Про це повідомляє Reuters із посиланням на заяву комісії.Зазначено, що Meta отримала конфіденційні дані від близько 980 тис. користувачів Facebook у Південній Кореї без отримання згоди. Зокрема дані стосувались їхніх релігійних переконань і політичних поглядів.За даними комісії, таку інформацію використовували близько 4 тис. рекламодавців."Зокрема, було встановлено, що (Meta) аналізувала дані про поведінку користувачів, такі як сторінки, які їм сподобалися, рекламні оголошення, на які вони натискали у Facebook, а також створювала та керувала рекламними темами, пов'язаними з конфіденційною інформацією", - додає відомство.Водночас представник компанії Meta у Південній Кореї відмовилися коментувати цю заяву Reuters.У вересні регулятор Євросоюзу з питань конфіденційності оштрафував компанію Meta на €91 млн за неналежне зберігання паролів деяких користувачів - без шифрування або захисту.
Читати повністю