Перейти до змісту

Andualex

Учасники
  • Кількість зміста

    166
  • Дата реєстрації

  • Останній візит

Репутація громади

164 Продвинутий

Про Andualex

  • Ранг
    Прописанный
  • День народження 28.02.1957

Информация

  • Интересы
    Теорія етногенезу, історія, моделізм.

Останні відвідувачі профілю

4 697 перелядів профілю
  1. Andualex

    Фото

    Додаю : цепелін впав в с.Забороль.
  2. Andualex

    Фото

    Побудований у квітні 1915 року цепелін LZ 39 (серія «О»), встиг два рази бомбардувати Лондон. Останній виліт на Західному фронті 12.06.1915 року був невдалий. Цепелін мав ціллю французький порт Кале, але повернув з маршруту внаслідок поламки двигуна. Над Ла-Маншем його послідовно атакували дев’ять англійських літаків. Оскільки звичайні кулі не запалювали водень у оболонці, пілот останнього літака «Авро»-504В скинув на дирижабль чотири 20-фунтові бомби (по 20 кг), одна з яких попала у ціль. Були пробиті 5 відсіків з воднем, збитий кормовий пропелер, поранено та вбито кілька членів екіпажу, але LZ 39 вдалося досягти бази у Генті. Це був першій у історії бій літака з дирижаблем. Після ремонту LZ 39 направили на Східний фронт. Там, 7 серпня він бомбардував фортецю Новогеоргієвськ (північніше Варшави), а також у ніч з 13 на 14 жовтня скидав бомби на залізничний вузол у Рівне. Політ на Рівне 17 грудня 1915 року став для нього останнім. Під час бомбардування Рівнеського вокзалу,на висоті 2200 метрів цепелін був уражений у кормові відсіки гарматною шрапнеллю. Почалася втрата водню. Другий постріл попав у носову гондолу управління з двигуном, який незабаром випав. Екіпаж спробував збалансувати дирижабль керуючи ним з резервного пункту управління та скидаючи баласт. Але надія долетіти до Німеччини була марною. При досягнені Луцька керування остаточно втратилося і екіпаж був змушений зробити аварійну посадку. Оскільки ремонтні матеріали та апаратуру для вироблення водню завозити з Німеччини було дуже витратно, цепелін LZ 39 був розібраний на місці і вивезений у Фрідріхсхафен, де його конструкції і мотори були використані при виробництві нових дирижаблів. Далі, до кінця війни траси цепелінів оминали Волинь.
  3. Andualex

    Фото

    1.Любомльська синагога. 2.Перше фото Луцька 1866 р., автор Козловський. 3.Реставрація зубців, проект архітектора Метельницького Р.Г. . Висновки робіть самі.
  4. Щодо статті у "Волинь пост". У тексті згадується про "стеження", яким займаються "елітні титушки з "Бойової маси" У підрозділах СБУ і поліції, які займаються негласним спостереженням , більш-менш придатним до роботи офіцер стає лише на третій рік служби, до того він лише вчиться і його буквально "водять за руку", настільки складною є ця діяльність. А хлопців з спортзалу, які "світяться" на масових заходах, при виконанні "спостереження" буде видно на вулиці як "три тополя на Плющихе". Журналістьська некомпетенція давно стала хронічною хворобою СМІ.
  5. Andualex

    Фото

    13 Kresowy Pułk Artylerii Lekkiej stacjonował w Równem, III dywizjon w Łucku i wchodził w skład 13 Dywizji Piechoty. На фото луцькі казарми, чи це Рівне ?
  6. Зверніть увагу. Перше фото сьогодні зроблено у у Керчі, окупований Крим. Друге фото - Луцьк, повідомлення пана snouden. Надписи на прапорах ідентичні. Це що, з одного "магазину"?
  7. Ось так виглядають БОЙОВІ нагороди батька за період 1943 (Курська дуга) до 1945 (Прусія). Емаль на правому ордені "Червоної зірки" збита прикладом при стрільбі.
  8. Мій батько (1924-2011) на 9 травня у 90-10-ті роки на Меморіал не ходив. Він казав, що бойових офіцерів там вже майже намає, а ветеранів зображають пенсіонери НКВС і МГБ, яким до 1958 року надавався статус ветеранів війни. Поруч з ними він стояти не бажав.
  9. Andualex

    Фото

    Так ось хто відривав голову Сталіну...
  10. Andualex

    Фото

    Аварія винищувача "Ньюпор-10" Особливої авіагрупи на Луцькому аеродромі, вересень 1916 року. Рекомендую статтю "Як у 1916 році Особлива авіагрупа боронила Луцьк", там багато і фотографій. http://www.hroniky.com/articles/view/205-zabuta-viina-iak-u-1916-rotsi-osoblyva-aviahrupa-boronyla-lutsk
  11. Колеги, давайте конкретно. Які німецькі та угорські військові підрозділи перебували у районі Ківерці-Луцьк під час Рівненсько-Луцької операції 27 січня - 11 лютого 1944 р. ? І бажано з німецьких джерел, тому що радянські нічого путнього не дають. Наприклад : "На зміцнення оборони Луцька, Рівного, Здолбунова, Шепетівки і інших міст командування німецької 4-ої танкової армії спрямувало усі наявні резерви, включаючи зондеркоманди і поліційні охоронні підрозділи. До Луцька терміновим порядком був перекинутий 118-й дивізіон штурмових гармат." Такої військової частини ( 118 дивізіон штурмових гармат) у вермахті ніколи не існувало. А взагалі, про втрати супротивника радінські командири, а пізніше мемуаристи писали по принципу: " а чого його супостата рахувати.. пиши скільки треба...." Буде час, спробую з темою розібратися.
  12. Andualex

    Фото

    Відоме місце, нові ракурси.
  13. Andualex

    Фото

    Ще фото площі.
  14. Andualex

    Фото

    Колеги, маю серію фотографій з різних ракурсів кинутих на луцькому "польовому" аеродромі винищувачів І-16 89 винищувального авіаполку. Серед них один МіГ-1, два УТ-1, 2 У-2, три І-153. Видно номери літаків 2, 4, 6, 10 (три з різних ескадрілій), 14, 15. Допоможіть, будь ласка підрахувати кількість І-16.
  15. Andualex

    Фото

    Перше фото відомо. Це І-153 17 винищувального авіаполку, які перелетіли 24 червня з Велицього аеродрому на Луцький "польовий", який знаходився на місці сучасного військового. Добавляю ще два фото цих літаків, та більш якісне фото з І-16 тип 28.
×