Перейти до змісту

Recommended Posts

Всім доброго часу доби.Потребую поради від тих хто в темі.А саме стою на порозі фасадних робіт на дачному будинкові.Будинок новобудова, півторачка 9 на 8м.Перекриття панельне, фасад з газоблоку 40см ширина.Дві кімнати зверху та прихожа з кухнею на першому поверсі  будуть утеплятися мінватою та повністю зашиватися фальшбрусом чи вагонкою.Питання - чи варто утеплятися пінопластом ззовні.Чи просто по газоблокові робити фасадну штукатурку?Дуже багато інформації в неті та дуже спірної між собою .Деякі будівельники взагалі розповідають що пінопласт - то на 15-20 років! Далі треба міняти на новий.Дуже багато і противників пінопластового утеплення взагалі.Типу стіна повинна дихати....Так і ще....Будинок будується капітально,  з опаленням ,але моєю сім єю ,поки що буде використовуватися як літній заміський.Всім буду вдячний за відповіді по ділу.

Поширити це повідомлення


Link to post
Share on other sites

щось заплутав ти мене.
Хочеш ззовні частину будинку утеплити мінватою а залишок або пінопластом або взагалі без нічого? Чи мінвата з середини а пінопласт ззовні?

Поширити це повідомлення


Link to post
Share on other sites

газоблок товщиною 40см, цілком задовільняє по теплопровідності, тобто додатково його утеплювати не потрібно, тільки виконати фасадну штукатурку.

Поширити це повідомлення


Link to post
Share on other sites
27 хвилин тому, Dima4s сказано:

щось заплутав ти мене.
Хочеш ззовні частину будинку утеплити мінватою а залишок або пінопластом або взагалі без нічого? Чи мінвата з середини а пінопласт ззовні?

я маю на увазі що будинок з середини буде утеплюватися мінватою ширина газоблоку 40см .Чи треба утеплювати пінопластом ззовні? Чи буде достатньо утеплення з середини?

Поширити це повідомлення


Link to post
Share on other sites

Дивлячись яка товщина утеплення буде з середини. Я пропрацював у німців півтора року на фасадах - по їхній технології оптимальне утеплення ззовні 12см ідеальне 15см. Це про зовнішні стіни. А якщо на практиці дивіться щоб під мінватою всередині небуло конденсату від різниці температури стіни та приміщення...На мою думку краще ззовні кинути пінопласт  а з ссередини якусь 3-5см мінвату щоб негріти стіни

Поширити це повідомлення


Link to post
Share on other sites

Утеплювати стіну одночасно ззовні і зсередини на мою думку маразм і лишня витрата грошей та часу.  В дуже рідких випадках (зауважу, що це не ваш випадок), коли не має змоги утеплити ззовні, утеплюють зсередині і тільки паронепроникним матеріалом, напр. пінопластом. Такі випадки як правило бувають в багатоповерхівках, коли утеплити 5 чи 7 поверх дуже дорого по роботі і не завжди можна знайти спеців-скалолазів. 

Поширити це повідомлення


Link to post
Share on other sites
1 година тому, Brodyaga сказано:

газоблок товщиною 40см, цілком задовільняє по теплопровідності, тобто додатково його утеплювати не потрібно, тільки виконати фасадну штукатурку.

Ваші б слова та  в діло б - краще не придумати і по часові, і по грошам  , та самі бачите скільки думок в людей навколо.....буду слухати всіх

Поширити це повідомлення


Link to post
Share on other sites

Не пхайте ту хімію в середину будинку (поцікавтесь ксладом мінвати, особливо клеями які скреплюють волокна). На рахунок "пінопласту" - підправляли фассад який робили 12 років тому, із цікавості заглянули що стало з пінопластом за такий час, під шпаклівкою він був як новий. При правильно виконаних роботах по утепленню, навіть стіни під пінопластом будуть "дихати"...

На рахунок вашого фассаду, щоб оцінити ситуацію, треба вирішувати на місці. Відкоси утеплювати по любому вам потрібно, від якості кладки залежить які стіни у вас будуть під декоративною штукатуркою без утеплення (горби, ями, косі кути і т.д). Нерідко обкладаемо фассад мінватою або пінопластом тільки для того щоб вирівняти стіни.

 

Поширити це повідомлення


Link to post
Share on other sites
40 минут назад, Alex S сказал:

Ваші б слова та  в діло б - краще не придумати і по часові, і по грошам  , та самі бачите скільки думок в людей навколо.....буду слухати всіх

з ДБН (державні будівельні норми) для житла тепловий опір для зовнішніх стін має бути не менше 3,3. Газоблок товщиною 400мм має коєфіціент 3,5-4,0 (в залежності від щільності та виробника). Якщо маєте можливість і фінанси то можна утеплити " маслом кашу не зіпсуєш", але утеплювати газоблок потрібно тільки мінватою, так як пінопласт не паропроникний.

 

Поширити це повідомлення


Link to post
Share on other sites
12 хвилин тому, Brodyaga сказано:

з ДБН (державні будівельні норми) для житла тепловий опір для зовнішніх стін має бути не менше 3,3

для якої зони? Це для Одеси чи для Харкова?

13 хвилин тому, Brodyaga сказано:

Газоблок товщиною 400мм має коєфіціент 3,5-4,0 (в залежності від щільності та виробника)

Можна пруф?

Поширити це повідомлення


Link to post
Share on other sites
1 час назад, Brodyaga сказал:

 Якщо маєте можливість і фінанси то можна утеплити " маслом кашу не зіпсуєш", але утеплювати газоблок потрібно тільки мінватою, так як пінопласт не паропроникний.

 

Більшість утеплюють пінопластом, ніхто не скаржиться. Крім того, якщо вже по правильному, то треба робити систему рекуперації повітря. Тоді питання паропроникності відпаде саме собою.

Поширити це повідомлення


Link to post
Share on other sites
2 часа назад, difoto сказал:

для якої зони? Це для Одеси чи для Харкова?

Можна пруф?

для 1 зони читайте ДБН В.2.6-31:2006.

 

тепер по тепло опору. вкладений скрін, 

Без імені.png

Без імені2.png

Поширити це повідомлення


Link to post
Share on other sites

Більшість утеплюють пінопластом, ніхто не скаржиться. - Це не аргумент .Моді на пінопластове утеплення від сили років 15 а капітальне будівництво як мінімум на років 50-80.Задумуюся над тим як жили по 50 років в хрущовках та панельках і ніхто не заганявся утепленнями, рекупераціями, точками роси і тд. Ще думається щоб не наробити дурниць з утепленням пінопластом ззовні  тому що поки що будинок не буде опалюватися .Є переживання щоб не було цвілі в середині будинку бо є камін та котел який інколи прийдеться запалювати.

Поширити це повідомлення


Link to post
Share on other sites

Мені один чувак, який проробив утеплення фасадів 5 років казав, що у 99% утеплення квартири/будинку зсередини призводить до того, що цвітуть стіни.

 

А по суті, я б попробував одну зиму перезимувати без утеплення і подивитись скільки буде йти енергоносія для опалення. Якщо в люті морози не холодно і котел правляється, то на весну затягуєш фасад мінеральною декоративною штукатуркою і все.

Поширити це повідомлення


Link to post
Share on other sites

Для газоблоку лише мінвата ззовні. Товщина від 10 см і більше - європейські норми 20 см утеплювача для стін і 30 для даху. Обов'язково утеплюйте цоколь та фундамент - бо знизу буде місток холоду. 

Поширити це повідомлення


Link to post
Share on other sites

Європейські норми на нас не поширюються! Для прикладу візьміть нормальний лист польської мінвати і нашої, відразу помієте різницю. Те саме стосується і полістирольних плит допуск по нашому госту складає 17 одиниць, тобдо замість 35 вам продадуть хай навіть 20 плотність і це буде нормою. Якщо не помиляюсь куб 35 має бути вагою від 25 до 35 кг., зважте пачку на базарі..., та будь де і побачите на скільки вас обважили. Які тут норми?!

Поширити це повідомлення


Link to post
Share on other sites
14 годин тому, Alex S сказано:

Більшість утеплюють пінопластом, ніхто не скаржиться. - Це не аргумент .Моді на пінопластове утеплення від сили років 15 а капітальне будівництво як мінімум на років 50-80.Задумуюся над тим як жили по 50 років в хрущовках та панельках і ніхто не заганявся утепленнями, рекупераціями, точками роси і тд. Ще думається щоб не наробити дурниць з утепленням пінопластом ззовні  тому що поки що будинок не буде опалюватися .Є переживання щоб не було цвілі в середині будинку бо є камін та котел який інколи прийдеться запалювати.

 

Я б вам рекомендував не робити цього року фасади, оскільки будинок тільки збудований і блоки ще не висохли від заводської вологи, а коли блоки висихають то дають осадку 1-2 мм. Почекайте рік, поки блоки висохнуть і будуть віддавати стільки вологи, скільки в себе візьмуть.

Це, мені на заводі газоблоків UDK (Дніпропетровськ) говорив їх головний інженер.

Поширити це повідомлення


Link to post
Share on other sites
11 годин тому, Серега89 сказано:

Європейські норми на нас не поширюються! Для прикладу візьміть нормальний лист польської мінвати і нашої, відразу помієте різницю. Те саме стосується і полістирольних плит допуск по нашому госту складає 17 одиниць, тобдо замість 35 вам продадуть хай навіть 20 плотність і це буде нормою. Якщо не помиляюсь куб 35 має бути вагою від 25 до 35 кг., зважте пачку на базарі..., та будь де і побачите на скільки вас обважили. Які тут норми?!

Я вів мову про норми товщини утеплювача а не про його якість - відчуваєте різницю? Від товщини утеплювача залежать (не лише від цього!) тепловтрати - відповідно вартість опалення будівлі, потужність котла та комфорт в приміщенні.

Поширити це повідомлення


Link to post
Share on other sites
20 годин тому, Brodyaga сказано:

тепер по тепло опору. вкладений скрін,

Я вам як художник художнику скажу: теоретичні викладки в наших реаліях треба множити мінімум на півтора, а то і на два.

Поширити це повідомлення


Link to post
Share on other sites
19 хвилин тому, difoto сказано:

Я вам як художник художнику скажу: теоретичні викладки в наших реаліях треба множити мінімум на півтора, а то і на два.

звідки інфа? можна пруф?

Поширити це повідомлення


Link to post
Share on other sites
1 година тому, Dima4s сказано:

звідки інфа? можна пруф?

Два роки практики. Ну і в Луцьких виробників піноблоків їхня продукція часом навіть тоне у воді при заявлених 400 кг/м.куб. напрімєр.

Поширити це повідомлення


Link to post
Share on other sites
50 хвилин тому, difoto сказано:

Два роки практики. Ну і в Луцьких виробників піноблоків їхня продукція часом навіть тоне у воді при заявлених 400 кг/м.куб. напрімєр.

Тонуть ? А яке відношення мають плаваючі властивості блоку при будівництві ? Ви будуєте баржу чи корабель ? 

Таких характеристик в піно та газоблоку як плаваючі не існує ))) ще є любителі ключами покрутити ))), також дослідники нового .

А тепер поясню. В газо та піно блоці основною характеристикою є його марка ( не торгова марка ). Вона задає характеристики блоку такі як міцність та теплові ( кількість  пористої частини в блоці). 

Повторюсь ще раз, таких характеристик в блоку як плаває чи не плаває - не існує ))), і про них говорять делетанти, бо Ви ж не пробуєте чи плаває цеглина -правда ж ?

 

Луцькі виробники піноблоку ? Вони Вам можуть тільки дуже приблизно сказати яка марка їх блоку, тому що сертифікатів на продукцію відповідно ж ніяких немають, з цього й якість сумнівна і зазначення якоїсь марки згідно ДСТУ дуже відносне.

 

Також хотів би зупинитись на використанні таких марок газоблоку як Д300 і Д 400 в будівництві будинків, вони можуть викристовуватись при монолітному будівнитві, тобто коли навантаження на них не йде, бо не розраховані вони витримувати навантаження, тому і тріщини йдуть. На будинок найкраща марка це Д 500, оптимальна складова пористої частини та структири блоку яких складає 50/50, в результаті Ви отримаєте будинок теплий і міцний. Але багато виробників часто своїм клієнтам настирно пропонують марку Д 400, Д 300  - просто через те що виробники при цьому економлять цемент та сировину продаючи повітря. 

Якщо можливо в когось виникнуть питання - зрадістю відповім в приват чи в темі .

Поширити це повідомлення


Link to post
Share on other sites

Може плавання блоку і не характеристика, але  пінопласт і дерево плавають, а цегла і бетон ні. І теплопровідність того що плаває в того що тоне різна. Тому можна припустити  , що в тому блоку який плаває більше повітря ( пори, бульбашки) і менша теплопровідність, а той який тоне зроблений з бетону більшої  щільності і більш теплопровідний ( а також і "холодопровідний"). 

 І фундаментний блок і піноблок зроблені з цементу і піску. Тільки фундаментний холодний,бо в ньому немає повітряних бульбашок. А в піноблоку є і він "теплий" і легший . Той же піноплас не гріє сам собі, а тому, що в ньому багато повітряних кульк.

Поширити це повідомлення


Link to post
Share on other sites
1 хвилина тому, Kiolan сказано:

Може плавання блоку і не характеристика, але  пінопласт і дерево плавають, а цегла і бетон ні. І теплопровідність того що плаває в того що тоне різна. Тому можна припустити  , що в тому блоку який плаває більше повітря ( пори, бульбашки) і менша теплопровідність, а той який тоне зроблений з бетону більшої  щільності і більш теплопровідний ( а також і "холодопровідний"). 

 І фундаментний блок і піноблок зроблені з цементу і піску. Тільки фундаментний холодний,бо в ньому немає повітряних бульбашок. А в піноблоку є і він "теплий" і легший . Той же піноплас не гріє сам собі, а тому, що в ньому багато повітряних кульк.

Для вимірювання наскільки теплий блок є така характеристика як теплопровідність ( складова яка впливає на марку блоку ), а не чи плаває чи ні. А питання плавання дуже субєктивне, а саме : спочатку блок може плавати завдяки своїм порам ( в них повітря - от і плаває), но через добу чи дві він в ті пори набере води може тонути ( в пори попаде вода) . Тоді який висновок робити ? Він плаває чи ні ?

 

Я все-таки прихильник більш наукових методів дослідження матеріалів для будівництва, які підтверджені відповідними висновками і в першу чергу логікою.

Поширити це повідомлення


Link to post
Share on other sites

Зареєєструйтесь або увійдіть для відповіді

Ви маєте бути зареєстрованим учасником для коментування

Створити акаунт

Зареєструйтесь у нашій спільноті. Це легко!

Створити обліковий запис

Увійти

Маєте акаунт? Заходьте.

Увійти зараз




×