Перейти до змісту

Історія успіху: як найвідоміший сервіс оголошень став опорою для мільйонів

Від Board.News,22.08.23


“Сам ребрендинг видався, на диво, вдалим. Сам інфопривід, розповісти про ребрендинг, зробив таку роботу, що гасло “SLANDO став OLX” залишилося на роки. І ще довго-довго працюватиме. Також ми бачимо, що мільйони українців, мільйони облич знаходять для себе щось. І люди для нас - це найголовніша із фіч”, - розповідає директор департаменту клієнтського сервісу OLX в Україні та Центральній Азії Ігор Сироватко.  Щомісяця платформу OLX відвідує понад 19 мільйонів користувачів, і ця цифра стрімко зростає. Після оновлення компанія значно розширила можливості сервісу, зокрема, спрямовуючи свої зусилля на забезпечення комфорту для користувачів. За словами Ігоря Сироватка, “компанія у 2015 році зробила крок назустріч бізнесу. Зокрема, створила підрозділ для роботи з бізнес-клієнтами, а також започатковували категорію за категорією, як-от “Нерухомість”. І зараз ми вже є таким собі “інкубатором” зростання маленьких бізнесів, які починають з чогось найменшого і потім ростуть разом з нами”. Навіть під час важких випробувань, як пандемія Covid-19 та російське повномасштабне вторгнення, сервіс OLX залишався надійною підтримкою для людей. Компанія активно співпрацювала з фондами та різноманітними організаціями, щоб підтримати своїх користувачів у найважчий для країни час.  “Ми допомогли нашій Державній службі з надзвичайних ситуацій. Придбали єдиний в Україні, ми називаємо його “молодший брат робота Оптимуса Прайма”, великий МАН зі стрілою понад 55 метрів, якого в Україні не було ніколи. Зрештою, ми це робимо тільки в кооперації з відомими фондами. Обираємо не те, що нам подобається, ми в них питаємо, що є найбільш необхідним. Бо всі зараз донатять на перемогу, на армію, на дрони, це дуже правильно, що це роблять,, а от такі проєкти, вони десь залишаються в тіні”, - додає директор департаменту клієнтського сервісу OLX в Україні та Центральній Азії Ігор Сироватко.  Однією з важливих ініціатив стала співпраця з фондом Сергія Притули у межах проєкту “NEST”. Компанія задонатила гроші, дозволивши багатьом родинам на Київщині повернутися додому. “Це проєкт з побудови модульних будинків у зруйнованих селах Київщини, у Макарівській територіальній громаді. Ми там задонатили пів мільйона доларів, а також створили платформу для подальшого збору коштів на будиночки. Більше сотні родин уже заселились і живуть там. Вони повернулися у свій двір. Відтак вже на своїй території відбудовує свій будинок”, - зазначає Ігор Сироватко.  Компанія, як і всі українці, з нетерпінням чекає та вірить у перемогу. Щоб вкотре стати пліч-о-пліч з народом та відбудувати Україну. 

Читати повністю

  • 12 Views


×
×
  • Створити...