Перейти до змісту

energoaydut

Рекомендовані повідомлення

14 часа назад, dimmon сказал:

А реально пускати трубу забору повітря через льох який стоїть недалеко від будинку, або навіть через септік, там тепло ж має бути :). Чи все ж таки основне джерело тепла це земля?

Реально прокласти трубу в будь-якому місці:) Але чи є в цьому сенс!? Найкраще і найправильніше, щоб труба пролягала в грунті, тоді теплопередача буде найкраща!

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • Відповідей 269
  • Створено
  • Остання відповідь
8 часов назад, Zheny@ сказал:

 

В 19.01.2017 at 11:24, energoaydut сказал:

Температура повітря на вулиці:  -6ºС

Температура повітря на виході з теплообмінника: +1,2ºС

 

В 26.01.2017 at 22:44, energoaydut сказал:

Температура повітря на вулиці:  -14,6ºС

Температура повітря на виході з теплообмінника: +1,1ºС

температура знизилася майже в двічі, а на виході не змінилася. мало б бути

при -6 ---- +1,2

при -14 ---- +2,75

Чи нє?

 

З Вашої логіки згідно першого випадку дельта темпертаур складає: +1,2ºС-(-6ºС)=7,2ºС, отже в другому випадку при температурі повітря на вулиці:  -14,6ºС, на виході має бути:  -14,6ºС+7,2ºС= -7,4ºС,    а   не    +2,75, як вийшло у Вас!

Але по факту є +1,1ºС! Чому? Це відбувається із-за того, що зростає різниця між температурою теплообмінника (або грунта) і повітрям, що попадає в теплообмінник, а отже і різко зростає теплопередача між цими двома середовищами (труба/повітря), тому і маємо на виході такі результати! Чим нижча температура повітря на вулиці, тим на вищу величину її здатен нагріти теплообмінник!

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

26 хвилин тому, energoaydut сказано:

Чим нижча температура повітря на вулиці, тим на вищу величину її здатен нагріти теплообмінник!

от з того і виходив.  Це  не розрахунок, а просто умозаключення.

У скільки разів температура нижча. у стільки ж разів мала б нагрітися?  Чи я не правий ?

 

 

 

 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Для того щоб визначити закономірність, потрібно вести постійний моніторинг температури повітря і температури на виході з теплообмінника. Але залежність однозначно є. Чим нижча температура на вулиці тим більша дельта на виході!

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Я так розумію: чим нижча температура на вулиці, тим більше часу потрібно аби воно нагрілось до температури грунту. І ще кілька факторів: швидкість потоку повітря в трубі і ступінь промерзлості грунту навколо труби.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

З теми про Природну вентиляцію...

 

Природна вентиляція має лише одну перевагу - це те, що вона не споживає зовсім електроенергії! Але ...! 1. Вона є абсолютно неконтрольованою, якщо зимою приток повітря буде надмірним внаслідок значної різниці температур всередині і зовні будинку, то в міжсезоння він буде мінімальним і недостатнім, літом же можна без проблем повідкривати всі вікна, що теж не завжди добре... 2. Взимку така вентиляція виносить дуже багато тепла з будинку, тому майже завжди ми стараємось максимально закрити всі дірки в хаті, щоб холод не йшов, відповідно і притоку повітря нема, а звідси купа нюансів починається!

 

Тепер про рекуператор. якщо кому буде цікаво, звертайтесь, можу продемонструвати свій (зібраний приватним підприємством в Києві, думаю зможу з ними домовитись за гарну ціну в районі 6-7 тис.грн. без вентиляторів).

 

Про мою систему вентиляції (не зовсім просту, але і не чорт-зна яку вимудрену) можете прочитати в темі  "Грунтовий повітряний теплообмінник, проект буде реалізовано в   с. Боратин Луцького р-ну", дивіться посилання вище по темі.

 

Якщо хочеться геть просто, то робіть витяжки у ванних кімнатах і ставте приточні клапани за радіаторами опалення на 1-му поверсі, можливо десь в коридорі, тоді холодне повітря нагріватиметься від радіатора і не буде морозити Ваші ноги!:)

 

Є ще трохи дорожчий варіант рекуператори типу "все в одному", а саме рекуператор "Прана", чи аналоги. Не скажу, що це супер ефективно. але загалом непогана штука, мав можливість робити тепловізійні обстеження на об"єктах де вони були встановлені.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

В 30.01.2017 at 17:03, energoaydut сказал:

Згоден це не є гуд!!! По правильному фундамент потрібно утепляти, і це утеплення має бути 100 мм ЕППС!!! Якщо такої можливості немає. то насправді зсередини будинку по периметру зовнішньої стіни слід дати 50 мм міцного пінопласту, або ЕППС, щоб відділити стяжку теплої підлоги від цоколя, якщо її конструктив знаходиться нижче його відмітки (цоколя). Вийде 2 в 1 - демпфер стяжки теплої підлоги + теплоізоляція!

А на яку глибину в землю має заходити утеплення фундаменту?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Залежно від Ваших фінансів. Лист ЕППС має розмір 500мм*1000мм (або 600мм*1200мм). В ідеалі приклеювати лист слід у вертикальному положенні, тобто цоколь буде утеплено на висоту 1000мм, або 1200 мм. Якщо правильний цоколь має висоту 450-600 мм (мається на увазі чиста висота над відмосткою), то відповідно утеплювач піде під землю на глибину 550-650мм в залежності від висоти цоколя над землею (відмосткою) і розмірів листа ЕППС!

11111111111.jpg

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

В мене висота цоколя буде 10-15 см. Якщо клеїти лист горизонтально шириною 60 см цього буде достатньо, чи все ж варто клеїти вертикально?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

4 часа назад, FOX сказал:

В мене висота цоколя буде 10-15 см. Якщо клеїти лист горизонтально шириною 60 см цього буде достатньо, чи все ж варто клеїти вертикально?

Як я писав вище - все залежить від наявних коштів. Немає меж досконалості! Маєте змогу утеплити на всю висоту листа (1000-1200мм) - ВІДМІННО!, якщо ж змоги такої нема, робіть утеплення на висоту 600 мм, це вже буде ДОБРЕ! Якщо будете влаштовувати теплу підлогу на 1-му поверсі, застосуйте по зовнішньому периметру стяжки замість тоненької демпферної стрічки із вспіненого поліетилену полоси з міцного пінопласту або ЕППС товщиною 30-50мм. Пінопласт виконає як функцію демпфера так і теплоізолює стяжку ТП від зовнішніх стін/фундаменту!  Ну і утеплення під теплою підлогою - 80 мм не менше! пінопласту щільністю 25-30кг/м3, або ЕППС. Так це доволі дорого, але повірте, що Ви втратите набагато більше під час експлуатації теплої підлоги, якщо зекономите на товщині утеплювача!

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

@energoaydut, чим буде робити розводку вентиляції по будинку? Як розраховувати площу перерізу вентиляційного каналу?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

12 минуты назад, FOX сказал:

чим буде робити розводку вентиляції по будинку? Як розраховувати площу перерізу вентиляційного каналу?

Розводки як такої майже не буде... З рекуператора вихід свіжого повітря буде здійснюватись тільки в одному місці - на сходовій клітці, яка знаходиться відразу за стіною на якій висітиме рекуператор, обидві ванни (1-го та 2-го поверхів) теж примикають до цієї стіни (стіна, що відділяє будинок від гаража), тому прийдеться протягнути лише 5 метрів вентиляційної магістралі до рекуператора і все! Думаю що цю магістраль зроблю або пластиком (можна використати каналізаційну трубу), або алюмінієвою гофрою. Приточний канал буде діаметром 200 мм (як і труба теплообмінника), а витяжні у ванних кімнатах 150 мм

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

On 01.02.2017 at 16:55, energoaydut сказано:

Залежно від Ваших фінансів. Лист ЕППС має розмір 500мм*1000мм (або 600мм*1200мм). В ідеалі приклеювати лист слід у вертикальному положенні, тобто цоколь буде утеплено на висоту 1000мм, або 1200 мм. Якщо правильний цоколь має висоту 450-600 мм (мається на увазі чиста висота над відмосткою), то відповідно утеплювач піде під землю на глибину 550-650мм в залежності від висоти цоколя над землею (відмосткою) і розмірів листа ЕППС!

11111111111.jpg

я б робив так:11111111111.jpg.2a84cd8813bc19515659baad

Є ще така проблема - як гризуни... Вони дуже полюбляють на зиму в пінопласті робити кубла і нори... потрібно відразу захищатись від них, а не тупо засипати все землею.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

2 годин тому, Профессиона́л сказано:

я б робив так:

Утеплювати все ж потрібно на глибину промерзання.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

5 часов назад, Профессиона́л сказал:

Є ще така проблема - як гризуни... Вони дуже полюбляють на зиму в пінопласті робити кубла і нори... потрібно відразу захищатись від них, а не тупо засипати все землею.

Гризуни просто так пінопласт не гризуть, лише якщо він перешкоджає їхньому руху, а рухатись їм там немає куди, адже за пінопластом бетон! Ну і якщо братимете ЕППС, то я думаю ризик бути погризеним в нього менший. А на схемі "я б так робив" Ви все правильно придумали!:)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

09.02.2017р.  

Температура повітря на вулиці:  -8ºС

Температура повітря на виході з теплообмінника: +1,3ºС

 

Все замело снігом, мороз самі знаєте який останнім часом, а система працює!:)

IMG_20170209_164225.jpg

IMG_20170209_164312.jpg

IMG_20170209_164330.jpg

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

20 минут назад, energoaydut сказал:

09.02.2017р.  

Температура повітря на вулиці:  -8ºС

Температура повітря на виході з теплообмінника: +1,3ºС

 

Все замело снігом, мороз самі знаєте який останнім часом, а система працює!:)

IMG_20170209_164330.jpg

Як система може працювати, якщо ти вхід клейонкою замотав? Це ж просто температура в теплообміннику без циркуляції.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

це не плівка, а чорне агроволокно, воно виконує функцію фільта і кришки, щоб сніг не налітав! Весною ця труба буде обшита металевим коробом, в якому будуть решітки, а замість агроволокна буде змонтовано фільтр зі спеціальної фільтрувальної тканини, який буде періодично зніматись і чиститись.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

@energoaydut ви казали, що на потребу чистого повітря вам вистачить 30кубів. А можете поставити маленький вентилятор, троза його дросельнути, що вийти на бажані 30 кубіків, а тоді перевірити температуру. Тобто вивести систему на робочий режим, поки є мороз.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Буду мати час, поексперементую! В мене вже є канальний вентилятор, є регулятори частоти обертання вентилятора. Але і без вентилятора, гравітаційним потоком в будинок приходить не менше 30 кубів повітря, тому вважаю, що і так теплообмінник постійно працює на проектній потужності, крім періодів, коли температура на вулиці підіймається до нуля чи плюсів!

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

14 часа назад, kayot сказал:

Цікавлять результати з примусовою подачею повітря!

11.02.2017р.

Проведено експерементальні дослідження роботи теплообмінник із примусовою вентиляцією.

Встановлено на теплообмінник канальний вентилятор ВКОМ 200 Ц Домовент і регулятор частоти обертів Сенсорный регулятор скорости СРС-1 - Вентс

Продуктивність вентилятора 405  м3/год.

 

Температура повітря на вулиці:  -7ºС

Температура повітря на виході з теплообмінника: +1,3ºС       

Після того як вентилятор було змонтовано і запущено на повну потужність, тобто 405 м3/год. температура в теплообміннику через 15 хв роботи опустилась до +0,9ºС  і так трималась протягом години роботи. Після вимкнення вентилятора на виході з теплообмінника встановилась температура +1,5ºС!

 

 

 

Як на мене просто феноменальний результат! Теплообмінник без проблем видає дельту температур в +8 градусів із продуктивністю до 400 м3/год!!!

IMG_20170211_140752.jpg

IMG_20170211_130020.jpg

IMG_20170211_130901.jpg

IMG_20170211_131353.jpg

IMG_20170211_130053.jpg

IMG_20170211_130347.jpg

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

5 часов назад, energoaydut сказал:

Після того як вентилятор було змонтовано і запущено на повну потужність, тобто 405 м3/год. температура в теплообміннику через 15 хв роботи опустилась до +0,9ºС  і так трималась протягом години роботи. Після вимкнення вентилятора на виході з теплообмінника встановилась температура +1,5ºС!

Це реально круто! Дякую за цінну інфу!

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.




×
×
  • Створити...