DMK Опубліковано 20 Грудня, 2012 в 19:38 #1 Опубліковано 20 Грудня, 2012 в 19:38 Прийшла зима, і в салоні прохолодненько. Хотілось би почути власників цих авто - як у них ситуація? В теплу пору року - двигун прогрівався до 4х поділок швидко. А зараз - прогрівається до 2х, трохи поїздиш - ніби до 4х доходить і через пару метрів - знову спадає до 2х. І повітря йде не таке то й тепле. Бачив на новіших іномарках - передбачена передня панелька, яка чепляється на решітку радіатора, для швидшого нагрівання мотору. Чув що ставлять автономне опалення вебасто, але й коштує воно огого.
Deemon Опубліковано 20 Грудня, 2012 в 19:50 #2 Опубліковано 20 Грудня, 2012 в 19:50 Закрий радіатор картонкою, якщо він досі продувається морозним повітрям...
Saddy Опубліковано 20 Грудня, 2012 в 19:55 #3 Опубліковано 20 Грудня, 2012 в 19:55 ну так і за бортом зараз -12.
slk35 Опубліковано 20 Грудня, 2012 в 20:00 #4 Опубліковано 20 Грудня, 2012 в 20:00 Як варіант, може бути термостат - зарано відкривається на велике коло або не тримає (тобто не повністю перекриває велике коло коли двигун холодний).І ще про картонки на радіатор, по ідеї якщо с-ма охолодження справна, то все повинно прогріватись нормально і без картонок, так як термостат відкривається на велике коло при 80...90 градусах, тобто поки температура антифриза не дійшла до такої, то в радіатор охолоджуюча рідина поступати не повинна (тоді який смисл його закривати?). Наприклад, я на жигулю класиці зимою радіатор нічим не закриваю і температура двигуна завжди в районі 85 градусів, і салон можу прогріти до 30-32 градусів без проблем.Хоча, дизеля важче зимою прогріти..
slk35 Опубліковано 20 Грудня, 2012 в 20:11 #5 Опубліковано 20 Грудня, 2012 в 20:11 Ще добавлю, думаю у Віваро є режим рециркуляції (пічка бере повітря з салона, а не ззовні, підігріває і знову в салон). Якщо не вмикав його, то попробуй, так повинно бути тепліше, але може запотівати скло.
DMK Опубліковано 20 Грудня, 2012 в 20:42 Автор #6 Опубліковано 20 Грудня, 2012 в 20:42 Є кнопафка? на якій зображений автомобіль з закрученою стрілкою. Як я зрозумів - це саме те, про що ви говорите. За термостат незнаю, можливо дійсно не правильно працює
Political Опубліковано 20 Грудня, 2012 в 20:44 #7 Опубліковано 20 Грудня, 2012 в 20:44 була в знайомого така, найбільш проблемною машиною виявилася, а ще бачив коли біля тамтаму колесо задне у віварика заклинило чи то замерзло і він його сунув ну то просто сміх, одне що подобається ну то салон!
soccer Опубліковано 20 Грудня, 2012 в 20:52 #8 Опубліковано 20 Грудня, 2012 в 20:52 в цих автомобілях є"мокрі"свічки накалу,які підігрівають тосол.якщо вони не робочі,будуть проблеми з обігрівом салону
opel95 Опубліковано 20 Грудня, 2012 в 20:54 #9 Опубліковано 20 Грудня, 2012 в 20:54 закрий картонкою і не парся
Jekson Опубліковано 20 Грудня, 2012 в 20:54 #10 Опубліковано 20 Грудня, 2012 в 20:54 Прийшла зима, і в салоні прохолодненько. Хотілось би почути власників цих авто - як у них ситуація? В теплу пору року - двигун прогрівався до 4х поділок швидко. А зараз - прогрівається до 2х, трохи поїздиш - ніби до 4х доходить і через пару метрів - знову спадає до 2х. І повітря йде не таке то й тепле. Бачив на новіших іномарках - передбачена передня панелька, яка чепляється на решітку радіатора, для швидшого нагрівання мотору. Чув що ставлять автономне опалення вебасто, але й коштує воно огого.У більшості моделей віваро під капотом зі сторони водія на патрубку радіатора стоять 4 свічки попереднього нагріву радіатора пічки, вони відповідають за нагрів салону. Якщо вони не справні, то салон буде грітись дуууууже довго.
DMK Опубліковано 20 Грудня, 2012 в 20:54 Автор #11 Опубліковано 20 Грудня, 2012 в 20:54 Так, про це теж чув, і вони знаходяться прямо зверху. Можливо заїхати їх перевірити
slk35 Опубліковано 20 Грудня, 2012 в 20:56 #12 Опубліковано 20 Грудня, 2012 в 20:56 Є кнопафка? на якій зображений автомобіль з закрученою стрілкою. Як я зрозумів - це саме те, про що ви говорите. За термостат незнаю, можливо дійсно не правильно працюєТак, це вона і є.Термостат можна і самому провірити. Потрібно на холодну завести двигун і прогрівати його слідкуючи за температурою нижнього шланга, який іде від радіатора. При справному термостаті, цей шланг має бути холодним аж поки двигун не нагріється до приблизно 80-85 градусів. Потім термостат має відкритися на велике коле, через радіатор піде гарячий антифриз і нижній шланг різко нагріється. Це при справному термостаті.Якщо ж цей шланг починає теплішати коли ще температура десь біля 50-60 градусів, то термостат однозначно під заміну. Але є одне але, взимку дизель стоячи на місці ну дуже важко прогріти до робочої температури навіть при справному термостаті.
DMK Опубліковано 20 Грудня, 2012 в 21:32 Автор #13 Опубліковано 20 Грудня, 2012 в 21:32 Суть у тому, що тут не пише, яка температура. Там є 9 поділок на дисплеї. В теплу пору року - двигун прогрівається до 4х поділок дуже швидко. А зараз - майже весь час - 2 поділки, скільки б я не їздив. Буває з'являється 4, але через декілька км - вони знову пропадають. Можливо що зараз така їзда - 1,2 передача.
slk35 Опубліковано 20 Грудня, 2012 в 21:43 #14 Опубліковано 20 Грудня, 2012 в 21:43 Як правило, перші поділки - це 50, 60градусів, середина шкали - 90 градусів, кінець - 110...120
DMK Опубліковано 21 Грудня, 2012 в 16:56 Автор #16 Опубліковано 21 Грудня, 2012 в 16:56 Незнаю, сьогодні був на шроті, питав за термостат - 120 грн. В чому ще може бути проблема паганого нагріву двигуна? Пів дня сьогодні катався - тримається на 2х поділках і все.
WSSMIKS Опубліковано 21 Грудня, 2012 в 17:07 #17 Опубліковано 21 Грудня, 2012 в 17:07 Прийшла зима, і в салоні прохолодненько. Хотілось би почути власників цих авто - як у них ситуація? В теплу пору року - двигун прогрівався до 4х поділок швидко. А зараз - прогрівається до 2х, трохи поїздиш - ніби до 4х доходить і через пару метрів - знову спадає до 2х. І повітря йде не таке то й тепле. Бачив на новіших іномарках - передбачена передня панелька, яка чепляється на решітку радіатора, для швидшого нагрівання мотору. Чув що ставлять автономне опалення вебасто, але й коштує воно огого.Треба реревірити роботу системи охолодження ,Просто є декілька причин,термостат може не працювати добре,рівень рідини охолодження низький,мотор який нагрівається має таку схему працювати по малому колу і тримати тимпературу для доброї роботи тоді буде добре гріти пічка ,якщо термостат в цьому моменті закритий повністю.Це можна визначити самому .Краще заїхати на 5 хвилин до майстра і відразу вам визначать це не є складно без жодних моментів мех втручання.
zluden' Опубліковано 21 Грудня, 2012 в 17:19 #18 Опубліковано 21 Грудня, 2012 в 17:19 в мене кенготі ж самі 2 поділки, вже другу зиму, при такому морозі це нормальносалон гріється пречудово, ніде ніяких картонок чи тряпокв знайомого берлінго, то при -20 взагалі не міг нагріти, але машина їхала нормально, салон грівся, просто індикації не булоне панікуй
DMK Опубліковано 21 Грудня, 2012 в 17:29 Автор #19 Опубліковано 21 Грудня, 2012 в 17:29 Прийшла зима, і в салоні прохолодненько. Хотілось би почути власників цих авто - як у них ситуація? В теплу пору року - двигун прогрівався до 4х поділок швидко. А зараз - прогрівається до 2х, трохи поїздиш - ніби до 4х доходить і через пару метрів - знову спадає до 2х. І повітря йде не таке то й тепле. Бачив на новіших іномарках - передбачена передня панелька, яка чепляється на решітку радіатора, для швидшого нагрівання мотору. Чув що ставлять автономне опалення вебасто, але й коштує воно огого.Треба реревірити роботу системи охолодження ,Просто є декілька причин,термостат може не працювати добре,рівень рідини охолодження низький,мотор який нагрівається має таку схему працювати по малому колу і тримати тимпературу для доброї роботи тоді буде добре гріти пічка ,якщо термостат в цьому моменті закритий повністю.Це можна визначити самому .Краще заїхати на 5 хвилин до майстра і відразу вам визначать це не є складно без жодних моментів мех втручання.До кого можна заїхати з цим питанням - не підскажете?
WSSMIKS Опубліковано 21 Грудня, 2012 в 18:04 #20 Опубліковано 21 Грудня, 2012 в 18:04 Прийшла зима, і в салоні прохолодненько. Хотілось би почути власників цих авто - як у них ситуація? В теплу пору року - двигун прогрівався до 4х поділок швидко. А зараз - прогрівається до 2х, трохи поїздиш - ніби до 4х доходить і через пару метрів - знову спадає до 2х. І повітря йде не таке то й тепле. Бачив на новіших іномарках - передбачена передня панелька, яка чепляється на решітку радіатора, для швидшого нагрівання мотору. Чув що ставлять автономне опалення вебасто, але й коштує воно огого.Треба реревірити роботу системи охолодження ,Просто є декілька причин,термостат може не працювати добре,рівень рідини охолодження низький,мотор який нагрівається має таку схему працювати по малому колу і тримати тимпературу для доброї роботи тоді буде добре гріти пічка ,якщо термостат в цьому моменті закритий повністю.Це можна визначити самому .Краще заїхати на 5 хвилин до майстра і відразу вам визначать це не є складно без жодних моментів мех втручання.До кого можна заїхати з цим питанням - не підскажете?тел 0977212839 Віктор
DMK Опубліковано 21 Грудня, 2012 в 18:31 Автор #21 Опубліковано 21 Грудня, 2012 в 18:31 Добре, дякую. Завтра зателефоную йому.
WSSMIKS Опубліковано 21 Грудня, 2012 в 18:35 #22 Опубліковано 21 Грудня, 2012 в 18:35 Добре, дякую. Завтра зателефоную йому. Огляд безкоштовно .
DMK Опубліковано 22 Грудня, 2012 в 21:30 Автор #23 Опубліковано 22 Грудня, 2012 в 21:30 Не бере трубку Віктор
Саня Опубліковано 22 Грудня, 2012 в 21:57 #24 Опубліковано 22 Грудня, 2012 в 21:57 Так, це вона і є.Термостат можна і самому провірити. Потрібно на холодну завести двигун і прогрівати його слідкуючи за температурою нижнього шланга, який іде від радіатора. При справному термостаті, цей шланг має бути холодним аж поки двигун не нагріється до приблизно 80-85 градусів. Потім термостат має відкритися на велике коле, через радіатор піде гарячий антифриз і нижній шланг різко нагріється. Воно то так, але нагріти дизель на ХХ при мінусовій темературі повітря досить проблематично. Мій годину тарабанив на ХХ при -5 морозу і нагрівся лише до 60 градусів. В русі нагрівається до робочої температури за пару хвилин. Пічка гріє добре.З Vivaro бувають проблеми через те, що пічка розрахована на вантажіку. Потім її переробили в пасажира, на обігрів такого об'єму стандартної пічки не вистачає, а додаткову ніхто не встановлював, повітропроводів не прокладав.
DMK Опубліковано 23 Грудня, 2012 в 00:40 Автор #25 Опубліковано 23 Грудня, 2012 в 00:40 Хто знає де можна перевірити термостат на його ісправніть? В тому то й справа, в русі буває появляється 4 поділки, але через пару км знову пропадають чомусь
Рекомендовані повідомлення
Заархівовано
Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.