akremsk Опубліковано 2 Лютого, 2015 в 09:34 #1 Опубліковано 2 Лютого, 2015 в 09:34 Всім добрий день,Маю наступну дилему - закрив підприємця 26.01.15 потрібно здати звітність т.з. ЛІКВІДАЦІЙНУ за 25 днів січня щоб зняли з обліку в ДПА.Якась суттєва є різниця між звичайною та ЛІКВІДАЦІЙНОЮ декларацією, можливо якісь відмітки треба ставити?І чи є можливість надіслати електронну ЛІКВІДАЦІЙНУ звітність - бо сам зараєстрований в Рівненській ДПІ, а їхати в Рівне щоб завезти декларацію не зовсім хочеться?Можливо хтось робив таке.Підприємцем був всього 2 місяці на загальній системі, щодних оборотів не було.Дякую
Artosbang Опубліковано 2 Лютого, 2015 в 13:17 #2 Опубліковано 2 Лютого, 2015 в 13:17 На мою думку, Вам краще поїхати в Рівне та поспілкуватись з інспектором.Окрім декларації необхідно буде подати довідку про закриття рахунку в банку, книгу обліку доходів і витрат, та інші документи (якщо такі у Вас будуть).По Вашій підприємницькій діяльності буде призначена та проведена документальна позапланова перевірка, за результатами якої видається відповідний акт, і тільки після цього Вас знімуть із обліку в податковій.
Рекомендовані повідомлення
Заархівовано
Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.