Перейти до змісту

Ремонт задньої підвіски Пежо Партнер


Shturman

Рекомендовані повідомлення

За таку роботу і такий "колхоз" ціна дуже навіть гарна. Якби мені обирати, я б на такий варіант погодився б.

(Зара для цікавості і порівняння спробую знайти рахунок за заміну підшипників в Сафроні)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

13 хвилин тому, jack74 сказано:

За таку роботу і такий "колхоз"

а чому "колхоз"?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Взагалі "колхозом" називається будь-яка зміна заводської конструкції, а в даному випадку "колхоз" я мав на увазі в хорошому сенсі :) 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

8 хвилин тому, jack74 сказано:

я мав на увазі в хорошому сенсі

зрозумів. 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

ну мені в Луцьку за ремонт/реставрацію задньої балки озвучували суму в 5000 грн

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

1 година тому, jack74 сказано:

...(Зара для цікавості і порівняння спробую знайти рахунок за заміну підшипників в Сафроні)

Знайшов.

59ad5129a4d6f_.jpg.7501c5d0aaa26134c8ee2a082fd1f504.jpg

(машина - Пижик 2007 року народження, оригінальний пасажир, 1,9Д)

І це 2015-й рік! Майже 3000! Нехай навіть трохи більше, бо безготівка, але це лише заміна підшипників! Без перепресовки пальців! Робим висновки :) 

Shturman, так що тобі обійшлося в дуже гарну ціну

 

ПиСи: на Перше Квітня не списувати, бо можу ще й скан Акту виконаних робіт викласти :) 

 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Я теж так думаю. Кажуть що ті рідні підшипники виходжують дуже мало, а ті що ставлять в Полонному ходять в рази довше. По відгуках на форумах я зробив висновок що це дуже класне технічне рішення. І ще, до них їдуть чи не з усієї України, а це я думаю теж не мало що важить

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Ну, щоб всунути туди більші підшипники, вони, певно, мусили ставити тоньші пальці. Вірніше я думаю, що пальці ті ж самі, просто обточені під "більший" підшипник.

Рідні зношені пальці ж мали виработку, от її й обточили. Одним пострілом вбили двох зайців :)

Наскільки ця "рацуха" безпечна? - це питання складних розрахунків... Заводська їх товщина, сподіваюсь, була розрахована все ж з "запасом" по міцності...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Можливо це їхнє відео, там і телефони  є і розказано що саме розточують

 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

здається вони розточують внутрішній отвір в ричагах, щоб вставити туди ширші підшипники, а пальці залишаються без змін тому що внутрішній діаметр їхніх підшипників такий же як і заводських. Детальніше на їхньому сайті https://balka-remont.com.ua/tekhnicheskij-razdel

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

1 хвилина тому, Kiolan сказано:

Можливо це їхнє відео

так це відео їхнє

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

подивився відео. РЕСПЕКТ мужикам! Знають, що роблять. Їхні підшипники (ті, тракторні, що вони ставлять замість заводських) всього лиш на 2 мм більші в діаметрі (тобто, товщина металу балки в посадковому місці зменшується (зточується) всього на 1мм), але по ширині вони вони більші майже В ЧОТИРИ РАЗИ! Тобто, замість рідного шириною 10мм (по голці), вони ставлять підшипники з голкою 37мм! Це типу якби замість одного підшипника працювало вже чотири!

Та ще й масльонка! Це вже навічно, якщо не лінуватись спринцювати (але не переборщити, щоб не повивертати сальники)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Ну, а на рахунок Сафрону....    мені вистачило у 2012 році поміняти підшипники ступиць. Впаяли від авто з АБС, коли моя без (вони відрізняються реально+ціна). Я й не перевіряв по парт. номерах.

Як раз в Полонному й виявили таку хню.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Там специ ше ті,мені конусний підшипник пресом влупили(який просто вставляється руками)...прибіг і каже втебе посадочний отвір розбий...а ще люблять брати роботу яку не вміють робити...но це про окремих екземлярів....були і толкові ...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

2 часа назад, Sashkajek сказал:

Там специ ше ті,мені конусний підшипник пресом влупили(який просто вставляється руками)...прибіг і каже втебе посадочний отвір розбий...а ще люблять брати роботу яку не вміють робити...но це про окремих екземлярів....були і толкові ...

Чого тут дивуватися? Всі наші СТО це типу "школа" для майстрів. Всі хто хоче працювати в цій галузі якийсь певний час працюють на "дядю" вчаться на авто клієнтів "дяді" ну а потім го працювати на себе ремонтуючи і обслуговуючи автівки вже своїх клієнтів десь у якомусь гаражику.

Ніякому більш-менш спецу сто літ не впало гнути горба на того "дядю" хазяїна СТО за такі відсотки які платять наші жлоби-підприємці.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.



×
×
  • Створити...