Перейти до змісту

Експерт з авіації розказав, що в авіагалузі РФ загострюється проблемна ситуація

Від Board.News,21.08.23


Про це він розказав в етері Еспресо. "Проблема в авіаційній галузі Росії вже протягом півтора року набуває активної ситуації. Наприклад, ми бачимо, що з вересня Росію відключають від системи SITA (міжнародний комунікаційний канал для обміну даними між різними авіаційними учасниками ринку – ред.), який функціонує для створення певного хабу стосовно багажу, пасажирів та іншого. Також деякі авіакомпанії відмовляються від виконання рейсів, бо літаки в експлуатації РФ давно вже не проходили ремонт", - зауважив експерт з авіації. Анатолій Храпчинський додав, що компанії Airbus і Boeing ще на початку повномасштабного вторгнення відмовили РФ у потенційній експлуатації та допомоги з ремонтом. "Крім того, у росіян є ще декілька проблем, а одна з них – подвійна реєстрація їхніх літаків. До 24 лютого 2022 року більшість російських авіакомпаній реєструвалися за кордоном в офшорних зонах, тому що це було для них дешевше. З часом вони почали перереєстровуватися, боячись санкцій, і отримали подвійну реєстрацію, що заборонено авіаційним законодавством. Тобто літак з подвійною реєстрацією може цілком легко бути арештований у будь-якому аеропорту. Тому насправді ми тільки зараз бачимо дію тих санкцій, які півтора року тому почали вмикатися проти Росії", - підсумував Храпчинський. Нагадаємо, що проти авіагалузі у Росії у 2022 році введено дуже жорсткі санкції: для них закрили небо більшість світових держав, а лізингодавці, в основному з Ірландії та Бермудів, висунули вимогу повернути усі літаки їх власникам. Також ці літаки позбавили сертифікатів льотної безпеки. У Росії намагаються обійти обмеження і фактично починають піратське захоплення бортів. Також поспіхом перереєстровують їх у своєму реєстрі. Проте це не позбавляє впливу санкцій. Отже, на цей момент російські авіакомпанії можуть літати хіба всередині країни та у декілька "дружніх" держав і то до того часу, поки літаки перебувають у придатному технічному стані, оскільки ні ремонту, ні запчастин іноземні компанії їм постачати не будуть. Провідні авіабудівники теж приєднались до санкцій. 14 вересня ICAO поставила Росії "червоний прапорець", який вказує на серйозні проблеми в галузі безпеки польотів цивільної авіації. 1 жовтня Росію не переобрали членом керуючої ради Міжнародної організації цивільної авіації (ICAO) при ООН, а 4 жовтня її остаточно викинули з керівних органів цієї найавторитетнішої структури в галузі. З кінця 2022 року у Росії почастішали інциденти з пасажирськими літаками. Санкції призвели до їх численних поломок та аварій. Восени 2023 року Росію відключать від швейцарської системи SITA, яка займає близько 90% ринку цивільної авіації і використовується для обміну інформацією, у тому числі між авіакомпаніями та аеропортами

Читати повністю

  • 20 Views


×
×
  • Створити...