Перейти до змісту

Архівовано

This topic is now archived and is closed to further replies.

relaxgood45

аккумулятори длч електромобілів

Recommended Posts

Таке запитання. Щось можна зробити з аккумуляторами для електромобілів. Машина їздить приблизно 10-15 хв і все. Є пару машин. Через пів року купили нові аккумулятори, такі самі. І черезмісяців 5 вони також почали бистро розряджатись.

Щось з ними можна зробити чи купувати знову нові. Але нові так само поїздять пів року і все, чи брати якісь дорожчі?

Поширити це повідомлення


Link to post
Share on other sites

Свинцеві акуми потрібно заряджати - ємкість\10 - протягом 10 годин, тобто якщо там 7Аг, відмовідно зарядний струм - 0,7А.

А машинки випадково не в комерції? Якщо так - це ще геть нормальний термін служби.

А вцілому дешеві акуми, тим паче для сигналізацій\безперебійників не мають колосального ресурсу, враховуючи постійну навантагу електродвигунами.

Поширити це повідомлення


Link to post
Share on other sites

В машинах такі аккумулятори http://220volt.com.ua/akkumulyatornaya-batareya-ventura-gp-12-7/

Вони хороші чи краще шось інше купити?

Чи краще щось типу такого ? http://220volt.com.ua/akkumulyatornaya-batareya-sven-sv-1272/

Чи можливо ваші варіанти.

Поширити це повідомлення


Link to post
Share on other sites

Це батарея AGM, тобто гелева. Такі самі стоять в безперебійниках. Скоріш за все висох гель, на жарі. Реанімували таким способом - "просто добавь воды" (дистильованої) :)

Спробуй, гірше не буде. Хай вода постоїть ніч, щоб гель знов "розпух".

Поширити це повідомлення


Link to post
Share on other sites

на рахунок перших пише

разработаны для нетребовательных систем и оптимизированы для работы в буферном режиме

тобто ще для безперебійника нормально,

другі на порядок кращі, принаймні за описом)

гелева.

нема там ніяких гелів, звичайний електроліт, не знаю чому так, але вскривав вже з 4 штуки, може новіші мають.

вода не допоможе, при великах втратах ємкості, але спробувати можна, точно не зашкодить, і випировується вона не тільки від спеки а й від перезаряду.

Поширити це повідомлення


Link to post
Share on other sites

Тобто залити до горловини дист воду і все? А до речі електроліт теж туди заливаетсся? Там співвідношення води і електроліту?

Поширити це повідомлення


Link to post
Share on other sites

тільки води, але краще не по горловину а так щоб було видно посвітивши в отвір що там зверху над пластинами вода, заливати краще шприцом.

і памятайте якщо щось забризкаєте, одяг ковер, то потім будуть або дірки або ржаві плями.

Поширити це повідомлення


Link to post
Share on other sites

нема там ніяких гелів

Що ти несеш? Фіг ти шо розбирав, а якщо розбирав то не те.

Harddrive все вірно написав. Там пакет з пластин в пасті з електроліту і наповнювача так званого геля.

Дистилянта там потрібно 5-10см3 на банку для компенсації випаруваної вологи. Зняли заглушку і голку шприца в пакет з пластинами з гелевим наповнювачем і потихенько шприцуєм. Добу на просочування і потім на тренування.

І нічого не потрібно заливати поверх пластин.

Зарядний краще хороший типу імах.

Але це все при умові що пластини живі. Так як акум кислотний і обслуговування потребує як до кислотного.

Електроліту як і в автомобільний доливати не потрібно.

Дімон теж вірно написав. В такому режимі ще нормально відпрацювали.

Хороші акуми від CSB. Вибір великий, там є характеристики на всі серії.

.

Поширити це повідомлення


Link to post
Share on other sites

S30,

давайте без фамільярдності, почитайте на досуге

http://lantorg.com/article/akkumulyatory-gelevye-multigelevye-i-agm-v-chem-raznitsa

розберіться і дайте відповідь до якого типу віднести http://220volt.com.ua/akkumulyatornaya-batareya-ventura-gp-12-7/

що ж там в середині, електроліт з пакетами скловолокна, чи гель, чи ж ваша комбінація всього в кучу, і гель і електролі і пакети

пакет з пластин в пасті з електроліту і наповнювача так званого геля.

якщо будете уважні, то дізнаєтесь, що гель і електроліт з кремнієм, то є те саме.

більшість акумів в упсах agm і причина в ціні

Поширити це повідомлення


Link to post
Share on other sites

Ну звиняйТЕ за фамільярність. Більш так не буду, чесне пійонерське. :_04:

Те що ВИ мене тикаєте в статтю ет канєшно добре. Добре, що гуглом вмієТЕ користуватись. Але я це і без ВАС знав, бо, не повірите, теж його користую. :_02:

Одна заковика лише. Приводячи статтю де описані типи акумів (серед котрих і гелеві, видно помилка в авторів) ВИ категорично заявляєте що хєр вони гелеві, бо ВИ пару штук вскривали (це навіть не бачачи що ТС має в наявності).

Дивно, правда ж? А книжка пише що є (певно наобманюють).

Можу лише сказати, що якщо ВИ нічого іншого в руках не тримали, це ще не значить що його не існує.

ПС А от в ТС тепер інформації більш ніж потрібно. Тепер він знає що є і GEL, і MG. Красота. :_02:

Поширити це повідомлення


Link to post
Share on other sites

ВИ категорично заявляєте що хєр вони гелеві,

Це батарея AGM, тобто гелева. Такі самі стоять в безперебійниках.

нема там ніяких гелів (AGM), звичайний електроліт, не знаю чому так, але вскривав вже з 4 штуки, може новіші мають.

в чому ж помилка автора статті?

Поширити це повідомлення


Link to post
Share on other sites

×