПДВ на пальне.  Голова фінансового комітету Верховної Ради Данило Гетманцев, розповідаючи про повернення податків на пальне, які діяли в Україні до повномасштабного вторгнення РФ, рішення про їх скасування назвав помилкою. Як писав раніше на своїй facebook-сторінці Сергій Куюн, у 2022 році Україна повністю перебудувала свій ринок пального і завдяки цьому й надалі буде забезпечена пальним. Головним викликом на ринку пального на 2023 рік залишається війна, й ніхто не знає, які форс-мажори вона принесе.

Читати повністю

  • 8 Views


×
×
  • Створити...