Перейти до змісту

Погано нагрівається салон Opel Vivaro


DMK

Рекомендовані повідомлення

Прийшла зима, і в салоні прохолодненько. Хотілось би почути власників цих авто - як у них ситуація? В теплу пору року - двигун прогрівався до 4х поділок швидко. А зараз - прогрівається до 2х, трохи поїздиш - ніби до 4х доходить і через пару метрів - знову спадає до 2х. І повітря йде не таке то й тепле. Бачив на новіших іномарках - передбачена передня панелька, яка чепляється на решітку радіатора, для швидшого нагрівання мотору. Чув що ставлять автономне опалення вебасто, але й коштує воно огого.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Закрий радіатор картонкою, якщо він досі продувається морозним повітрям...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

ну так і за бортом зараз -12.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Як варіант, може бути термостат - зарано відкривається на велике коло або не тримає (тобто не повністю перекриває велике коло коли двигун холодний).

І ще про картонки на радіатор, по ідеї якщо с-ма охолодження справна, то все повинно прогріватись нормально і без картонок, так як термостат відкривається на велике коло при 80...90 градусах, тобто поки температура антифриза не дійшла до такої, то в радіатор охолоджуюча рідина поступати не повинна (тоді який смисл його закривати?). Наприклад, я на жигулю класиці зимою радіатор нічим не закриваю і температура двигуна завжди в районі 85 градусів, і салон можу прогріти до 30-32 градусів без проблем.

Хоча, дизеля важче зимою прогріти..

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Ще добавлю, думаю у Віваро є режим рециркуляції (пічка бере повітря з салона, а не ззовні, підігріває і знову в салон). Якщо не вмикав його, то попробуй, так повинно бути тепліше, але може запотівати скло.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Є кнопафка? на якій зображений автомобіль з закрученою стрілкою. Як я зрозумів - це саме те, про що ви говорите. За термостат незнаю, можливо дійсно не правильно працює

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

була в знайомого така, найбільш проблемною машиною виявилася, а ще бачив коли біля тамтаму колесо задне у віварика заклинило чи то замерзло і він його сунув ну то просто сміх, одне що подобається ну то салон!

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

в цих автомобілях є"мокрі"свічки накалу,які підігрівають тосол.якщо вони не робочі,будуть проблеми з обігрівом салону

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

закрий картонкою і не парся

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Прийшла зима, і в салоні прохолодненько. Хотілось би почути власників цих авто - як у них ситуація? В теплу пору року - двигун прогрівався до 4х поділок швидко. А зараз - прогрівається до 2х, трохи поїздиш - ніби до 4х доходить і через пару метрів - знову спадає до 2х. І повітря йде не таке то й тепле. Бачив на новіших іномарках - передбачена передня панелька, яка чепляється на решітку радіатора, для швидшого нагрівання мотору. Чув що ставлять автономне опалення вебасто, але й коштує воно огого.

У більшості моделей віваро під капотом зі сторони водія на патрубку радіатора стоять 4 свічки попереднього нагріву радіатора пічки, вони відповідають за нагрів салону. Якщо вони не справні, то салон буде грітись дуууууже довго.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Так, про це теж чув, і вони знаходяться прямо зверху. Можливо заїхати їх перевірити

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Є кнопафка? на якій зображений автомобіль з закрученою стрілкою. Як я зрозумів - це саме те, про що ви говорите. За термостат незнаю, можливо дійсно не правильно працює

Так, це вона і є.

Термостат можна і самому провірити. Потрібно на холодну завести двигун і прогрівати його слідкуючи за температурою нижнього шланга, який іде від радіатора. При справному термостаті, цей шланг має бути холодним аж поки двигун не нагріється до приблизно 80-85 градусів. Потім термостат має відкритися на велике коле, через радіатор піде гарячий антифриз і нижній шланг різко нагріється. Це при справному термостаті.

Якщо ж цей шланг починає теплішати коли ще температура десь біля 50-60 градусів, то термостат однозначно під заміну.

Але є одне але, взимку дизель стоячи на місці ну дуже важко прогріти до робочої температури навіть при справному термостаті.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Суть у тому, що тут не пише, яка температура. Там є 9 поділок на дисплеї. В теплу пору року - двигун прогрівається до 4х поділок дуже швидко. А зараз - майже весь час - 2 поділки, скільки б я не їздив. Буває з'являється 4, але через декілька км - вони знову пропадають. Можливо що зараз така їзда - 1,2 передача.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Як правило, перші поділки - це 50, 60градусів, середина шкали - 90 градусів, кінець - 110...120

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Незнаю, сьогодні був на шроті, питав за термостат - 120 грн. В чому ще може бути проблема паганого нагріву двигуна? Пів дня сьогодні катався - тримається на 2х поділках і все.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Прийшла зима, і в салоні прохолодненько. Хотілось би почути власників цих авто - як у них ситуація? В теплу пору року - двигун прогрівався до 4х поділок швидко. А зараз - прогрівається до 2х, трохи поїздиш - ніби до 4х доходить і через пару метрів - знову спадає до 2х. І повітря йде не таке то й тепле. Бачив на новіших іномарках - передбачена передня панелька, яка чепляється на решітку радіатора, для швидшого нагрівання мотору. Чув що ставлять автономне опалення вебасто, але й коштує воно огого.

Треба реревірити роботу системи охолодження ,Просто є декілька причин,термостат може не працювати добре,рівень рідини охолодження низький,мотор який нагрівається має таку схему працювати по малому колу і тримати тимпературу для доброї роботи тоді буде добре гріти пічка ,якщо термостат в цьому моменті закритий повністю.Це можна визначити самому .Краще заїхати на 5 хвилин до майстра і відразу вам визначать це не є складно без жодних моментів мех втручання.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

в мене кенго

ті ж самі 2 поділки, вже другу зиму, при такому морозі це нормально

салон гріється пречудово, ніде ніяких картонок чи тряпок

в знайомого берлінго, то при -20 взагалі не міг нагріти, але машина їхала нормально, салон грівся, просто індикації не було

не панікуй

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Прийшла зима, і в салоні прохолодненько. Хотілось би почути власників цих авто - як у них ситуація? В теплу пору року - двигун прогрівався до 4х поділок швидко. А зараз - прогрівається до 2х, трохи поїздиш - ніби до 4х доходить і через пару метрів - знову спадає до 2х. І повітря йде не таке то й тепле. Бачив на новіших іномарках - передбачена передня панелька, яка чепляється на решітку радіатора, для швидшого нагрівання мотору. Чув що ставлять автономне опалення вебасто, але й коштує воно огого.

Треба реревірити роботу системи охолодження ,Просто є декілька причин,термостат може не працювати добре,рівень рідини охолодження низький,мотор який нагрівається має таку схему працювати по малому колу і тримати тимпературу для доброї роботи тоді буде добре гріти пічка ,якщо термостат в цьому моменті закритий повністю.Це можна визначити самому .Краще заїхати на 5 хвилин до майстра і відразу вам визначать це не є складно без жодних моментів мех втручання.

До кого можна заїхати з цим питанням - не підскажете?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Прийшла зима, і в салоні прохолодненько. Хотілось би почути власників цих авто - як у них ситуація? В теплу пору року - двигун прогрівався до 4х поділок швидко. А зараз - прогрівається до 2х, трохи поїздиш - ніби до 4х доходить і через пару метрів - знову спадає до 2х. І повітря йде не таке то й тепле. Бачив на новіших іномарках - передбачена передня панелька, яка чепляється на решітку радіатора, для швидшого нагрівання мотору. Чув що ставлять автономне опалення вебасто, але й коштує воно огого.

Треба реревірити роботу системи охолодження ,Просто є декілька причин,термостат може не працювати добре,рівень рідини охолодження низький,мотор який нагрівається має таку схему працювати по малому колу і тримати тимпературу для доброї роботи тоді буде добре гріти пічка ,якщо термостат в цьому моменті закритий повністю.Це можна визначити самому .Краще заїхати на 5 хвилин до майстра і відразу вам визначать це не є складно без жодних моментів мех втручання.

До кого можна заїхати з цим питанням - не підскажете?

тел 0977212839 Віктор

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Добре, дякую. Завтра зателефоную йому.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Добре, дякую. Завтра зателефоную йому.

Огляд безкоштовно .
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Не бере трубку Віктор

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Так, це вона і є.

Термостат можна і самому провірити. Потрібно на холодну завести двигун і прогрівати його слідкуючи за температурою нижнього шланга, який іде від радіатора. При справному термостаті, цей шланг має бути холодним аж поки двигун не нагріється до приблизно 80-85 градусів. Потім термостат має відкритися на велике коле, через радіатор піде гарячий антифриз і нижній шланг різко нагріється.

Воно то так, але нагріти дизель на ХХ при мінусовій темературі повітря досить проблематично. Мій годину тарабанив на ХХ при -5 морозу і нагрівся лише до 60 градусів. В русі нагрівається до робочої температури за пару хвилин. Пічка гріє добре.

З Vivaro бувають проблеми через те, що пічка розрахована на вантажіку. Потім її переробили в пасажира, на обігрів такого об'єму стандартної пічки не вистачає, а додаткову ніхто не встановлював, повітропроводів не прокладав.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Хто знає де можна перевірити термостат на його ісправніть? В тому то й справа, в русі буває появляється 4 поділки, але через пару км знову пропадають чомусь

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.



×
×
  • Створити...