Перейти до змісту
Shkoder

Mongoose Argus - "Скажений гарбуз" - fatbike!

Recommended Posts

Не тоне?

 

я б перевірив, але ж зими нема… :dont: сьогодні взагалі підвісом виїзжав, бо дорога суха, та й +5 на вулиці. по сухому та твердому покриттю фетбайк – не найкращій вибір, особливо на такій як в мене гумі.

 

ps. сьгодні ж International Fat Bike Day. вітаю всіх причетних :ok2:

Поширити це повідомлення


Link to post
Share on other sites

Скільки заважить?

 

16кг чи навіть більше. з яких половина – це суто колеса. покришки 1.6 + 1.6. камери по 420-430 грам, обода, втулки тяжкі.. але він гарно їде по інерції, бо майже вся вага зосереджена назовні. по асфальту, правда, тяжко – сьогодні це знову перевірив. але тільки з'їхати на пролісок й починається кайф )

Поширити це повідомлення


Link to post
Share on other sites

приїхали мені нарешті "лайтові" покришки Maxxis Mammoth 26 x 4.0 (120tpi, foldable, EXO protection – все, як треба). цікаві вони дуже накатистим протектором та трохи заниженим, порівняно з іншими покришками, профілем. задумано так, що на твердому буде працювати центральна частина, а в снігу/піску/глині – вся поверхня цілком:

 

IMG8203-1024x684.jpg

 

на світлині добре видно, що інженери Maxxis сильно не заморочувалися, а взяли перевірений Maxxis Ardent, зробивши його вдвічі ширше. вчора на покатушці була гарна нагода його випробувати у місцевих реаліях, мої враження дуже позитивні, окрім того, що в рідкій глині покришка все ж "тоне", а грісти їй майже немає чим. ще на вологому листі трохи ковзає, але передбачувано, не зриває. тиск всю дорогу був 11psi спереду та 14psi ззаду.

 

по асфальту та твердих грунтах катить приблизно як "звичайна" покришка шириною 2.4-2.6", тобто для фета накат просто суперовий – тримати середню 24-27 вже можна без зайвих зусиль. ще й порівняно нешумна, бо протектор майже суцільний. комфорт середній – "дрібноту" покришка поглинає непомітно, але щебень чи тракторна колія вже відчутно довбає в руки. з меншим тиском комфорт зростає несуттєво, але накат набагато гірше, тож оптімальний тиск десь на рівні 10-13psi.

 

м'яке покриття, типу піска, листя чи неглибокого бруду – стихія Mammoth. велика площина приємно "пливе" по поверхні поглинаючи всі нерівності. якщо немає великих ям, то швидкість можна тримати досить високу, але на ямах покришка трохи стрибає за рахунок товстих стінок EXO protection й доводилось їхати повільніше. впевнений, що по вкатаному снігу буде приблизно те саме.

 

в поворотах тримає впевнено, бо є чим вчепитися. якщо на дуже рідкому покритті покришка починає ковзати, то робить це передбачувано. зірвати вдалося тільки розвернувши ровера поперек колії лісовоза. бокові грунтозацепи трохи збирають бруд, але взагалі, покришки залишаються чисті. єдине, що може зупинити "мамонти" – це глибокий рідкий грунт чи глибокий сніг. бо покришка трохи тоне, але до твердого дістати не може. можливо, з мінімальним тиском 5-6psi проходимість трохи зросте, але все ж не вийде спокійно "пливсти" по спаханому полю чи свіжому снігу, як на Kenda Juggernaut 4.5, бо протектор невисокий, рідкий грунт сильно зачепити не може.

 

33471516n.jpg

 

а вцілому, це є шикарні всесезонні покришки :ok2:

Поширити це повідомлення


Link to post
Share on other sites

ще в кінці грудня приїхала мені гарна передня втулка на промах під вісь 135мм, то я вже вирішив зібрати безкамерне колесо наперед. обода під це діло заїхали з Кітая ще раніше, аналогічні Sunringle Mulefut 80 з гарними бедлоками під безкамерку, але майже втричі дешевше. десь за вечір я склав колесо, а наступного вечора повністю його протягнув та вирівняв на саморобному станку. шпиці взял на одну сторону DT Champion, а на другу Sapim Leader, бо інших просто не мав в наявності потрібної довжини. всі шпиці з нєржа, то мають співпрацювати добре )

 

33532790n.jpg

 

всередині світловідбиваюча стрічка, поверх неї вже безкамерний "комплект" з 20" камери та gorilla tape, що разом заважило десь 200грам. звичайно ж насосом поставити таку безкамерку неможливо, то мав знову зібрати ерзац-компресор з автоколеса, пістолета та декількох фітінгів та шлангів. десь з третьої спроби покришка стала на бедлоки з приємним клацанням. пішло десь 50мл герметика Caffelatex, та ще на наступний день я долив 50мл. отримав ось таку красу:

33532791n.jpg

 

на мою радість та здивування, не за день, не за тиждень колесо не спустило жодної атмосфери! навіть жорсткі випробування типу покатеньок в -13 та стрибків з сходинок не порушили герметичність чи геометрію колеса. трохи кращий став накат та м'якше хід, але колесо стало помітніше "підрулювати" на твердому покритті. взагалі за рахунок втулки, обода та безкамерки я скинув з переднього колеса майже 800 грам, що приємно вплинуло на розгон. отож, до зустрічей на дорозі )

 

33532794n.jpg

Поширити це повідомлення


Link to post
Share on other sites

невеличкі, але приємні зміни мого товстуна )  перейшов нарешті на сінгл спереду. наш вибір – Гарбарук, звичайно! хоча б тому, що в мене на FSA Focus маленький павук з BCD96, вони не дуже розповсюджені, то й цінник на них "конський". в гарбарука ж звичайна NW зірка BCD96 – 800 гривень :ok2: манетки, переклюк залишив SRAM, бо X7 вже пристосований для великих касет – лапка там обертається не по вісі з роликом, а з невеликим зсувом, тож закидає добре. касету встановив 11-36 – більше мені зараз не треба.

 

ще доїхала мені нарешті придбана ще в минулому році легенька задня втулка Quanta на промах під вісь 190x10, тож мав можливість дозбирати колесо аналогічне передньому, з безкамерним ободом. всередині обода під фліпер встановив світловідбиваючі стрічки – вночі виглядає дуже класно. на посадку колеса пішло десь 100 грам герметика, ще стільки само долив в колесо вже як покришка стала на місце. ставив саморобним "компресором" з автозапаски та перехідника.

 

34203792m.jpg

 

але найголовніше – суттєве зменшення Q-factor, десь на 3 сантіметри. було пов'язане з деяким колхозом, але їхати стало набагато приємніше – вже не стоять ноги розкорякою )  по вазі зекономив на задньому колесі десь півкіля, ще стільки само на переході з дабла на сінгл. вписуюсь в 14 кілограм зараз й це без якихось лайтових запчастин.

Поширити це повідомлення


Link to post
Share on other sites

покрихи Schwalbe Jumbo Jim.. це, мабуть, найкраще, що сталося з моїм жиробайком після апгрейда шатунів )  неймовірна керованість, впевненість, гребучість. і все це на низьких тисках 8/11, що нижче, ніж я ставив на Maxxis на зиму. тобто "підвіска" також працює краще. а ще й по асфальту нормально їде!

 

37950547m.jpg

Поширити це повідомлення


Link to post
Share on other sites

Зареєєструйтесь або увійдіть для відповіді

Ви маєте бути зареєстрованим учасником для коментування

Створити акаунт

Зареєструйтесь у нашій спільноті. Це легко!

Створити обліковий запис

Увійти

Маєте акаунт? Заходьте.

Увійти зараз

×