Перейти до змісту

RePlay

Учасники
  • Постів

    572
  • Зареєстровано

  • Відвідування

Репутація

-274
  1. Це на Шевченка перед поворотом до Нової Лінії? Якщо так, то там же ж до її парковки метрів 30, не більше. Дійсно треба бути повним дебілом, щоб не змогти проїхати таку відстань.
  2. BMW E36 рестайл / 2.8 л / АКПП Місто: 13 - 20 л/100 км Траса: 7,5 л/100 км при 100 - 120 км/год.
  3. Ну тут ще велике питання, хто ідіот. Бо постити фейки і робити з цього такі далекоглядні висновки - якось не альо. "Разоблачєніє" сам знайдеш чи скинути посилання на відос? І саме дивно, що люди, які висвітлюють ватні фейки, самі яро підтримують і лайкають такі вброси.
  4. Стосовно акумів. Можливо, комусь пригодиться. - на Набережній не знайшов магазина з акумами; - в магазинчику біля Нової Лінії продають акуми Дніпропетровської фірми: 100 А*г - 1900 грн з копійками. Також там приймають б/у акуми в будь-якому стані. Розцінки: 2,25 грн за 1 А*г; - Бош і Варта є в АТЛ на Рівненській, правда, не всіх номіналів (з Києва везуть під замовлення протягом доби, але треба давати завдаток). По цінам. Бош Сільвер: 100 А*г - 2900 грн з копійками; 85 А*г - 2600 грн з копійками; 74 А*г - 2200 грн.
  5. Десь в Луцьку продають акуми Bosh / Varta ємністю 85 - 95 А*г? Кругом, де я був максимум 65 А*г і від якихось ноунейм-брендів. З більше-менш нормального, що попадалося на очі були тільки турецькі "Inki", але ємність малувата. Можливо, є якісь спеціалізовані магазини?
  6. Не треба злорадствувати чужий біді, бо в такому разі ти сам уподобляєшся тролям-дибілам, які спеціально розпалюють ненависть.
  7. А нумо, дурнику, покажи що там АКБ Антонова випустило на заміну кукурузнику. Ну ти жеж не мастак пи*діти, правильно? Он такі розумні слова як Вікіпедія знаєш :_07:
  8. Суть не в тому скільки їх побудують, тисячу чи 50 тисяч, а в тому, що той говноексперт починає розказувати як і кому модернізувати літаки, яку використовувати конструкцію і яке АКБ цим має займатися. Яке йому діло, хто і як що робить в Росії. Як мінімум це рух вперед, розвиток галузі. В нас і такого нема. От про що треба переживати - чому в нас нічого подібного не робиться, а не постійно спостерігати, що там у сусіда. Надіюсь, доступно пояснив.
  9. А мене цікавить ось що - хто в цій ситуації буде платити штраф? Якщо, наприклад, сфоткали машинку, що стоїть не по правилах, але водія нема за кермом. Вішати штрафи на власника? А як тоді бути з тими, хто їздить по дорученню чи техпаспорту? Або ж інший приклад - машинка стоїть під знаком з ввімкненою аварійкою. Як по фото зясувати, була це вимушена зупинка чи ні?
  10. До речі на рахунок косметичних змін: На мою думку, непогано так для косметичних змін. Цікаво, чому про це промовчали горе-експерти? Хоча, питання, мабуть, риторичне. Взято звідси http://www.vz.ru/economy/2015/6/11/750212.html. Цікава стаття, без натяку на пафос, "мы самые лучшие" і т.д.
  11. А ви не задумувались, що цього достатньо в рамках тих завдань, що ставляться перед літаком? Недаремно ж його попередник внесений в книгу рекордів Гінеса і являється найбільш масовим літаком в світі, правда? Можна пруф де преподносять саме росіяни, а не так подають наші ЗМІ? Якщо це стьоб, то дуже недолугий, бо серед кукурузників ніхто не веде гонку озброєнь.
  12. Обидва літака в одному екземплярі - це раз. Український п’ятимісний, відповідна вантажепід’ємність - це два. Одне будували за державні кошти, український за приватні - це три. Для літака с/г призначення потрібна менша швидкість, з такими задачами досить успішно справляється мотодельтаплан та літаки середини 20-го сторіччя - це чотири. 1. Кукурузник планується випускати серійно. Те що тестова модель в одному екземплярі - це доволі логічно. 2. Запитайте у розробника 5-місного літака його цільове призначення і будете здивовані. 3. Це ще раз доводить, що в серію він не піде, а буде використовуватись для розваг. 4. От ви ж і самі погодились, що архаїчна конструкція літака Ан-2 дуже добре підходить для виконання завдань, що перед ним ставляться.
  13. Серійне виробництво і штучні екземпляри різні речі. До того ж я більш, ніж впевнений, що в ТЗ ставились умови зробити якомога дешевший і практичніший літак. І не про які змагання з Заходом на швидкість, дальність, комфорт польоту там не йшлося. Ага.
  14. Новину понесли інтернет-блогери і укр. ЗМІ у вигідному їм світлі. Якби не вони, ніхто б і не знав про цей літак. А чому їм вигідно постійно нагнітати ситуацію, я думаю здогадаєтесь самі.
×
×
  • Створити...