Перейти до змісту
arimantaras

Проблема з двигуном Megane II 1,5 дизель 78Kw 106 к.с

Recommended Posts

Підкажіть будь ласка проблема з двигуном Megane II 1,5 дизель 78Kw 106 к.с виявляється в тому що на холодну як заводиш то 15-20 секунд з вихлопної труби виходить синій смердючий дим, потім перестає, тяга нормальна, плюс пропадає масло, приблизно 1 літра на 1,5 тис км, був на Рено сервісі сказали що треба скидати головку бо як варіант може бути або сальнікі клапанів або запали кольца, і ще плюс сказали що залите якесь дуже погане масло, так як машину купив недавно то масло від попереднього хазяїна згідно сервісної книжки ще можна не міняти, от і питання чи може масло діватись через погане залите масло і диміти тільки через масло??

Поширити це повідомлення


Link to post
Share on other sites
...

ну так заміни масло з фільтром.

це не так дорого як скидати головку.

а про проблеми із сальниками і кільцями, це тобі привильно сказали.

перевірь для початку турбіну (хоча , малоймовірно), потім можеш перевірити компресію, але лише там, де це зроблять дійсно толково і правильно для дизельного двигуна.

відповідно до результатам усіх перевіроу і буде робитись висновок (

Поширити це повідомлення


Link to post
Share on other sites
3 минуты назад, Davids сказал:

ну так заміни масло з фільтром.

це не так дорого як скидати головку.

а про проблеми із сальниками і кільцями, це тобі привильно сказали.

перевірь для початку турбіну (хоча , малоймовірно), потім можеш перевірити компресію, але лише там, де це зроблять дійсно толково і правильно для дизельного двигуна.

відповідно до результатам усіх перевіроу і буде робитись висновок (

Ну офіциали сказали що турбіна норм, компресія тоже хороша у всіх циліндрах, не хочеться даром скидати голову, тому і питаю чи може тільки через масло диміти, але димить зранку не завжди, часом димить синім часом ні

Поширити це повідомлення


Link to post
Share on other sites

Рівень антифрізу непіднімається, він чистий? Може бути тріщина в головці і масло втікати в антифріз або в камеру згорання.

Під машиною калюжі не має масла? З прокладок ніде не тече?

 

Поширити це повідомлення


Link to post
Share on other sites
8 хвилин тому, arimantaras сказано:

Ну офіциали сказали що турбіна норм, компресія тоже хороша у всіх циліндрах, не хочеться даром скидати голову, тому і питаю чи може тільки через масло диміти, але димить зранку не завжди, часом димить синім часом ні

а компресію міряли на гарячу чи на холодну ?)

не полінуйся і завези форсунки на стунд, нехай перевірять, заразом і шайби під ними зпміниш. це, якщо ти не хочеш знімати головки, потрібно виключати всі можливі варіанти які не зв'язані із головкою.

Поширити це повідомлення


Link to post
Share on other sites
45 минут назад, ISV сказал:

Рівень антифрізу непіднімається, він чистий? Може бути тріщина в головці і масло втікати в антифріз або в камеру згорання.

Під машиною калюжі не має масла? З прокладок ніде не тече?

 

ні антифриз чистий, ніде масла не видно

Поширити це повідомлення


Link to post
Share on other sites
2 минуты назад, Barkas сказал:

Заїдь до Олега ( моторист) на вишків!!!! Він знає все про дизельні мотори!!! Номер якщо треба ,то дам

Дай номер будь ласка

Поширити це повідомлення


Link to post
Share on other sites
On 29.09.2017 at 14:49, arimantaras сказано:

масло від попереднього хазяїна згідно сервісної книжки ще можна не міняти

Краще поміняти одразу коли купив. Або хоча б візуально його перевірити.

Поширити це повідомлення


Link to post
Share on other sites
On 01.10.2017 at 19:33, host1303 сказано:

Краще поміняти одразу коли купив. Або хоча б візуально його перевірити.

а як візуально можна перевірити масло на дизелі?)

Поширити це повідомлення


Link to post
Share on other sites
18 хвилин тому, Foross сказано:

а як візуально можна перевірити масло на дизелі?)

Протерти щуп серветкою, але інколи достатньо просто подивитись на щуп

Поширити це повідомлення


Link to post
Share on other sites
4 часа назад, host1303 сказал:

Протерти щуп серветкою, але інколи достатньо просто подивитись на щуп

 І на що саме звертати увагу?

Поширити це повідомлення


Link to post
Share on other sites
16 годин тому, host1303 сказано:

На колір, якщо все інше в порядку)

а більш конкретніше можна?)) ато прям так цікаво стало, якого кольору може бути масло в дизельному двигуні)

Поширити це повідомлення


Link to post
Share on other sites
30 хвилин тому, Foross сказано:

а більш конкретніше можна?))

Та будь-ласка.

Колір нового масла - прозорий з золотистим, або жовтуватим відтінком. Якщо нове масло сильно жовте, значить воно або підробка, або неякісне. При перевірці рівня масла на щупі: якщо колір(будь-який) масла видно на тій частині щупа де немає насічок - масло неякісне, або (в кращому випадку) пройшло 30+% свого ресурсу. Якісне масло на плоскій частині щупа майже не видно. Якщо на холодному двигуні масло рідке, а на прогрітому густе - тоді воно неякісне або неправильно змішане. Якщо витерти масло зі щупа об серветку, і вона має темне забарвлення - бажано масло замінити. А якщо має металеві стружки (дрібненькі, але на сонці вони будуть проблискуватись) - проблеми можуть бути серйозніші.

І на рахунок стружки не холіварте - знайомий якось так вставив щуп, що його черкав колінвал (ХЗ як).

Поширити це повідомлення


Link to post
Share on other sites
Цитувати

Якщо витерти масло зі щупа об серветку, і вона має темне забарвлення - бажано масло замінити.

 

Це Ви про авто з пробігом до 50тик, так? І бензинку, мабуть) Так ?)

 

У Вас дизельне авто?

Поширити це повідомлення


Link to post
Share on other sites
40 хвилин тому, Davids сказано:

У Вас дизельне авто?

Авто: 70тис бензин. Масло замінюю трішки раніше регламенту (10/15). І купую тільки якісне.

 

50 хвилин тому, Davids сказано:

бензинку

За що так бензинові авто не поважаєте)?

Поширити це повідомлення


Link to post
Share on other sites
9 часов назад, host1303 сказал:

За що так бензинові авто не поважаєте)?

При чому тут бензин, якщо в заголовку теми написано про дизельний двигун, 

Поширити це повідомлення


Link to post
Share on other sites

Зареєєструйтесь або увійдіть для відповіді

Ви маєте бути зареєстрованим учасником для коментування

Створити акаунт

Зареєструйтесь у нашій спільноті. Це легко!

Створити обліковий запис

Увійти

Маєте акаунт? Заходьте.

Увійти зараз




×