Перейти до змісту

Рекламний партнер Google і Meta представив технологію для підслуховування користувачів

Від Board.News,03.09.24


rssImage-e02101960c73f1f3e790ba7ed2d34160.jpeg

Компанія Cox Media Group (CMG) представила інструмент, що дозволяє рекламодавцям прослуховувати користувачів соцмереж через мікрофон і використовувати ці дані для таргетування реклами за допомогою штучного інтелекту. У своїй презентації CMG наводила приклади співпраці з Facebook, Google та Amazon, які нібито підтримують цю ініціативу. Після того, як журналісти звернулися до Google за коментарем, компанія швидко видалила будь-які згадки про CMG зі своєї "Партнерської програми". Meta заявила, що перевірить діяльність свого партнера на відповідність умовам обслуговування, а представник Amazon заперечив будь-яку участь у цій програмі. Інформація про прослуховування для таргетування реклами не нова, але останній витік даних викликав хвилю обговорень, оскільки CMG стягує за свої послуги від $100 на день, що дозволяє націлювати рекламу на людей у радіусі 15 км і більше. CMG поки що не надала офіційних коментарів, але збереження презентації в архіві ускладнює можливість заперечувати свою участь у цій програмі. 

Читати повністю

  • 8 Views


×
×
  • Створити...