Рідкісний Mercedes-Benz 300SL продали за $6,8 млн
Від Board.News,03.02.22
На автомобільному аукціоні RM Sotheby's, який пройшов в Аризоні, рідкісний екземпляр Mercedes-Benz 300SL 1955 з алюмінієвим кузовом був проданий за рекордну суму. "Крило чайки" оцінили у $6825000.
Про це повідомляє пресслужба аукціону. Mercedes-Benz 300SL першого покоління безперечно є одним із найкрасивіших автомобілів у світовій історії. Не дивно, що його вартість зростає з кожним роком, тим більше що таких автомобілів було виготовлено 1400 екземплярів – 1371 зі сталевим кузовом і лише 29 – з алюмінієвим.
Mercedes-Benz 300SL першого покоління безперечно є одним із найкрасивіших автомобілів у світовій історії. Джерело: rmsothebys.com
Представлений на торгах екземпляр був 13-м із 24 алюмінієвих 300SL, зібраних компанією у 1955 році. Ще 5 аналогічних машин було виготовлено у 1956 році. Автомобіль з шасі під номером 5500332 був замовлений офіційним дилером Mercedes-Benz із Касабланки Джозефом Ф. Векерле.
Представлений на торгах екземпляр був 13-м із 24 алюмінієвих 300SL, зібраних компанією у 1955 році. Джерело: rmsothebys.comВідповідно до документів, автомобіль виготовили 27 травня 1955 року, а через два тижні його доставили Векерле. 300SL мав сріблясто-сірій колір кузова та комбіноване оздоблення салону з синього вінілу та габардину. До списку опцій входив швидкісний задній міст із передатним ставленням 3.42, спідометр розмічений до 270 км/год та радіоприймач Becker.
300SL мав сріблясто-сірій колір кузова та комбіноване оздоблення салону з синього вінілу та габардину. Джерело: rmsothebys.com
У комплекті – невелика валіза для подорожей. Джерело: rmsothebys.com
Завдяки легкому кузову з алюмінію, а також використанню плексигласу у всіх вікнах, крім лобового, власну масу машини вдалося знизити на 95 кг у порівнянні зі стандартною моделлю зі сталі, що важила 1295 кг.
Завдяки легкому кузову з алюмінію, а також використанню плексигласу у всіх вікнах, крім лобового, власну масу машини вдалося знизити на 95 кг. Джерело: rmsothebys.comКрім того, алюмінієва версія відрізнялася доопрацьованим мотором NSL зі спортивним розподільним валом, вищим ступенем стиснення, іншою дросельною заслінкою та більш ефективною системою живлення.
Алюмінієва версія відрізнялася доопрацьованим мотором NSL. Джерело: rmsothebys.comУ стандартну комплектацію увійшли також колеса Rudge з центральним кріпленням і передні гальмівні барабани, що вентилюються. Нарешті, підвіска була перероблена з використанням жорсткіших пружин та амортизаторів, які забезпечили кращу керованість на високій швидкості.
У стандартну комплектацію увійшли також колеса Rudge з центральним кріпленням і передні гальмівні барабани, що вентилюються. Джерело: rmsothebys.comЗа 67 років свого життя цей автомобіль неодноразово змінював власників, а з 1962 отримав американську "прописку". У США 300SL регулярно брав участь у заходах місцевого фан-клубу Mercedes-Benz. Завдяки турботі та дбайливому відношенню цей екземпляр знаходиться у чудовому стані та, безсумнівно, принесе радість своєму новому власнику.
- 38 Views
-
Останні новини