Перейти до змісту
jack74

Розмитнення "євроблях"

Recommended Posts

Па майже вичерпала себе тема.  Пільговий період закінчився,  ти своє авто розмитнив. 

Тепер хіба згадувати -  "як то було"...  

))))

Поширити це повідомлення


Link to post
Share on other sites

Найцікавіше тільки починається.

Справжніх блях, тобто тих, що ввезені давно, а не з грудня 18,  розмитнено відсотків 5 -10 від їх кількості, ну мінімум в 300 000.

Проблема не зникла, просто  відтягується.

До осені побачимо ще якісьзміни рішучі.

Поширити це повідомлення


Link to post
Share on other sites
1 час назад, Nokian сказал:

Найцікавіше тільки починається.

Справжніх блях, тобто тих, що ввезені давно, а не з грудня 18,  розмитнено відсотків 5 -10 від їх кількості, ну мінімум в 300 000.

Проблема не зникла, просто  відтягується.

До осені побачимо ще якісьзміни рішучі.

 

Думаю зміни якщо й будуть то тобто не на користь власників нерозмитнених авто :)

Поширити це повідомлення


Link to post
Share on other sites
1 година тому, Nokian сказано:

Нелогічно дражнити гусей перед виборами  до ВР.

Як вчора казав керівник євросили пільговий період закінчується в травні, до того часу буде або новий президент або двоє що вийдуть в другий тур....... із якими вони збираються вирішувати свої питання

Поширити це повідомлення


Link to post
Share on other sites
On 25.02.2019 at 10:15, Unknown сказано:

Па майже вичерпала себе тема.  Пільговий період закінчився,  ти своє авто розмитнив. 

розмитнити то розмитнив, а от на облік поставити ще не поставив, маю проблему з сертифікацією

Тому поки покладу тут "методичку", Рекомендації технічної служби з урахуванням ЗУ№ 2612-VIII, якою керуються "сертифікаторщики"

Спойлер

Ухвалено Комісією Міністерства інфраструктури України з питань забезпечення виконання Угоди про прийняття єдиних технічних приписів для колісних транспортних засобів, предметів обладнання та частин, які можуть бути встановлені та/або використані на колісних транспортних засобах, і про умови взаємного визнання офіційних затверджень, виданих на основі цих приписів, 1958 року з поправками 1995 року (протокол від 19.12.2018 № 33)

 

 

 

Рекомендації технічної служби – ДП «ДержавтотрансНДІпроект» щодо визначення відповідності колісних транспортних засобів (далі - КТЗ) за товарною позицією 8703 Українського класифікатору товарів зовнішньоекономічної діяльності (далі - УКТЗЕД), що були у користуванні, екологічним нормам, з урахуванням Закону України № 2612-VIII від 08.11.2018 (далі – Рекомендації технічної служби)

 

З  метою забезпечення однозначності дій і рішень органів із сертифікації КТЗ, ДП «ДержавтотрансНДІпроект» надає Рекомендації технічної служби щодо виконання вимог Порядку затвердження конструкції транспортних засобів, їх частин та обладнання, затвердженого наказом Мінінфраструктури України

від  17.08.2012                                          № 521,  зареєстрованого        у  Мінюсті                           України                           14.09.2012  за

 

  1586/21898,  (зі  змінами,  затвердженими  наказом  Мінінфраструктури  від

 

22.05.2017 № 188) (далі - Порядок затвердження), у частині оцінки відповідності

 

екологічним нормам, які діють відповідно до Закону України № 2612-VIII від 08.11.2018, та індивідуального затвердження КТЗ товарної позиції 8703 УКТЗЕД, що були в користуванні та були вироблені для європейського ринку або для ринку Сполучених Штатів Америки (далі - США) і ввезені на територію України з метою вільного обігу.

 

1.   Екологічна норма, якій відповідають КТЗ за кодом товарної позиції 8703 УКТЗЕД категорій M1 і N1, що були у користуванні, з наявними конструктивними ознаками призначення для європейського ринку, які не мають на момент оцінки відповідності документального підтвердження про відповідність європейським вимогам, встановленим Порядком затвердження, може бути підтверджена за даними щодо дати першої реєстрації КТЗ як нового в ЄС, якщо на момент першої реєстрації відповідний рівень вимог діяв як обов’язковий в країні члені ЄС, де КТЗ був вперше зареєстрований, як це визначено у таблиці 1.

 

Таблиця 1. Дати введення в ЄС як обов’язкових екологічних норм до КТЗ категорій M1 і N1 під час їх першої реєстрації

Категорія та клас КТЗ

Дата першої реєстрації нового

Екологічна норма

 

КТЗ в ЄС, не раніше

 

 

 

 

M1 ≤ 2,5т;

01.01.1997

«Євро-2»

 

N1(кл. 1)

 

 

 

 

N1(кл. 2)

01.01.1998

«Євро-2»

 

 

 

 

 

M1 > 2,5т;

01.01.1999

«Євро-2»

 

 

 

 

 

 

2

 

 

N1(кл. 3),

 

M1 ≤ 2,5т;

01.01.2001

«Євро-3»

 

N1(кл. 1)

 

 

 

 

M1 > 2,5т;

01.01.2002

«Євро-3»

 

N1(кл. 2), N1(кл. 3),

 

 

 

 

M1 ≤ 2,5т;

01.01.2006

«Євро-4»

 

N1(кл. 1)

 

 

 

 

M1 > 2,5т;

01.01.2007

«Євро-4»

 

N1(кл. 2), N1(кл. 3),

 

 

 

 

M1 ≤ 2,5т;

01.01.2011

«Євро-5»

 

N1(кл. 1)

 

 

 

 

M1 призначений за

 

 

 

конструкцією для

 

 

 

забезпечення спеціальних

01.01.2012

«Євро-5»

 

соціальних потреб;

 

 

 

 

M1 > 2,5т;

 

 

 

N1(кл. 2), N1(кл. 3),

 

 

 

M1 ≤ 2,5т

01.09.2015

«Євро-6»

 

N1(кл. 1)

 

 

 

 

M1 > 2,5т;

 

 

 

N1(кл. 2), N1(кл. 3);

01.09.2016

«Євро-6»

 

 

 

 

 

Примітка:

 

Контрольна маса КТЗ категорії N1 різних класів визначена відповідно до Правил ЄЕК ООН №83 відповідної серії поправок.

 

2. За результатами огляду та ідентифікації КТЗ дані щодо дати першої реєстрації КТЗ як нового в ЄС повинні узгоджуватися з даними щодо року виробництва КТЗ.

 

3. Пункт 1 та таблицю 1 застосовують якщо за результатами огляду, ідентифікації та випробувань КТЗ встановлено:

 

1) наявність марковання КТЗ щодо відповідності Директиві ЄС стосовно повного затвердження типу ЄС;

 

2) відсутність ознак внесення змін до конструкції КТЗ, не передбачених заводом - виробником;

 

3) для екологічних норм «Євро-3» і вище – наявність системи бортової діагностики, яка за результатами випробовування забезпечує можливість комунікації з діагностичним обладнанням;

 

4) наявність системи обмеження викидів від випаровування палива (для КТЗ двигуни яких працюють на бензині);

5) наявність пристрою рециркуляції картерних газів;

 

6) придатність до експлуатації згідно з вимогами ДСТУ 4276 або ДСТУ 4277, відповідно до сфер їх застосування.

 

3

 

 

4.  Підтвердження відповідності КТЗ, які були вироблені для ринку США, екологічним нормам не нижче рівня «Євро-2», здійснюють стосовно КТЗ не раніше 1996 року виготовлення відповідно до пунктів 5 – 7 цих Рекомендацій

 

технічної служби з врахуванням положень, викладених у пунктах 1.4, 1.5, 1.6,

 

абзаців 2 і 3 пункту 1.7, пунктах 2 і 3 Рекомендацій ДП «ДержавтотрансНДІпроект» (висновку технічної служби), ухвалених

 

Комісією Міністерства інфраструктури України з питань забезпечення виконання Угоди про прийняття єдиних технічних приписів для колісних транспортних засобів, предметів обладнання та частин, які можуть бути встановлені та/або використані на колісних транспортних засобах, і про умови взаємного визнання офіційних затверджень, виданих на основі цих приписів, 1958 року з поправками 1995 року (протокол від 09.02.2018 № 24) – далі «Висновок технічної служби від 09.02.2018».

 

5.  Підтвердженням відповідності КТЗ екологічним нормам не нижче рівня «Євро-2», визнається доведена офіційними документами відповідність типу транспортного засобу, до якого він належить, щонайменше екологічним нормам LEV І штату Каліфорнія США частини 13 Каліфорнійських Регламентів, якщо за результатами огляду, ідентифікації та випробувань КТЗ встановлено:

 

1) відсутність ознак внесення змін в конструкцію КТЗ, не передбачених заводом - виробником;

 

2) для екологічних норм «Євро-3» і вище – наявність системи бортової діагностики, яка за результатами випробовування забезпечує можливість комунікації з діагностичним обладнанням;

 

3) наявність системи обмеження викидів від випаровування палива для КТЗ, двигуни яких працюють на бензині;

 

4) наявність пристрою рециркуляції картерних газів;

 

5) придатність до експлуатації згідно з вимогами ДСТУ 4276 або ДСТУ 4277, відповідно до сфер їх застосування.

 

6.  Рівень екологічних норм, яким на момент виробництва відповідав КТЗ, позначають відповідно до таблиці 2, що встановлює еквівалентність екологічних норм «Євро», норм штату Каліфорнія США, а також федеральних норм Tier 3 США, які можна вважати еквівалентними нормам LEV III.

 

Таблиця 2. Прийнята еквівалентність європейських екологічних норм «Євро» та норм штату Каліфорнія (США)

Європейські екологічні норми 1)

Екологічні норми штату Каліфорнія

 

(США)

«Євро-2»

LEV I (TLEV)

«Євро-3»

LEV I (LEV)

«Євро-4»

LEV I (ULEV, SULEV), або LEV II до 2009

 

року виробництва включно

«Євро-5»

LEV II 2)

«Євро-6»

LEV III 2) або Tier 3

 

4

 

 

1) відповідно до додатку 2 до Порядку затвердження;

 

2) як це визначено у Висновку технічної служби від 09.02.2018.

 

7.  КТЗ, до якого застосовують таблицю 2, за категорією має підпадати під сферу застосування Правил ЄЕК ООН № 83 серії поправок, якими встановлено відповідний європейський екологічний рівень.

 

8.  Підтвердженням відповідності екологічним вимогам, еквівалентним нормам не нижче рівня «Євро-2» на момент виробництва КТЗ товарної позиції 8703 УКТЗЕД, що були у користуванні та не мають підтвердження відповідності європейським вимогам або вимогам не нижче рівня LEV I штату Каліфорнія США, але які відповідали на момент виробництва федеральним екологічним вимогам США, може бути відповідність результатів випробувань КТЗ, отриманих на момент ввезення в Україну:

 

а) гранично допустимим нормам викидів в експлуатації, наведеним у таблиці 3 за випробовуванням типу I відповідно до Правил ЄЕК ООН № 83-03;

 

б) або гранично допустимим нормам викидів в експлуатації оксидів азоту (NOx) ≤ 10,0 г/кВт×год та частинок (PM) ≤ 0,3 г/кВт×год за випробуванням в стаціонарному циклі відповідно до Правил ЄЕК ООН № 49-02 згідно із сферою їх застосування, у тому числі з можливим застосуванням альтернативних методів, визначених у розділі V додатку 4 Порядку затвердження,

 

якщо за результатами огляду, ідентифікації та випробувань КТЗ встановлено:

 

1) відсутність ознак внесення змін в конструкцію КТЗ, не передбачених заводом - виробником;

 

2) наявність системи обмеження викидів від випаровування палива для КТЗ, двигуни яких працюють на бензині;

 

3) наявність пристрою рециркуляції картерних газів;

 

4) придатність до експлуатації згідно з вимогами ДСТУ 4276 або ДСТУ 4277, відповідно до сфер їх застосування.

 

 

Таблиця 3. Максимально допустимі масові питомі викиди забруднювальних речовин КТЗ рівня «Євро-2» не раніше 1996 року виробництва, що були в користуванні, г/км (граничні викиди в експлуатації)

Категорія та клас КТЗ

CO

 

HC+NOx

 

PM

 

PI

CI

PI

CI

PI

 

CI

M1 ≤ 2,5т, N1(кл. 1)

2,64

 

2,50

0,80

1,30

-

0,10

N1(кл. 2)

4,80

 

3,20

1,00

1,60

-

0,16

N1(кл. 3), M1 > 2,5т

6,00

 

3,70

1,20

1,80

-

 

0,22

 

Примітки:

СО – оксид вуглецю;

 

HC+NOx – сумарні вуглеводні та оксиди азоту (їх сума); РМ – частинки;

 

5

 

 

PI – КТЗ з двигунами з примусовим запалюванням; CI – КТЗ з дизелями.

 

9.  КТЗ, що були у користуванні та вироблені не раніше 2001 року і відповідають всім вимогам пункту 8 цих Рекомендацій, обладнані системою бортової діагностики, яка забезпечує можливість комунікації з діагностичним обладнанням, питомі масові викиди яких в експлуатації не перевищують граничні значення, наведені в таблиці 4, або гранично допустимі норми викидів оксидів азоту (NOx) ≤ 9,5 г/кВт×год та частинок (PM) ≤ 0,2 г/кВт×год, відповідно до умов випробування, наведених у пункту 8 цих Рекомендацій, позначають як такі, що відповідають екологічним вимогам, еквівалентним нормам «Євро-3».

 

Таблиця 4. Максимально допустимі масові питомі викиди забруднювальних речовин КТЗ рівня «Євро-3» не раніше 2001 року виробництва, що були в користуванні, г/км (граничні викиди в експлуатації)

Категорія

CO

HC

 

HC+NOx

NOx

 

PM

 

та клас

PI

CI

PI

CI

PI

CI

PI

CI

PI

 

CI

 

КТЗ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

M1 ≤ 2,5т,

2,64

2,40

0,33

 

-

-

1,20

0,44

1,00

-

0,09

 

N1(кл. 1)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

N1(кл. 2)

4,80

3,00

0,44

 

-

-

1,50

0,55

1,30

-

0,15

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

N1(кл. 3),

6,00

3,50

0,53

 

-

-

1,70

0,60

1,50

-

 

0,20

 

M1 > 2,5т

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

10.  КТЗ, що були у користуванні та вироблені не раніше 2006 року і відповідають всім вимогам пункту 8 цих Рекомендацій, обладнані системою бортової діагностики, яка забезпечує можливість комунікації з діагностичним обладнанням, питомі масові викиди яких в експлуатації не перевищують граничні значення, наведені в таблиці 5, або гранично допустимі норми викидів оксидів азоту (NOx) ≤ 9,0 г/кВт×год та частинок (PM) ≤ 0,15 г/кВт×год, відповідно до умов випробування, наведених у пункту 8 цих Рекомендацій, позначають як такі, що відповідають екологічним вимогам, еквівалентним нормам «Євро-4».

 

Таблиця 5. Максимально допустимі масові питомі викиди забруднювальних речовин КТЗ рівня «Євро-4» не раніше 2006 року виробництва, що були в користуванні, г/км (граничні викиди в експлуатації)

Категорія

CO

HC

 

HC+NOx

NOx

 

PM

 

та клас

PI

CI

PI

CI

PI

CI

PI

CI

PI

 

CI

 

КТЗ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

M1 ≤ 2,5т,

2,28

2,28

0,30

 

-

-

1,00

0,40

0,70

-

0,07

 

N1(кл. 1)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

N1(кл. 2)

4,08

2,88

0,40

 

-

-

1,20

0,50

0,90

-

0,12

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

N1(кл. 3),

5,16

3,36

0,48

 

-

-

1,40

0,54

1,10

-

 

0,16

 

M1 > 2,5т

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

6

 

 

 

 

11.   КТЗ, що відповідають екологічним вимогам, еквівалентним нормам «Євро-5» та «Євро-6», визначають відповідно до Висновку технічної служби від 09.02.2018.

 

12.   Вимога щодо відсутності ознак внесення змін в конструкцію КТЗ, не передбачених заводом - виробником, не розповсюджується на КТЗ, на яких встановлене обладнання для роботи на зрідженому нафтовому газі (ЗНГ) або стисненому природному газі (СПГ) відповідно до Порядку державної реєстрації (перереєстрації), зняття з обліку автомобілів, автобусів, а також самохідних машин, сконструйованих на шасі автомобілів, мотоциклів усіх типів, марок і моделей, причепів, напівпричепів, мотоколясок, інших прирівняних до них транспортних засобів і мопедів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 07.09.1998 № 1388.

 

До КТЗ, які мають можливість роботи двигуна на ЗНГ або СПГ на які встановлене газобалонне обладнання, застосовують вимоги Правил ЄЕК ООН

 

67 або Правил ЄЕК ООН № 110 в обсязі, передбаченому Порядком затвердження.

 

13.  Екологічний рівень КТЗ, що підпадають під дію пункту 20 підрозділу 5 розділу XX «Перехідні положення» Податкового кодексу України та під дію пункту 92 розділу XXІ «Прикінцеві та перехідні положення» Митного кодексу України, які не мають підтвердження відповідності європейським екологічним нормам, у тому числі за пунктом 1 цих Рекомендацій, або нормам США, наведеним у пункті 6 цих Рекомендацій, пропонуємо тимчасово встановлювати за спрощеним порядком відповідно до таблиці 6, якщо за результатами огляду, ідентифікації та випробувань КТЗ встановлено його відповідність підпунктам 1 – 5 пункту 5 цих Рекомендацій.

 

Таблиця 6. Тимчасово прийнята еквівалентність європейських екологічних норм рівнів «Євро-2» - «Євро-5» та федеральних норм (США)

Європейські екологічні норми 1)

Федеральні екологічні норми (США)

«Євро-2»

NLEV (TLEV) або Tier 2 (Bin 11, Bin 10)

«Євро-3»

NLEV (LEV) або Tier 2 (Bin 9, Bin 8)

«Євро-4»

NLEV (ULEV) або Tier 2 (Bin 7, Bin 6)

«Євро-5»

Tier 2 (Bin 5, Bin 4, Bin 3, Bin 2)

1) відповідно до додатку 2 до Порядку затвердження.

 

Поширити це повідомлення


Link to post
Share on other sites
В 03.03.2019 в 18:05, jack74 сказал:

розмитнити то розмитнив, а от на облік поставити ще не поставив, маю проблему з сертифікацією

Тому поки покладу тут "методичку", Рекомендації технічної служби з урахуванням ЗУ№ 2612-VIII, якою керуються "сертифікаторщики"

  Скрыть контент

Ухвалено Комісією Міністерства інфраструктури України з питань забезпечення виконання Угоди про прийняття єдиних технічних приписів для колісних транспортних засобів, предметів обладнання та частин, які можуть бути встановлені та/або використані на колісних транспортних засобах, і про умови взаємного визнання офіційних затверджень, виданих на основі цих приписів, 1958 року з поправками 1995 року (протокол від 19.12.2018 № 33)

 

 

 

Рекомендації технічної служби – ДП «ДержавтотрансНДІпроект» щодо визначення відповідності колісних транспортних засобів (далі - КТЗ) за товарною позицією 8703 Українського класифікатору товарів зовнішньоекономічної діяльності (далі - УКТЗЕД), що були у користуванні, екологічним нормам, з урахуванням Закону України № 2612-VIII від 08.11.2018 (далі – Рекомендації технічної служби)

 

З  метою забезпечення однозначності дій і рішень органів із сертифікації КТЗ, ДП «ДержавтотрансНДІпроект» надає Рекомендації технічної служби щодо виконання вимог Порядку затвердження конструкції транспортних засобів, їх частин та обладнання, затвердженого наказом Мінінфраструктури України

від  17.08.2012                                          № 521,  зареєстрованого        у  Мінюсті                           України                           14.09.2012  за

 

  1586/21898,  (зі  змінами,  затвердженими  наказом  Мінінфраструктури  від

 

22.05.2017 № 188) (далі - Порядок затвердження), у частині оцінки відповідності

 

екологічним нормам, які діють відповідно до Закону України № 2612-VIII від 08.11.2018, та індивідуального затвердження КТЗ товарної позиції 8703 УКТЗЕД, що були в користуванні та були вироблені для європейського ринку або для ринку Сполучених Штатів Америки (далі - США) і ввезені на територію України з метою вільного обігу.

 

1.   Екологічна норма, якій відповідають КТЗ за кодом товарної позиції 8703 УКТЗЕД категорій M1 і N1, що були у користуванні, з наявними конструктивними ознаками призначення для європейського ринку, які не мають на момент оцінки відповідності документального підтвердження про відповідність європейським вимогам, встановленим Порядком затвердження, може бути підтверджена за даними щодо дати першої реєстрації КТЗ як нового в ЄС, якщо на момент першої реєстрації відповідний рівень вимог діяв як обов’язковий в країні члені ЄС, де КТЗ був вперше зареєстрований, як це визначено у таблиці 1.

 

Таблиця 1. Дати введення в ЄС як обов’язкових екологічних норм до КТЗ категорій M1 і N1 під час їх першої реєстрації

 

Категорія та клас КТЗ

Дата першої реєстрації нового

Екологічна норма

 

КТЗ в ЄС, не раніше

 

 

 

 

M1 ≤ 2,5т;

01.01.1997

«Євро-2»

 

N1(кл. 1)

 

 

 

 

N1(кл. 2)

01.01.1998

«Євро-2»

 

 

 

 

 

M1 > 2,5т;

01.01.1999

«Євро-2»

 

 

 

 

 

 

2

 

 

 

N1(кл. 3),

 

M1 ≤ 2,5т;

01.01.2001

«Євро-3»

 

N1(кл. 1)

 

 

 

 

M1 > 2,5т;

01.01.2002

«Євро-3»

 

N1(кл. 2), N1(кл. 3),

 

 

 

 

M1 ≤ 2,5т;

01.01.2006

«Євро-4»

 

N1(кл. 1)

 

 

 

 

M1 > 2,5т;

01.01.2007

«Євро-4»

 

N1(кл. 2), N1(кл. 3),

 

 

 

 

M1 ≤ 2,5т;

01.01.2011

«Євро-5»

 

N1(кл. 1)

 

 

 

 

M1 призначений за

 

 

 

конструкцією для

 

 

 

забезпечення спеціальних

01.01.2012

«Євро-5»

 

соціальних потреб;

 

 

 

 

M1 > 2,5т;

 

 

 

N1(кл. 2), N1(кл. 3),

 

 

 

M1 ≤ 2,5т

01.09.2015

«Євро-6»

 

N1(кл. 1)

 

 

 

 

M1 > 2,5т;

 

 

 

N1(кл. 2), N1(кл. 3);

01.09.2016

«Євро-6»

 

 

 

 

 

Примітка:

 

Контрольна маса КТЗ категорії N1 різних класів визначена відповідно до Правил ЄЕК ООН №83 відповідної серії поправок.

 

2. За результатами огляду та ідентифікації КТЗ дані щодо дати першої реєстрації КТЗ як нового в ЄС повинні узгоджуватися з даними щодо року виробництва КТЗ.

 

3. Пункт 1 та таблицю 1 застосовують якщо за результатами огляду, ідентифікації та випробувань КТЗ встановлено:

 

1) наявність марковання КТЗ щодо відповідності Директиві ЄС стосовно повного затвердження типу ЄС;

 

2) відсутність ознак внесення змін до конструкції КТЗ, не передбачених заводом - виробником;

 

3) для екологічних норм «Євро-3» і вище – наявність системи бортової діагностики, яка за результатами випробовування забезпечує можливість комунікації з діагностичним обладнанням;

 

4) наявність системи обмеження викидів від випаровування палива (для КТЗ двигуни яких працюють на бензині);

5) наявність пристрою рециркуляції картерних газів;

 

6) придатність до експлуатації згідно з вимогами ДСТУ 4276 або ДСТУ 4277, відповідно до сфер їх застосування.

 

3

 

 

4.  Підтвердження відповідності КТЗ, які були вироблені для ринку США, екологічним нормам не нижче рівня «Євро-2», здійснюють стосовно КТЗ не раніше 1996 року виготовлення відповідно до пунктів 5 – 7 цих Рекомендацій

 

технічної служби з врахуванням положень, викладених у пунктах 1.4, 1.5, 1.6,

 

абзаців 2 і 3 пункту 1.7, пунктах 2 і 3 Рекомендацій ДП «ДержавтотрансНДІпроект» (висновку технічної служби), ухвалених

 

Комісією Міністерства інфраструктури України з питань забезпечення виконання Угоди про прийняття єдиних технічних приписів для колісних транспортних засобів, предметів обладнання та частин, які можуть бути встановлені та/або використані на колісних транспортних засобах, і про умови взаємного визнання офіційних затверджень, виданих на основі цих приписів, 1958 року з поправками 1995 року (протокол від 09.02.2018 № 24) – далі «Висновок технічної служби від 09.02.2018».

 

5.  Підтвердженням відповідності КТЗ екологічним нормам не нижче рівня «Євро-2», визнається доведена офіційними документами відповідність типу транспортного засобу, до якого він належить, щонайменше екологічним нормам LEV І штату Каліфорнія США частини 13 Каліфорнійських Регламентів, якщо за результатами огляду, ідентифікації та випробувань КТЗ встановлено:

 

1) відсутність ознак внесення змін в конструкцію КТЗ, не передбачених заводом - виробником;

 

2) для екологічних норм «Євро-3» і вище – наявність системи бортової діагностики, яка за результатами випробовування забезпечує можливість комунікації з діагностичним обладнанням;

 

3) наявність системи обмеження викидів від випаровування палива для КТЗ, двигуни яких працюють на бензині;

 

4) наявність пристрою рециркуляції картерних газів;

 

5) придатність до експлуатації згідно з вимогами ДСТУ 4276 або ДСТУ 4277, відповідно до сфер їх застосування.

 

6.  Рівень екологічних норм, яким на момент виробництва відповідав КТЗ, позначають відповідно до таблиці 2, що встановлює еквівалентність екологічних норм «Євро», норм штату Каліфорнія США, а також федеральних норм Tier 3 США, які можна вважати еквівалентними нормам LEV III.

 

Таблиця 2. Прийнята еквівалентність європейських екологічних норм «Євро» та норм штату Каліфорнія (США)

 

Європейські екологічні норми 1)

Екологічні норми штату Каліфорнія

 

(США)

«Євро-2»

LEV I (TLEV)

«Євро-3»

LEV I (LEV)

«Євро-4»

LEV I (ULEV, SULEV), або LEV II до 2009

 

року виробництва включно

«Євро-5»

LEV II 2)

«Євро-6»

LEV III 2) або Tier 3

 

4

 

 

1) відповідно до додатку 2 до Порядку затвердження;

 

2) як це визначено у Висновку технічної служби від 09.02.2018.

 

7.  КТЗ, до якого застосовують таблицю 2, за категорією має підпадати під сферу застосування Правил ЄЕК ООН № 83 серії поправок, якими встановлено відповідний європейський екологічний рівень.

 

8.  Підтвердженням відповідності екологічним вимогам, еквівалентним нормам не нижче рівня «Євро-2» на момент виробництва КТЗ товарної позиції 8703 УКТЗЕД, що були у користуванні та не мають підтвердження відповідності європейським вимогам або вимогам не нижче рівня LEV I штату Каліфорнія США, але які відповідали на момент виробництва федеральним екологічним вимогам США, може бути відповідність результатів випробувань КТЗ, отриманих на момент ввезення в Україну:

 

а) гранично допустимим нормам викидів в експлуатації, наведеним у таблиці 3 за випробовуванням типу I відповідно до Правил ЄЕК ООН № 83-03;

 

б) або гранично допустимим нормам викидів в експлуатації оксидів азоту (NOx) ≤ 10,0 г/кВт×год та частинок (PM) ≤ 0,3 г/кВт×год за випробуванням в стаціонарному циклі відповідно до Правил ЄЕК ООН № 49-02 згідно із сферою їх застосування, у тому числі з можливим застосуванням альтернативних методів, визначених у розділі V додатку 4 Порядку затвердження,

 

якщо за результатами огляду, ідентифікації та випробувань КТЗ встановлено:

 

1) відсутність ознак внесення змін в конструкцію КТЗ, не передбачених заводом - виробником;

 

2) наявність системи обмеження викидів від випаровування палива для КТЗ, двигуни яких працюють на бензині;

 

3) наявність пристрою рециркуляції картерних газів;

 

4) придатність до експлуатації згідно з вимогами ДСТУ 4276 або ДСТУ 4277, відповідно до сфер їх застосування.

 

 

Таблиця 3. Максимально допустимі масові питомі викиди забруднювальних речовин КТЗ рівня «Євро-2» не раніше 1996 року виробництва, що були в користуванні, г/км (граничні викиди в експлуатації)

 

Категорія та клас КТЗ

CO

 

HC+NOx

 

PM

 

PI

CI

PI

CI

PI

 

CI

M1 ≤ 2,5т, N1(кл. 1)

2,64

 

2,50

0,80

1,30

-

0,10

N1(кл. 2)

4,80

 

3,20

1,00

1,60

-

0,16

N1(кл. 3), M1 > 2,5т

6,00

 

3,70

1,20

1,80

-

 

0,22

 

Примітки:

СО – оксид вуглецю;

 

HC+NOx – сумарні вуглеводні та оксиди азоту (їх сума); РМ – частинки;

 

5

 

 

PI – КТЗ з двигунами з примусовим запалюванням; CI – КТЗ з дизелями.

 

9.  КТЗ, що були у користуванні та вироблені не раніше 2001 року і відповідають всім вимогам пункту 8 цих Рекомендацій, обладнані системою бортової діагностики, яка забезпечує можливість комунікації з діагностичним обладнанням, питомі масові викиди яких в експлуатації не перевищують граничні значення, наведені в таблиці 4, або гранично допустимі норми викидів оксидів азоту (NOx) ≤ 9,5 г/кВт×год та частинок (PM) ≤ 0,2 г/кВт×год, відповідно до умов випробування, наведених у пункту 8 цих Рекомендацій, позначають як такі, що відповідають екологічним вимогам, еквівалентним нормам «Євро-3».

 

Таблиця 4. Максимально допустимі масові питомі викиди забруднювальних речовин КТЗ рівня «Євро-3» не раніше 2001 року виробництва, що були в користуванні, г/км (граничні викиди в експлуатації)

 

Категорія

CO

HC

 

HC+NOx

NOx

 

PM

 

та клас

PI

CI

PI

CI

PI

CI

PI

CI

PI

 

CI

 

КТЗ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

M1 ≤ 2,5т,

2,64

2,40

0,33

 

-

-

1,20

0,44

1,00

-

0,09

 

N1(кл. 1)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

N1(кл. 2)

4,80

3,00

0,44

 

-

-

1,50

0,55

1,30

-

0,15

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

N1(кл. 3),

6,00

3,50

0,53

 

-

-

1,70

0,60

1,50

-

 

0,20

 

M1 > 2,5т

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

10.  КТЗ, що були у користуванні та вироблені не раніше 2006 року і відповідають всім вимогам пункту 8 цих Рекомендацій, обладнані системою бортової діагностики, яка забезпечує можливість комунікації з діагностичним обладнанням, питомі масові викиди яких в експлуатації не перевищують граничні значення, наведені в таблиці 5, або гранично допустимі норми викидів оксидів азоту (NOx) ≤ 9,0 г/кВт×год та частинок (PM) ≤ 0,15 г/кВт×год, відповідно до умов випробування, наведених у пункту 8 цих Рекомендацій, позначають як такі, що відповідають екологічним вимогам, еквівалентним нормам «Євро-4».

 

Таблиця 5. Максимально допустимі масові питомі викиди забруднювальних речовин КТЗ рівня «Євро-4» не раніше 2006 року виробництва, що були в користуванні, г/км (граничні викиди в експлуатації)

 

Категорія

CO

HC

 

HC+NOx

NOx

 

PM

 

та клас

PI

CI

PI

CI

PI

CI

PI

CI

PI

 

CI

 

КТЗ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

M1 ≤ 2,5т,

2,28

2,28

0,30

 

-

-

1,00

0,40

0,70

-

0,07

 

N1(кл. 1)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

N1(кл. 2)

4,08

2,88

0,40

 

-

-

1,20

0,50

0,90

-

0,12

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

N1(кл. 3),

5,16

3,36

0,48

 

-

-

1,40

0,54

1,10

-

 

0,16

 

M1 > 2,5т

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

6

 

 

 

 

11.   КТЗ, що відповідають екологічним вимогам, еквівалентним нормам «Євро-5» та «Євро-6», визначають відповідно до Висновку технічної служби від 09.02.2018.

 

12.   Вимога щодо відсутності ознак внесення змін в конструкцію КТЗ, не передбачених заводом - виробником, не розповсюджується на КТЗ, на яких встановлене обладнання для роботи на зрідженому нафтовому газі (ЗНГ) або стисненому природному газі (СПГ) відповідно до Порядку державної реєстрації (перереєстрації), зняття з обліку автомобілів, автобусів, а також самохідних машин, сконструйованих на шасі автомобілів, мотоциклів усіх типів, марок і моделей, причепів, напівпричепів, мотоколясок, інших прирівняних до них транспортних засобів і мопедів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 07.09.1998 № 1388.

 

До КТЗ, які мають можливість роботи двигуна на ЗНГ або СПГ на які встановлене газобалонне обладнання, застосовують вимоги Правил ЄЕК ООН

 

67 або Правил ЄЕК ООН № 110 в обсязі, передбаченому Порядком затвердження.

 

13.  Екологічний рівень КТЗ, що підпадають під дію пункту 20 підрозділу 5 розділу XX «Перехідні положення» Податкового кодексу України та під дію пункту 92 розділу XXІ «Прикінцеві та перехідні положення» Митного кодексу України, які не мають підтвердження відповідності європейським екологічним нормам, у тому числі за пунктом 1 цих Рекомендацій, або нормам США, наведеним у пункті 6 цих Рекомендацій, пропонуємо тимчасово встановлювати за спрощеним порядком відповідно до таблиці 6, якщо за результатами огляду, ідентифікації та випробувань КТЗ встановлено його відповідність підпунктам 1 – 5 пункту 5 цих Рекомендацій.

 

Таблиця 6. Тимчасово прийнята еквівалентність європейських екологічних норм рівнів «Євро-2» - «Євро-5» та федеральних норм (США)

 

Європейські екологічні норми 1)

Федеральні екологічні норми (США)

«Євро-2»

NLEV (TLEV) або Tier 2 (Bin 11, Bin 10)

«Євро-3»

NLEV (LEV) або Tier 2 (Bin 9, Bin 8)

«Євро-4»

NLEV (ULEV) або Tier 2 (Bin 7, Bin 6)

«Євро-5»

Tier 2 (Bin 5, Bin 4, Bin 3, Bin 2)

1) відповідно до додатку 2 до Порядку затвердження.

 

в чем проблема?

Поширити це повідомлення


Link to post
Share on other sites
7 хвилин тому, romanc сказано:

в чем проблема?

календарний рік випуску виявився 96-й (18.12.96). І хоч в "методичці" написано дивитись по даті першої реєстрації (а в мене 03.1997), відмовляються робити...

Поширити це повідомлення


Link to post
Share on other sites
11 часов назад, jack74 сказал:

календарний рік випуску виявився 96-й (18.12.96). І хоч в "методичці" написано дивитись по даті першої реєстрації (а в мене 03.1997), відмовляються робити...

Если растаможил, значит евро-2 подтвердил справкой. Сертификацию делают под крышей Днепра и Киева, обращайся напрямую. Еще делают справку у офиц диллера марки, что машина действительно евро-2.

Если будут по методичке- у нас 50% не пройдут- вырезаны катализаторы и сажевики с егр.

Редаговано romanc

Поширити це повідомлення


Link to post
Share on other sites
2 годин тому, romanc сказано:

Если растаможил, значит евро-2 подтвердил справкой

значить, але для сертифікації та довідка до дупи.

 

2 годин тому, romanc сказано:

Сертификацию делают под крышей Днепра и Киева, обращайся напрямую.

Робив в Струмівці, що при Сервісному, а вони від Дніпра - фоткали, обіцяли, а за декілька днів "ваша машина не пройшла сертифікацію".

В Київ зганяв, теж пообіцяли, і теж відмовили.

 

Чи ти маєш на увазі напряму в інститути? То ті вже точно оглянуть "вырезаны катализаторы и сажевики с егр", обнюхають вихлоп, і там точно не пропустять (якщо захочуть, звісно, а чого ж мають не захтіти)

 

2 годин тому, romanc сказано:

Еще делают справку у офиц диллера марки,

потрібна не Довідка, а Сертифікат.

Поширити це повідомлення


Link to post
Share on other sites

В мого брата авто євро-4, а зробили євро-3. Ще за це якісь гроші заплатив. Авто 2005го року, всі сажеві, каталізатори, на місці і працюють.

Редаговано Юріч

Поширити це повідомлення


Link to post
Share on other sites
3 хвилин тому, Юріч сказано:

В мого брата авто євро-4, а зробили євро-3.

бач, йому було куди "опускатись", і йому було не принципово, бо ж головне для нього реєстрація і номери, а не шо там в Сертифікаті буде. А в мене нема куди, нижче Євро-2 не реєструють

5 хвилин тому, Юріч сказано:

Ще за це якісь гроші заплатив.

ну так Сертифікат задарма ніхто й не робить

Поширити це повідомлення


Link to post
Share on other sites

Нашли на чем деньги сбивать. А ровенская обл? Искать не зажравшихся. В закарпатской еще не слышал, чтоб отказывали по этому поводу.

Поширити це повідомлення


Link to post
Share on other sites

в мене теж така ситуація, машина 96 року і ніхто не видає сертифікат, на Дубнівський біля посольства один чоловік сказав що мені треба звернутися до офіційного дилера БМВ і вони можуть видати справку, що машина проходить під євро 2 і вони на основі цієї справки можуть видати сертифікат, але він(  чоловік з дубнівської) сказав що вони наврядчи видадуть таку довідку( не схочуть заморочуватися) але попробувати можна, сам не пробую тому що не встиг в пільговий режим і не знаю чи буду розмитнювати по повній ставці

Поширити це повідомлення


Link to post
Share on other sites

https://www.volynnews.com/news/all/cherez-dorohusk-shcho-mezhuye-z-yahodynom-vezly-za-10-mln/

Везли під розмитнення в Україну  Ламборджині Урус 2019 року, все би пройшло гладко якби не польські митники.:0016:

Поширити це повідомлення


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Гість
Відповісти на цю тему...

×   Вы вставили отформатированное содержимое.   Удалить форматирование

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Завантаження...

×
×
  • Create New...