AppMark Опубліковано 31 Березня, 2016 в 07:45 #1 Опубліковано 31 Березня, 2016 в 07:45 Доброго дня, хочу придбати такий автомобіль Passat B5 1.9 TDI 1997 року, хочу запитати у власників такого авто, чи довго тримається передня підвіска? чи є якісь проблеми по заміні ГРМ і інших прибамбасів? які плюси які мінуси у цьому авто? дуже дякую, чекаю відгуків)
Polehan Опубліковано 31 Березня, 2016 в 09:11 #2 Опубліковано 31 Березня, 2016 в 09:11 Привіт. Я власник аналогічного авто. В червні буде 3 роки як я ним володію. По передній підвісці робив 2 ричага. Відреставрував шарові опори і замінив 2 сайлент блока. (шарові були по 200грн, а сайленти міняв сам. тоді брав по 50грн штука і 10грн перепресовка) Замінено шрус, але він хрустів при покупці. Ремінь грм міняв в кінці літа, міняв сам, морду скидав, а сам ремінь по міткам виставив знайомий, ремені ролики брав дорогі, все вийшло в районі 2-2,5тищі, майстер взяв би ще в районі 800-1000грн за роботу. Якщо вас не напрягають расєйські сайти то ось вам ссилка на бортовий журнал моєї машини, там є все, що я робив по ній за 3 роки. Ось вам конкретна тема де є весь перелік трат, від заміни грм до покупки авто-хімії)) Враження від машини в мене дуже позитивні, розхід по місту літом не перевищує 6,2 літра, по трассі 5,2літра, місця купа, в мене універсал, задні дивани складаються і на рибалці я в повний ріст поміщаюсь в машині)) добре рулиться (при справній підвісці) економна, за рахунок того шо машина до рестайл і тут стоїть паливний насос високого тиску, а не як в плюсів насос форсунка, машина не вибаглива до соляри, тут як то кажуть хоть отработку заливай, буде чмихати, пихати диміти але їхати буде, проблем в принципі в мене з нею не було шоб аж таких. Тепер про мінуси і негатив: Наголошу шо машину я брав свіжу, у відмінному стані на повному фарші, за машиною слідкували, кузов в ідеалі, мотор шептав. Реалії ж показують шо більшість таких пасіків просто вбиті, якшо машина не лупилась то корозії по ній не повинно бути. Мотори турбодизеля як правило з загнаною турбою, деякі з мертвою плунжерною парою тобто дохлим паливним насосом високого тиску. Треба дуже добре перевіряти. Поїдьте на сто, хай глянуть кузов. Хай підключать ваг ком і перевірять на помилки, наддув турбіни і по можливості роботу ПНВТ(паливного насосу), компрессію. ПС я про це говорити можу годинами)) дуже я люблю своє відро)) З радістю підскажу і покажу все шо зможу, можете розглянути мою при зустрічі. А взагалі, проштудіруйте ті ссилкі шо я дав і вам все стпне ясно) ППС якшо всеж не хочеться по рос сайтам то все можна прочитати в бортовику на "Фольксваген клуб Україна"
AppMark Опубліковано 31 Березня, 2016 в 09:19 Автор #3 Опубліковано 31 Березня, 2016 в 09:19 ОО.. дякую)) дуже класні фото) аж закортіло самому прокататися) дуже вдячний.
Polehan Опубліковано 31 Березня, 2016 в 09:25 #4 Опубліковано 31 Березня, 2016 в 09:25 3 минуты назад, AppMark сказал: ОО.. дякую)) дуже класні фото) аж закортіло самому прокататися) дуже вдячний. На здоров"я, радий шо можу помогти в такому питанні. Бо коли сам вибирав машину то ніхто конкретно не міг відповісти на питання) було складно визначитись. Фото не маєте кандидата?
AppMark Опубліковано 31 Березня, 2016 в 09:36 Автор #5 Опубліковано 31 Березня, 2016 в 09:36 точнісінько такий як зелений у вас на фото)
Polehan Опубліковано 31 Березня, 2016 в 09:40 #6 Опубліковано 31 Березня, 2016 в 09:40 1 минуту назад, AppMark сказал: точнісінько такий як зелений у вас на фото) клас! Універсал(або сарай як ми його лагідно називаєм) має свої переваги і недоліки. Перевага - місце, то і дурню ясно, загрузити можна огого, вважаю найкращим варіантом для сімї, а недоліки - шумність, в порівнянні з седаном трохи шумніше в салоні, подекуди бряжчати може всякаразно)) зверніть увагу на задню кришку, ляду, вздовж скла часто підгниває.
Polehan Опубліковано 31 Березня, 2016 в 09:50 #8 Опубліковано 31 Березня, 2016 в 09:50 для цікавості бортовичок зеленого. Але там хлопець повністю повернутий на вагах і на свому пассаті, навіть я його бортовик не осилив)) Там був повний ребілд, і гроші вкладаються і досі. Машина практично виставочний екземпляр)
Polehan Опубліковано 31 Березня, 2016 в 09:57 #9 Опубліковано 31 Березня, 2016 в 09:57 3 минуты назад, nikifor сказал: бери простий бєнзін без турбіни, менше геморою з ними, я б дізєль не рекомендував дивлячись який, 1,6 слабенький, 1,8 ну ще може бути, 1,8т веселий але з турбіною, 2,3 не рекомендую, 2,8 в6 взагалі веселий, але й розхід буде - шуба завернеться)
Саня Опубліковано 31 Березня, 2016 в 12:09 #10 Опубліковано 31 Березня, 2016 в 12:09 В друга 1.8T в дуже гарному стані. Апарат звір. Перебрати алюмінієву підвіску трохи влітає в копійку, але оригінал ходить довго. Ще б нормальні дороги...
AppMark Опубліковано 1 Квітня, 2016 в 09:12 Автор #11 Опубліковано 1 Квітня, 2016 в 09:12 власне придбав я це авто, є дефекти по підвісці но це поремонтуємо, хоча перед пасатом була ауді а6 то я вам скажу набагато ауді краще тримається дороги і підвіска краща мякесенька, в пасаті трішки жорсткіша, і ще одне поставив вчора на ручний тормоз, потім виключив його не тухне лампочка ручніка, і вчора випадково задів трішки аербег пасажира і почала світитись лампочка аірбег? в чому може бути проблема?
Polehan Опубліковано 1 Квітня, 2016 в 09:47 #12 Опубліковано 1 Квітня, 2016 в 09:47 Ауді є ауді) трохи не той клас шо в пассата) хоча підвіска ідентична, можливо після ремонту підвіски стане краще. Лампочку подушки можу потушити "совєршенно бєзвозмєздно" )
AppMark Опубліковано 1 Квітня, 2016 в 11:25 Автор #14 Опубліковано 1 Квітня, 2016 в 11:25 45 хвилин тому, Polehan сказано: Ауді є ауді) трохи не той клас шо в пассата) хоча підвіска ідентична, можливо після ремонту підвіски стане краще. Лампочку подушки можу потушити "совєршенно бєзвозмєздно" ) як її потушити?)) я просто не з Луцька ауді с4 була на поляхах підвіска зовсім не така як на пасаті
AppMark Опубліковано 1 Квітня, 2016 в 11:33 Автор #15 Опубліковано 1 Квітня, 2016 в 11:33 дав я за її 5800$ комплектація кондиціонер електродзеркала, електро скло підіймачі, центарльний, універсал, форкоп, без титанів, комплект 4 літні шини, пробіг 227000, 5-ступка.
Polehan Опубліковано 1 Квітня, 2016 в 11:42 #16 Опубліковано 1 Квітня, 2016 в 11:42 ваг ком підключити треба і скинути помилку. Подушка горить бо порушили контакт фішки на увімкненому запалюванні. Ручник може горіти з того самого приводу, несправності датчика або підклинювання тормозних колодок. ПС ціна наче хороша, якшо машина не вбита. Такі зараз 6-8 тищ коштують на ринку. Знайомий продав недавно за 5тик б5 2,5 в6 тді, але там проблемний мотор і не один раз лупилась машина.
Polehan Опубліковано 1 Квітня, 2016 в 11:44 #17 Опубліковано 1 Квітня, 2016 в 11:44 Не сильно шарю в аудюхах. путаюсь в тих А і С. На попередній не багаторичажна підвіска була?
AppMark Опубліковано 1 Квітня, 2016 в 11:56 Автор #18 Опубліковано 1 Квітня, 2016 в 11:56 ясненько, а скільки буде коштувати процедура скинути помилки?
Polehan Опубліковано 1 Квітня, 2016 в 12:32 #19 Опубліковано 1 Квітня, 2016 в 12:32 стандартно по луцьку гривень 150 за підключення беруть, може 100. Я маю той ваг ком, він китайський але мені вистачає. шкода шо не в луцьку, поміг би з радістю) ПС. добавте фото на драйв. цікаво глянути)
AppMark Опубліковано 1 Квітня, 2016 в 13:13 Автор #20 Опубліковано 1 Квітня, 2016 в 13:13 Привиду його до ладу той добавлю) кину силочку
Polehan Опубліковано 1 Квітня, 2016 в 21:36 #21 Опубліковано 1 Квітня, 2016 в 21:36 чекаю з нетерпінням))
Рекомендовані повідомлення
Заархівовано
Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.