Перейти до змісту

Гетманцев розповів, за якими критеріями податківці обирають компанії для РРО-перевірок

Від Board.News,14.03.24


Про це розповів голова фінкомітету ВР, нардеп від "Слуги Народу" Данило Гетманцев. Він перелічив моменти, які можуть викликати у податківців запитання. Незначні виторги субʼєкта господарювання Сума виторгу за місяць не перевищує 20 тис. грн для забезпечення мінімальних витрат на утримання одного об’єкту роздрібної торгівлі. Якщо ж ідеться про великі міста, виторг має бути не меншим за 40 тис. грн на місяць. Це пов'язано з тим, що розміри оренди й зарплати мають бути щонайменше удвічі більшими. Нульові виторги з РРО "Суб'єкти господарювання, що зареєстрували РРО/ПРРО при цьому декларують нульові виторги, а також, наприклад, по більшості операцій проведених через РРО/ПРРО було здійснено оплату у безготівковій формі (понад 90%)", - написав нардеп. Ризики в оформленні найманих працівників "Кількість зареєстрованих РРО повинна відповідати кількості офіційно оформлених найманих працівників або необхідній кількості працівників для забезпечення виконання технологічного процесу на окремому об’єкті", - пояснив Гетманцев. Торік Верховна Рада ухвалила законопроєкт про розширення переліку підприємців, для яких поновлять податкові перевірки. Відповідно до законопроєкту, перевіркам не підлягають ФОП першої та другої групи, а також підприємства на тимчасово окупованих територіях або в зоні активних бойових дій. Водночас пріоритетними для перевірок є виробники тютюнової продукції, пального, алкоголю, гральний бізнес та фінансові послуги.

Читати повністю

  • 6 Views


×
×
  • Створити...