190 повідомлень в цій темі

sergkots ,
Якщо ефективність рекуператора 80%, то ми отримаємо на виході з нього температуру повітря в 80% від тої що на вході. (це при умові що швидкості зустрічних потоків однакові.) 22*0.8 =17.6
 

0

Поділитися цім повідомленням


Link to post
Share on other sites
Только что, SergeyS сказал:

отже подача 56м кубічних в годину.

Дякую за виправлення! Ви абсолютно праві!!! Правильно буде 56м3/год при швидкості 0,5 м/с

0

Поділитися цім повідомленням


Link to post
Share on other sites
Только что, SergeyS сказал:

Якщо ефективність рекуператора 80%, то ми отримаємо на виході з нього температуру повітря в 80% від тої що на вході. (це при умові що швидкості зустрічних потоків однакові.) 22*0.8 =17.6

Якщо чесно, то я не вірю в ці цифри, але як тільки я це все перевірю на практиці, то відразу Вам всім це повідомлю в темі! Але це буде не раніше як наступного опалювального сезону, якщо в мене вистачить сил і коштів заселитись в будинок цього року! Буду старатись!:)

0

Поділитися цім повідомленням


Link to post
Share on other sites

Можливо згодом відкрию ще тут тему про мою систему опалення, де буде описано монтаж системи на трубі Rehau Stabil, нюанси по теплій підлозі, регулююча автоматика, насосні групи, частотні насоси, змішувальні вузли для твердопаливнго котла, гарячого водопостачання, рециркуляція ГВП, а також ще багато і багато всього по опаленню як то кажуть від першого лиця!:) Як буде цікаво, то пишіть в тему, можливо якщо знайду час на це все, то зроблю ще й канал на ютуб! 

2

Поділитися цім повідомленням


Link to post
Share on other sites

Дуже корисна тема. Шкода що її не було рік тому. Саме відсутність даних отриманих реально стримала від облаштування такої на новобудові, бо не звик я вірити гарним маркетинговим цифрам.

0

Поділитися цім повідомленням


Link to post
Share on other sites
19 минут назад, energoaydut сказал:

Можливо згодом відкрию ще тут тему про мою систему опалення, де буде описано монтаж системи на трубі Rehau Stabil, нюанси по теплій підлозі, регулююча автоматика, насосні групи, частотні насоси, змішувальні вузли для твердопаливнго котла, гарячого водопостачання, рециркуляція ГВП, а також ще багато і багато всього по опаленню як то кажуть від першого лиця!:) Як буде цікаво, то пишіть в тему, можливо якщо знайду час на це все, то зроблю ще й канал на ютуб! 

Я, якщо чесно, не розумію доцільності цієї системи з твердопаливним котлом. Опалювати будинок нею не можна, бо температури в +2-3 град явно малувато. Якщо використовувати разом з газовим котлом, то тут ясно, що треба подавати менше газу для підігріву обратки, оскільки вона буде тепліша на ці 2-3 град (теоретично). А от в твердопаливному котлі дрова горять доти, поки не згорять, якщо теплоти підігріву обратки достатньо, то зайва виводиться на вулицю через димохід. Чи не так? Поясніть.

0

Поділитися цім повідомленням


Link to post
Share on other sites
Только что, vaz75 сказал:

Я, якщо чесно, не розумію доцільності цієї системи з твердопаливним котлом. Опалювати будинок нею не можна, бо температури в +2-3 град явно малувато. Якщо використовувати разом з газовим котлом, то тут ясно, що треба подавати менше газу для підігріву обратки, оскільки вона буде тепліша на ці 2-3 град (теоретично). А от в твердопаливному котлі дрова горять доти, поки не згорять, якщо теплоти підігріву обратки достатньо, то зайва виводиться на вулицю через димохід. Чи не так? Поясніть.

Можна перефразувати, бо я взагалі не зрозумів про що ВИ...!  Чому немає доцільності в твердопаливному котлі? Де +2-3 градуси? Яка теплота виводиться через димохід? Повторіть запитання чіткіше!

0

Поділитися цім повідомленням


Link to post
Share on other sites
55 хвилин тому, energoaydut сказано:

Можливо згодом відкрию ще тут тему про мою систему опалення, де буде описано монтаж системи на трубі Rehau Stabil, нюанси по теплій підлозі, регулююча автоматика, насосні групи, частотні насоси, змішувальні вузли для твердопаливнго котла, гарячого водопостачання, рециркуляція ГВП, а також ще багато і багато всього по опаленню як то кажуть від першого лиця!:) Як буде цікаво, то пишіть в тему, можливо якщо знайду час на це все, то зроблю ще й канал на ютуб! 

Звичайно цікаво!

 

0

Поділитися цім повідомленням


Link to post
Share on other sites
32 минуты назад, energoaydut сказал:

Можна перефразувати, бо я взагалі не зрозумів про що ВИ...!  Чому немає доцільності в твердопаливному котлі? Де +2-3 градуси? Яка теплота виводиться через димохід? Повторіть запитання чіткіше!

То питання було. Як опалюватися системою, яка продукує 2-3 градуса тепла? Треба ж мінімум +22 град.

0

Поділитися цім повідомленням


Link to post
Share on other sites
15 хвилин тому, vaz75 сказано:

То питання було. Як опалюватися системою, яка продукує 2-3 градуса тепла? Треба ж мінімум +22 град.

Це система не для опалення а для провітрювання і економії на опаленні, щоб не брати холодне повітря прямо з форточки, а з цієї підземної труби буде йти вже трохи підігріте повітря, тоді котлу прийдеться тратити менше енергії для нагріву приміщення.

А літом коли надворі спека з труби буде поступати прохолодне повітря, тоді не прийдеться витрачатися на кондиціонер.

3

Поділитися цім повідомленням


Link to post
Share on other sites
Только что, Maniko сказал:

Це система не для опалення а для провітрювання і економії на опаленні, щоб не брати холодне повітря прямо з форточки, а з цієї підземної труби буде йти вже трохи підігріте повітря, тоді котлу прийдеться тратити менше енергії для нагріву приміщення.

А літом коли надворі спека з труби буде поступати прохолодне повітря, тоді не прийдеться витрачатися на кондиціонер.

Респект! Все правильно пояснили! Грунтовий повітряний теплообмінник - це не система опалення, це частина системи вентиляції!!!

0

Поділитися цім повідомленням


Link to post
Share on other sites

09.01.2017р.  Вечір

Температура повітря на вулиці:  -9ºС

Температура повітря на виході з теплообмінника: +2ºС

 

Пауза в роботі теплообмінника (24 години) дала свій результат, +1 градус на виході!

0

Поділитися цім повідомленням


Link to post
Share on other sites
34 минуты назад, energoaydut сказал:

Пауза в роботі теплообмінника (24 години) дала свій результат, +1 градус на виході!

Може я щось не розумію, але я результату не помітив, так як:

В 06.01.2017 at 17:20, energoaydut сказал:

06.01.2017р.  Вечір

Температура повітря на вулиці:  -15ºС

Температура повітря на виході з теплообмінника: +2,5ºС

 

при холоднішій температурі, було +2,5 С. Та й так не заміраєш правильно, оскільки вчора було не - 9, тому не відомо, чому зараз + 1 градус (чи нагрівся додадтково від землі, чи від того, що повітря поступало не таким холодним як вчора.

0

Поділитися цім повідомленням


Link to post
Share on other sites

Як на мене,  +1 на виході чи +3 то не дуже принципово,  головне,  щоб плюс!  В результаті рекуператор обмерзати не буде,  спроститься автоматика управління.

1

Поділитися цім повідомленням


Link to post
Share on other sites

Варто,  поки морози,  таки не зупиняти вентиляцію,  щоб перевірити можливості системи видавати на виході плюс при затяжних морозах.  Ця інформація на поточному етапі дасть можливість правильно продумати автоматику керування рекуператором. 

А те,  як відновлюються теплові можливості землі  при "відпочинку" можна буде пізніше помоніторити. 

0

Поділитися цім повідомленням


Link to post
Share on other sites

Відразу кажу, що ніякої супер розумної автоматики на систему вентиляції навідміну від системи опалення не планую, буде лише робота по таймеру і при включанні витяжки у ванних кімнатах, можливо прийдеться поставити клапан, який відкриватиметься, коли включатиметься приточний вентилятор, і закриватиметься при його вимкненні, щоб зимою повітря самотоком не йшло в будинок, хоча можливо через збільшення аеродинамічного опору після встановлення рекуператора таке явище (гравітаційний приток повітря) буде мінімальним і допустимим... Побачимо, все опишу як сам дізнаюсь:)

 

 

П.С. Сьогодні теплообмінник знову запустив в роботу, поки нехай працює, а там видно буде, які ще досліди надумаю провести...

0

Поділитися цім повідомленням


Link to post
Share on other sites

Кому цікаво і хто має можливість придбати. рекомендую. Є такі домашні міні метеостанції із вбудованим датчиком концентрації рівня СО2 в повітрі. Дуже корисна штука, щоб знати на скільки здоровим повітрям ми дихаємо.

u_files_store_3_102892.jpg

Концентрація СО2 вимірюється в ppm (на фото в правому нижньому куті). Нижче подаю концентрації СО2 і їх вплив на стан людини

СО2.jpg

П.С. Це не реклама, метеостанція має бути не обов"язково така як на фото, аби вона могла Вам видавати таку інформацію. Ціна питання від 1000 грн. Думаю комусь може бути цікаво.

5

Поділитися цім повідомленням


Link to post
Share on other sites
11 годин тому, sergkots сказано:

Коротеньке відео по темі: https://www.youtube.com/watch?v=6VZLLXH04uQ

Можна розвести точки забору і випуску повітря. Випускати в верхній точці приміщення прохолодне повітря, яке опускаючись нагріватиметься і дійде в зону перебування людини вже в комфортному стані; а забирати знизу. Причому міняти режими влітку і взимку.

1

Поділитися цім повідомленням


Link to post
Share on other sites
В 10.01.2017 at 10:20, energoaydut сказал:

Кому цікаво і хто має можливість придбати. рекомендую. Є такі домашні міні метеостанції із вбудованим датчиком концентрації рівня СО2 в повітрі. Дуже корисна штука, щоб знати на скільки здоровим повітрям ми дихаємо.

 

Концентрація СО2 вимірюється в ppm (на фото в правому нижньому куті). Нижче подаю концентрації СО2 і їх вплив на стан людини

 

П.С. Це не реклама, метеостанція має бути не обов"язково така як на фото, аби вона могла Вам видавати таку інформацію. Ціна питання від 1000 грн. Думаю комусь може бути цікаво.

за трошки ( :) ) більші кошти можна автоматизувати процес за допомогою BroadLink RM-pro + E-Air +радіореле.

0

Поділитися цім повідомленням


Link to post
Share on other sites
56 минут назад, romaxa11 сказал:

Можна розвести точки забору і випуску повітря. Випускати в верхній точці приміщення прохолодне повітря, яке опускаючись нагріватиметься і дійде в зону перебування людини вже в комфортному стані; а забирати знизу. Причому міняти режими влітку і взимку.

Цікаво, яка вартість такої системи?

0

Поділитися цім повідомленням


Link to post
Share on other sites
Только что, vaz75 сказал:

за трошки ( :) ) більші кошти можна автоматизувати процес за допомогою BroadLink RM-pro + E-Air +радіореле.

Погоджуюсь! Насправді цікава система! 

0

Поділитися цім повідомленням


Link to post
Share on other sites

Аби запобігти вимерзання грунту, можна облаштувати замість однієї труби 2 паралельних і чергувати їх почерзі (як варіант). 

Обсипка труб має бути не з щільного грунту чи піску а з каміння чи щебня аби труби мали ширший обєм доступу до тепла грунту.

Досягти +15 при -5 на вулиці і +20 в халупі не реально без додаткових джерел енергії. Енергія не може взятись нізвідки.

ПС Тема просто бомбезна, перечитував кожне слово. Та робота з дослідами що Ви робите безцінна. Дякую!

0

Поділитися цім повідомленням


Link to post
Share on other sites
1 година тому, RojkFV сказано:

Аби запобігти вимерзання грунту, можна облаштувати замість однієї труби 2 паралельних і чергувати їх почерзі (як варіант).

Навіщо? Просто збільшити довжину труби в 2 рази.

1 година тому, RojkFV сказано:

Обсипка труб має бути не з щільного грунту чи піску а з каміння чи щебня аби труби мали ширший обєм доступу до тепла грунту.

Чому? Навпаки, чим більше пустот між трубою та ґрунтом, тим менша теплопровідність, відповідно повітря буде менше прогріватись.

1 година тому, RojkFV сказано:

Досягти +15 при -5 на вулиці і +20 в халупі не реально без додаткових джерел енергії.

Це енергоефективна вентиляція а не обігрів. Для обігріву потрібен тепловий насос, щоб використовувати тепло землі.

 

3

Поділитися цім повідомленням


Link to post
Share on other sites
3 минуты назад, sergkots сказал:

Навіщо? Просто збільшити довжину труби в 2 рази.

Я розрахунків не проводив, але підозрюю що існує гранична або оптимальна довжина труби, перевищуючи яку, втрачаємо в ефективності. "Кілометр" труби не вихід з ситуації)))

 

23 минуты назад, sergkots сказал:

Чому? Навпаки, чим більше пустот між трубою та ґрунтом, тим менша теплопровідність, відповідно повітря буде менше прогріватись.

Чим більше пустот між трубою і грунтом, тим швидше повітря яке знаходиться в землі, зможе донести тепло від грунту до труби. 

 

37 минут назад, sergkots сказал:

Це енергоефективна вентиляція а не обігрів. Для обігріву потрібен тепловий насос, щоб використовувати тепло землі.

Це вже всі зрозуміли)

0

Поділитися цім повідомленням


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Створити акаунт

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Разеєструвати новий акаунт

Sign in

Маєте акаунт? Заходьте.


Sign In Now