Перейти до змісту

SpaceX Маска фактично стала монополістом на ринку і користується цим — WSJ

Від Board.News,11.07.23


rssImage-013d75ca32f4d8d630a68397436cf03b.jpeg

Компанія Ілона Маска SpaceX за останні кілька років фактично стала монополістом на ринку космічних запусків — ракети компанії забезпечили 66% польотів клієнтів з американських стартових майданчиків у 2022 році і 88% за перші шість місяців цього року. Про це йдеться у статті The Wall Street Journal. Як зазначає видання, вторгнення Росії в Україну зробило одну альтернативу — російську ракету "Союз" — закритою для багатьох замовників запуску. Ракети-конкуренти від Blue Origin Джеффа Безоса та французької компанії із запуску Arianespace ще не літали. "Річ у тім, що конкуренти зараз нічого не можуть виставити, і це робить SpaceX де-факто монополією", — зазначають експерти. Влада SpaceX у пусковому бізнесі означає, що багато урядових установ і супутникових операторів повинні прив’язувати свої амбіції до графіків і можливостей компанії, пише WSJ. За перші шість місяців року SpaceX виконала 21 рейс для зовнішніх клієнтів, або 64% від загального числа польотів по всьому світу. Ці цифри не включають запуски SpaceX для її супутникового інтернет-бізнесу Starlink. Зважаючи на це, SpaceX підіймає ціни. Кілька років тому 1 кг вантажу доставляли на орбіту за $5000, тепер $6500.

Читати повністю

  • 16 Views


×
×
  • Створити...