Перейти до змісту

Колектор в авто


Andreyxxx

Рекомендовані повідомлення

Проблема в тому, що зірвало 2 -3 швильки. Потрібно зняти колектор та висверлити старі та нарізати різьбу. Де це можна зробити і приблизно, що буде по $$$ ?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

1 - яке авто?

2 - колектор впускний чи випускний?

3 - на самому колекторі шпильки чи на головці шпильки які прикручують колектор?

4 - шпильки вкручені в сталь чи алюміній?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

на Глушець в районі Київського майдану. По грошах у них і запитаєш. Товаришу в шкоді таку процедуру робили, точніше переробляли після "професійної" заміни гофри) Лишився задоволеним.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

1 - яке авто?

2 - колектор впускний чи випускний?

3 - на самому колекторі шпильки чи на головці шпильки які прикручують колектор?

4 - шпильки вкручені в сталь чи алюміній?

1. Омега А

2 випуск

3 на головці

4 алюміній

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

якщо не січе зпід колектора - я би не чіпав.

в коршовці, там де дизелісти в кутку території є Володя, токар. якщо це можливо зробити на місці - він зробить. відсодків 50 даю на те що треба буде знімати головку

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Січе зовсім трішки, головку не хочеться знімати. :(

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

якщо зовсім трішки - тоді без варіантів - або спробувати нову прокладку на вихлопний герметик посадити, або висверлювати шпильки і знову ж таки ставити нову прокладку.

через трохи часу алюміній вигорить і вже не допоможуть ні шпильки ні герметик

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.



×
×
  • Створити...