Перейти до змісту

Про лямпочки і витрати пального


Саня

Рекомендовані повідомлення

А от результати експерименту мені самому було б цікаво побачити. Знаю що величина незначна, але цікаво всерівно чи можна зафіксувати бортовим комп’ютером.

http://audi-club.ru/forum/showthread.php?t=12632&page=3

можна, я це ще вчора знайшов. А на попередній сторінці в 35 пості чувак тоже дуже гарно розжував.

От бачиш, а ти на мене наїзджаєш, що я не розумію що написав :-). На Audi ближнє світло фар викликало додаткові витрати палива 0,01л/год. За навединими мною розрахунками для Lanos получилося 55,6 мл/год, причому для розрахунків я взяв завідомо високий ККД двигуна. Якщо це значення перевести в літри за годину і округлити до десятих - якраз і матимемо 0,1 л/год.

Для точніших розрахунків треба було прийняти ККД двигуна рівним десь 20%. Міркування такі. Максимальний ККД досягається в режимі максимального крутного моменту. Тоді найкраще наповнення циліндрів, оптимальне згорання палива і т.д. Режим ХХ не є найбільш вигідним режимом роботи двигуна з точки зору ефективності використання палива. Відповідно ККД на ХХ значно менший, ніж максимальний. При ККД 20% матимемо додаткову розрахункову витрату палива "на лямпочки" 97,3 мл/год, що фактично відповідає експериментальним показникам.

Скачок напруги виникає в наслідок перехідних процесів в електричному колі.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

тіпа так, але не дуже. це я знаю. чому виникає "скачок напруги" ?

може інерція?

ну майже... Точніше внаслідок самоіндукції при раптовому зменшенні струму.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.



×
×
  • Створити...