Dgura Опубліковано 8 Червня, 2010 в 06:02 Поділитися #1 Опубліковано 8 Червня, 2010 в 06:02 Зібрав Zibers, у з зв'язку з баном, попросив викласти, все наступне його слова: Бажання сумісних покатушек з коханою людиною підштовхнули зібрати в міру можливостей бюджетний велосипед. Ціна, вага а інколи і банальна сума факторів (кошти, час, недоступність, "шопінг" ) вилилось в таке чудо. http://smotrite.com.ua/213967#photo - Фото. Буду приводити вагу (в грамах) і ціну деталей які важив. Рама - "Lighteck Magnesium 19". Вага 1400, ціна 400 грн. Вилка - "RX Reba WC". Вага 1668 (poplock + pivot), ціна 2540 грн. Рульова колонка - "noname" 1 1/8". Вага 100, ціна 80 грн. Глагол - 30,9. Вага 330, ціна 100 грн. Хомут - "ABR". Вага 28, ціна 30 грн. Петух - Вага 20, ціна 50 грн. Шатуни - Shimano XT FC M760. Вага (+ каретка) 770(+96), ціна 1000 грн. Педалі - Shimano PD-MX30. Вага 513, ціна 150 грн. Цеп - Shimano CN-HG93. Вага 252, велозалишок. Ручкі гальмівні - Shimano XT. Вага 162, ціна 150 грн. Гальма - ві-брейкі Deore (без колодок). Вага 123+123, велозалишок. Касета - Sram PG-950. Вага 367, велозалишок. Колеса - Сток з Спешика, обода Аlexrims, втулкі "noname". Вага невідома, ціна 300 грн. Камери - Schwalbe i Maxis, каліпер - ізолента . Вага невідома, велозалишок. Покришкі - Schwalbe Nobby Nic - Вага невідома, ціна 100 грн. Руль - Concept. Вага 168, ціна 50 грн. Винос - Concept. Вага 210, ціна 25 грн. Гріпси - неопренові. Вага 18, ціна 30 грн. Тросікі з рубашками - 2 комплекта Transfil Nox (гальмівні та переключення). Вага невідома, ціна 350 грн. Оптова закупка Sram X7 + сідло Cannondale (800 грн.) Сідло - Cannondale. Вага 285. Манеткі - Sram X7. Вага 135+136(з тросіками). Перекідкі: задня Sram X7. Вага 268. передня X-Gen. Вага 184. Загальна вага невідома. Витрачені кошти - 6155 (не включають кошти витрачені на фарбування власноруч та купівля послуг веломайстра-ламайстра :evil: ). Загалом апарат виявився досить прудким і вдалим. Друга половина задоволена, ще б пак . Порівнював з Giant Iguana на ХТ (відміність в концепції - перекідкі Shimano XT, шатуни з манетками LX, та вилка RS SID Race.) - почуття різні. Магній краще, але Iguanа ближча до серця. Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Atarax Опубліковано 8 Червня, 2010 в 06:59 Поділитися #2 Опубліковано 8 Червня, 2010 в 06:59 фігасє бюджетний Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
b0rg Опубліковано 8 Червня, 2010 в 07:32 Поділитися #3 Опубліковано 8 Червня, 2010 в 07:32 дайош ребу ворд кап едішн у кожний бюджетний вел! Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
8a8asik Опубліковано 8 Червня, 2010 в 07:36 Поділитися #4 Опубліковано 8 Червня, 2010 в 07:36 Дивлячись в кого який бюджет Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
ursa Опубліковано 8 Червня, 2010 в 07:39 Поділитися #5 Опубліковано 8 Червня, 2010 в 07:39 На раме - Clavicula nox и Enuma ilu aviluma - это из Therion? Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
difoto Опубліковано 8 Червня, 2010 в 07:45 Поділитися #6 Опубліковано 8 Червня, 2010 в 07:45 Рама - "Lighteck Magnesium 19". Вага 1400, ціна 400 грн. фігасє бюджетна рама... Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Dimaxa Опубліковано 8 Червня, 2010 в 07:50 Поділитися #7 Опубліковано 8 Червня, 2010 в 07:50 Так ось що він так довго ховав... тільки чув розповіді, що так увірвав те, там се... Молодець Zibers, ризикнув взяти магній, і довів його до путя. Хай гарно їздить, треба було б його Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
TreNeR Опубліковано 8 Червня, 2010 в 09:07 Поділитися #8 Опубліковано 8 Червня, 2010 в 09:07 думаю из 10 кг вышел Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
b0rg Опубліковано 8 Червня, 2010 в 09:17 Поділитися #9 Опубліковано 8 Червня, 2010 в 09:17 певно ні, колеса ще мають бути відповідні Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Shkoder Опубліковано 8 Червня, 2010 в 09:21 Поділитися #10 Опубліковано 8 Червня, 2010 в 09:21 офигенно! мое замечание только по тросам прихваченным стяжками Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
TreNeR Опубліковано 8 Червня, 2010 в 09:22 Поділитися #11 Опубліковано 8 Червня, 2010 в 09:22 Ну может 10,5. Кроме колес, педалей и кассеты остальное лайт. Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
b0rg Опубліковано 8 Червня, 2010 в 09:25 Поділитися #12 Опубліковано 8 Червня, 2010 в 09:25 Dgura, убери слово бюджетний Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
VeryFate Опубліковано 8 Червня, 2010 в 09:26 Поділитися #13 Опубліковано 8 Червня, 2010 в 09:26 Та полюбому більше 10 кг, чугун-деталі: винос, колеса, глагол, сідло, касета і педалі - явний бюджет. А так велік. Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Shkoder Опубліковано 8 Червня, 2010 в 09:28 Поділитися #14 Опубліковано 8 Червня, 2010 в 09:28 b0rg, да все нормально - байк действительно бюджетный неясно только, зачем написаны цены на компоненты. Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Lexx_Giant Опубліковано 8 Червня, 2010 в 10:12 Поділитися #15 Опубліковано 8 Червня, 2010 в 10:12 Бюджетний це враховуючи ціни, за які це все купувалось.. Одна нова вилка куплена в магазині перекриє більшу половину вартості цієї машинки. 2 Шкодер.. Прихвачені тросики стяжками бо іншого виходу не було. Ті рами чуваку десь там за борги віддали..і він їх розпродавав.. спочатку там упорів для рубашок взагалі не було.. Потім тільки на форумах йому розтолкували, як там, що і до чого припі..чити. Моє побажання - постав прямий винос. Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Shkoder Опубліковано 8 Червня, 2010 в 15:17 Поділитися #16 Опубліковано 8 Червня, 2010 в 15:17 Прихвачені тросики стяжками бо іншого виходу не було. Ті рами чуваку десь там за борги віддали..і він їх розпродавав.. спочатку там упорів для рубашок взагалі не було.. Потім тільки на форумах йому розтолкували, як там, що і до чого припі..чити. получилось все равно колхозно. можно было еще до этапа покраски приварить в нужных местах колечки. можно было использовать пластиковые направляющие, которые применяются в машинах для прокладки и фиксации кабелей. при наличии времени, разумно было вообще пустить тросы внутри рамы - это было бы супер. но автор выбрал стяжки - so be it Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Alukard Опубліковано 8 Червня, 2010 в 15:58 Поділитися #17 Опубліковано 8 Червня, 2010 в 15:58 Магний просто так не свариш аргоном, нужна проволка из мангниевого сплава. Сверлить отверстия это создать критические точки силы на излом, направляющий хомут самое оно. Но стяжки , точно жесть. Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Рекомендовані повідомлення
Заархівовано
Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.