Andreyxxx Опубліковано 8 Травня, 2015 в 12:54 #1 Опубліковано 8 Травня, 2015 в 12:54 Проблема в тому, що зірвало 2 -3 швильки. Потрібно зняти колектор та висверлити старі та нарізати різьбу. Де це можна зробити і приблизно, що буде по $$$ ?
vitOK Опубліковано 9 Травня, 2015 в 21:31 #2 Опубліковано 9 Травня, 2015 в 21:31 1 - яке авто?2 - колектор впускний чи випускний?3 - на самому колекторі шпильки чи на головці шпильки які прикручують колектор?4 - шпильки вкручені в сталь чи алюміній?
arrival22 Опубліковано 9 Травня, 2015 в 21:40 #3 Опубліковано 9 Травня, 2015 в 21:40 на Глушець в районі Київського майдану. По грошах у них і запитаєш. Товаришу в шкоді таку процедуру робили, точніше переробляли після "професійної" заміни гофри) Лишився задоволеним.
Andreyxxx Опубліковано 10 Травня, 2015 в 05:06 Автор #4 Опубліковано 10 Травня, 2015 в 05:06 1 - яке авто?2 - колектор впускний чи випускний?3 - на самому колекторі шпильки чи на головці шпильки які прикручують колектор?4 - шпильки вкручені в сталь чи алюміній?1. Омега А2 випуск3 на головці4 алюміній
vitOK Опубліковано 10 Травня, 2015 в 05:33 #5 Опубліковано 10 Травня, 2015 в 05:33 якщо не січе зпід колектора - я би не чіпав.в коршовці, там де дизелісти в кутку території є Володя, токар. якщо це можливо зробити на місці - він зробить. відсодків 50 даю на те що треба буде знімати головку
Andreyxxx Опубліковано 10 Травня, 2015 в 05:47 Автор #6 Опубліковано 10 Травня, 2015 в 05:47 Січе зовсім трішки, головку не хочеться знімати.
vitOK Опубліковано 11 Травня, 2015 в 06:26 #7 Опубліковано 11 Травня, 2015 в 06:26 якщо зовсім трішки - тоді без варіантів - або спробувати нову прокладку на вихлопний герметик посадити, або висверлювати шпильки і знову ж таки ставити нову прокладку.через трохи часу алюміній вигорить і вже не допоможуть ні шпильки ні герметик
Рекомендовані повідомлення
Заархівовано
Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.