Перейти до змісту

Маршрутки по 4 грн, тролейбус по 2 грн.


SaShurik

Рекомендовані повідомлення

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • Відповідей 484
  • Створено
  • Остання відповідь

Коли паливо стало по 28 то відразу підняли, впала ціна на паливо а ціна на проїзд ні. В Запоріжжі коли впала ціна на паливо ціну на проїзд зменшили. А нас знов піднімати хочуть. Страна дураков 2

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

В багатьох містах маршрутка вже давно по 5 гривень.

це в києві, де пропки й т.д.?

чи в львові який в 4 рази більший луцька?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Вважаю краще підвищити на 10 гривень проїзд, а чому б і ні, в тих "говномаршрутках" так комфортно, і такий якісний сервіс, а за сервіс потрібно платити всім, хто не згоден нехай ходить пішки.

А якщо по суті, то якого фіга, ті власники своїх "говномаршруток" закупили нові маршрутки, вони всі їздять по графіку без збоїв, зимою в них тепло, літом кондиціонер, чи звикли що народ це бидло, для них і так "сойдьот"... жаль що неможна всім людям зробити забостовку на пару місяців часу, щоб ті особо "вумні" задумались чи треба підвищувати тарифи чи ні, чи треба спочатку розпочати з якісного сервісу.

Ще раз кажу, шановний мер нашого міста, чому ви похерили електротранспорт? це вигідно тим, хто має маршрутні таксі? Чому ви не хочете оновити тролейбусний парк? Чому ви не хочете очистити місто від "говномаршруток", які пихтять кряхтять, про безпеку я взагалі мовчу, екологію теж... але ж вам не до цього вам аби тільки на камеру з вумним виглядом дивитись, та впроваджувати скрізь приват баківськи послуги, та залучати всі державні установи встати в ряди адептів приватбаку - може ви цей форум читаєте, чи може вам хтось це перекаже, і увас з'явиться просвітління, почнете щось робити з толком,а не як ваш папєрєднік загавнішав все місто...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Піднімають, при цьому крім самих перевізників ніхто не знає яка реальна собівартість проїду, через відсутність ефективного моніторингу.

Власнику на лексус чи на їжу не вистачає ніхто не знає, а ми народ змушений розплачуватись.

2MACCEN електротранспорт похерили самі Лучани, переставши ним їїздити. Спостерігав таку ситуацію: новий майже пустий тролейбус "2" їхавши на ДПЗ зробив зупинку на на маршрутній зупинці повній людей, та що на площі Воз"єднання за перехресттям на підйомі і думаєте хтось сів? Де там!

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

я теж в шоці від цих дій їхніх...нам взамін нічого нового не пропонують, лише все погіршується в наданих послугах.

пс. в Дніпропетровську вже з 2-3 тижні ціна 6 грн

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Особисто я, в останній 2 місяці, намагаюся частіше їздити тролейбусом. Майже звик, і дуже надіюсь що з 1 липня таки скасують безоплатний проїзд для пенсіонерів (дадуть їм грошову компенсацію), ну дуже нервує коли вони їдуть в години пік, вранці, чи сідають щоб проїхати 1 зупинку.

За 4 грн. їздити, при своїй зарплаті, буду лише в крайнеобхідних випадках.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

ну що вихід є, це зробити все можливе, щоб маршрутки зняли

1. перестати платити за проїзд, оскільки водій маршрутного таксі не має права продавати білети (Постанова КМУ 1184 від 27.09.2007)

2. Так само він не має права обілечувати пасажирів під час руху.

3. Повідомляти ДАІ про порушення відразу в салоні маршрутки, хай штрафують

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Наше місто не таке велике, можна купити умовно 50 тролейбусів і врішити питання взагалі з транспортом в місті нашому.

ніякого тобі шуму, екологічно чисто, просторо, всі їздять за графіком, не треба ні тобі джі-пі ес, демократична ціна.

Всім пенсіонерам надвати пільги грошима, а не тим що він може поїхати безкоштовно на тролейбусі, велика кількість взагалі сидить вдома й ніколи тролейбусом не користується, і не буде користуватись, простіше їм дати по 100 грн в рік, чим виділяти (відмивати) кошти на пільги, якими вони не користуються, і людям добре, і все прозоро. Раз в рік пенсонер подає заявку (наприклад) не хочу грошей, дайте мені проїздний річний - нема питань, прийшло по пошті (без пенсійного не дійсний), і все.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Буде лишній привід пересісти на велосипед, я вже рокі зо два по місту лише на велосипеді, що ж того Луцька!?)) Лише коли погана погода то лишається в громадському транспорті в давці мучитись!)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

В багатьох містах маршрутка вже давно по 5 гривень.

це в києві, де пропки й т.д.?

чи в львові який в 4 рази більший луцька?

Новоград-Волинський

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Читаю цих доморощених аналітиків... і БРСМ заправки Коломойському приписали, і 50 тролейбусів на місто достатньо...

Міська влада не має грошей навіть на 10 тролейбусів. А приватний інвестор в це болото піде тільки за умови нормальних правил гри, а не коли "візор" доїть перевізників за всяку хрень.

"Говномаршрутки" вам не до вподоби? Ви, заплативши 3 гривні, хочете рахувати чужі прибутки, вважаючи їх мільйонними. Але не хочете розуміти, що цих прибутків вистачає лише на підтримання перевезень, а не на їх розвиток чи закупівлю нових автобусів.

Бляха, вас би на 20 років назад, щоб ви гіперкомфортними РАФіками і ПАЗіками поїздили...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Yarchik,

Суть в тому, що ціни підвищують, а зарплати ні. В день мусово на роботу і назад прокатати 6 грн. в місяць десь під 150 грн виходить. При тому водій хамло, як уже не один раз зазначали, маршрути не по графіку і комфорту як кіт наплакав.

Тепер про закупки. Нафіга закупляти завідома фіговий транспорт? ті самі богдани, i-van"и і іншу нечисть - це ж пздц! Я вісімку чую ще на мосту біля там -тама, бо в неї так скриплять гальма, шо оглохнути можна. А тепер питання хто випустив несправного пискуна на маршрут? а я скажу - тим кому пофіг на пасажирів. Завівся, їду - ну і добре. А те, що колесо може відлетіти.. пхех...

Водії: Санрайз як завжди радує. Бикота з відкритим пивом під сидінням. Спробуєш зробити зауваження - взнаєш про себе багато нового. За таке треба звільняти, а не пересажувати на інший маршрут. Зовнішній вигляд, цигарки, мати і шансон за кермом як мінімум "ні в які ворота не лізе".

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Читаю цих доморощених аналітиків... і БРСМ заправки Коломойському приписали, і 50 тролейбусів на місто достатньо...

Міська влада не має грошей навіть на 10 тролейбусів. А приватний інвестор в це болото піде тільки за умови нормальних правил гри, а не коли "візор" доїть перевізників за всяку хрень.

"Говномаршрутки" вам не до вподоби? Ви, заплативши 3 гривні, хочете рахувати чужі прибутки, вважаючи їх мільйонними. Але не хочете розуміти, що цих прибутків вистачає лише на підтримання перевезень, а не на їх розвиток чи закупівлю нових автобусів.

Бляха, вас би на 20 років назад, щоб ви гіперкомфортними РАФіками і ПАЗіками поїздили...

Ну то хай покажуть свої реальні доходи, нехай обгрунтують оту гривню! Якщо їм ледве вистачає на підтримання перевезень то чого вони бояться?
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

ніхто не каже про глобальне підвищення комфорту поки. Треба довести все існуюче до пуття.

А то бардак був, бардак залишився. Ціни на бардак підвищено - народ лютує! Бо цей бардак - просто необхідність доїхати на роботу. Витерпіти ті 20 хв

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

vetalforever, якщо не підвищують зарплату а ціна на проїзд росте - то, може, треба боротися за підвищення зарплати в першу чергу.

А то в нас якось виходить, як в анекдоті:

- Ми за те, щоб багатих не було!

- Дивно... а хіба не краще, щоб не було бідних?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Yarchik, ну да, ок. Думка вірна. Практично не вийде, як би не хотів

САМЕ ТАК!!! Боротись за підвищення зарплат!!!

а ти думаєш не пробували? Знаєш, що сказали? :

-"В країні війна, яке може бути підвищення зарплати персоналу"?

ну як тобі? обгрунтовано?

прибутки ні в кого не виросли, щоб піднімати зарплату. Замкнуте коло, як на мене.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Ну то хай покажуть свої реальні доходи, нехай обгрунтують оту гривню! Якщо їм ледве вистачає на підтримання перевезень то чого вони бояться?

А з чого ти взяв, що вони бояться? Міській раді і Антимонопольному подається вся "бухгалтерія".

Ах, да... білетики не видають. А ти попроси - видадуть без будь-яких зауважень.

Хочеш моніторингу? Звернися в міську раду, скажи, що хочеш промоніторити певний маршрут. Поїздиш цілий день з водієм, перерахуєш кожну гривню - і будеш мати суму доходу з перших рук. А потім віднімеш від цієї суми вартість солярки, оплати праці водіїв, "ввізорівських" сервісів, витрат на ремонт і техобслуговування, податки - бачитимеш, які там прибутки.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Якесь підприємство договір уклало на обслуговування? а то пояснення абсурді, і таке враження, що все зводиться до "тіпа вам шо впадло"

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

XWPX, ти ще тут? На Майдан! Вішай Романюка! Стріляй чиновників! Ріж їхні сім"ї на іномарках!

А то пи...діти в інтернетах - діло нехитре.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.



Hosting Ukraine
AliExpress WW


×
×
  • Створити...