Перейти до змісту
viktor02

Яка робоча температура двигуна AUDI A6 C5 TDI ?

Recommended Posts

Цікавить таке питання.Автомобіль AUDI A6 C5 TDI 2.5.Постійно лежить стрілка температури охолоджуючої рідини  у прогрітому стані.При швидкості 140 км/год та оборотах 2500 температура доходить до 73 градусів,при скиданні швидкості стрілка знову падає.І така ситуація що влітку в спеку,що зараз при -10 град. Підкажіть,це норма чи на прогрітому двигуні температура має бути 90 град? Чи може датчик охолоджуючої рідини накрився? Наперед вдячний за відповіді.

Поширити це повідомлення


Link to post
Share on other sites

1. В авто, як правило,  є два датчика, один в ЕБУ, другий на стрілку. В ВАГ може бути в одному корпусі.

2. Перевірка реальної температури по діагностиці (що бачить ЕБУ) та по реальним замірам, наприклад пірометром.

3. Перевірка термостату, якщо заклинив у відкритому стані, дизель нагріти практично неможливо.

4. Виходячи з пп. 1-3, на діагностику.

Поширити це повідомлення


Link to post
Share on other sites
21 минуту назад, viktor02 сказал:

Цікавить таке питання.Автомобіль AUDI A6 C5 TDI 2.5.Постійно лежить стрілка температури охолоджуючої рідини  у прогрітому стані.При швидкості 140 км/год та оборотах 2500 температура доходить до 73 градусів,при скиданні швидкості стрілка знову падає.І така ситуація що влітку в спеку,що зараз при -10 град. Підкажіть,це норма чи на прогрітому двигуні температура має бути 90 град? Чи може датчик охолоджуючої рідини накрився? Наперед вдячний за відповіді.

Не вдаваясь в подробности, а исходя из логики (физики) температура горения топлива, а соответственно накал Блока цилиндров очень и очень. И рабочая температура большинства машин ( учитывая охлаждение ) 90градусов - это то что показывает стрелка на панели приборов. Вообщем то если меньше, думаю волноваться не стоит, когда меньше - то ставят картонку или тряпку :) перед радиатором , а вот если начинает кипеть 100 и больше тут трындец, стоит озаботиться - либо радиатор забит накипью либо копаем дальше. 

Поширити це повідомлення


Link to post
Share on other sites

Картонки і тряпочки - то фігня. 

Якщо занижена температура,  то розхід пального росте,  ну і пічка гірше гріє.  Може є й інші недоліки, але нічого смертельного.

Редаговано Unknown

Поширити це повідомлення


Link to post
Share on other sites

в мене на 1,9 тді скакало (точно як саме не пигадаю бо було два роки тому) вирішилось заміною датчика температури охолоджуючої рідини

Поширити це повідомлення


Link to post
Share on other sites
9 хвилин тому, Такер сказано:

в мене на 1,9 тді скакало (точно як саме не пигадаю бо було два роки тому) вирішилось заміною датчика температури охолоджуючої рідини

теж саме. пасат б5 1.9 тді.
500 грн датчик і пів години на заміну.

Поширити це повідомлення


Link to post
Share on other sites

Всім дякую за поради та консультації ! .Вирішилося звичайною заміною датчика температури охолоджуючої рідини.Удачі!!!

Поширити це повідомлення


Link to post
Share on other sites

Зареєєструйтесь або увійдіть для відповіді

Ви маєте бути зареєстрованим учасником для коментування

Створити акаунт

Зареєструйтесь у нашій спільноті. Це легко!

Створити обліковий запис

Увійти

Маєте акаунт? Заходьте.

Увійти зараз

×