Перейти до змісту

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 09.12.2018 in all areas

  1. 6 points
    Де весь народ подівся? Нікуя ніхто не пише. Заберіть те правило з місцем лову, ви цілий розділ вбили. Р. Стир, бльосінки в отвєс, сьогодні.
  2. 3 points
    Зганяв в чотириденний рейс в Вайомінг за содою (їм привіз порожню тару)... Ура - повернувся! Попав на закриту дорогу, бо закрили через погоду через 5 хвилин як я на неї виїхав тому вже їхав до місця призначення ще 480км... Ось і самі копальні... в такій "дупі" що навіть телефон не працює І дорога додому... заценіть дозволену швидкість по такій дорозі, це в милях, по нашому 120 км/год... і боковий вітер... якщо коротко - хтось провтикав. Тому, на свою фуру, а саме головне - для себе, гуму ставлю тільки Micheline...
  3. 2 points
    З перемогою Лому! Важкий бій але прибив Пед@расу !
  4. 2 points
    Забрали с таможни. Купчая 500 ( примерная цена такого авто в Германии и Словакии и по оценочному сайту не шваке), таможня согласилась, Киев прислал цену 1500, декларацию поставили на паузу, после вмешательства Южаниной сняли с паузы с корректировкой до 720.
  5. 2 points
    Знання букоф цінилось в 20-му столітті.В 21-му рулять цифри, букви то таке.
  6. 1 point
    Скоріше всього тулять старішу модель Sonoff POW, але варто звернути увагу на новішу Sonoff POW R2 (вона цікавіша по функціоналу). Собі щось подібне шукаю неспішно і сьогодні знайшов мабуть одну з найкращих пропозицій (https://smt.ua/smart-house/55005_Smart-ustroystvo-Sonoff-Vyklyuchatel-Wi-Fi-POW-R2.html ), з продаванами ще не зв'язувався.
  7. 1 point
    Кількість транспорту, а іменно фур - не менш ніж в раз 10 більше ніж в Україні... плюс відстані та швидкість
  8. 1 point
    Та ні - це питання до менеджерів. Нафіга таких спеціалістів допустили до роботи? То ж топи укрзалізниці вже європейські зарплати отримують, коли вже буде європейська відповідальність?
  9. 1 point
    Ми з дружиною вже точно, ШВИДКІСНИЙ Kyiv Boryspil Express - навіть пробувати не будемо бо краще не ризикувати, особливо якщо поспішаєш трансатлантичний рейс. А тут ще й... "Найбільшою аферою стала розробка спеціального квиткового сервісу для маршруту «Київ–Бориспіль». Річ у тому, що залізниця має квитковий сервіс booking.uz.gov.ua, розроблений ще в 2017 році. Разом з оновленнями та розширенням функціоналу він обійшовся УЗ у близько 6,5 млн грн. Слід зазначити, що цей квитковий сервіс забезпечує можливість купівлі електронного квитка на всі маршрути залізниці. Крім маршруту Київ–Бориспіль. Бо на УЗ вирішили, що «Бориспільському експресу» потрібен власний квитковий сервіс. І оцінили його у 21 млн грн. Тобто у три з половиню рази дорожче, ніж сервіс для решти маршрутів країни..." https://www.volynnews.com/news/all/boryspilskyy-ekspres-piar-i-koruptsiia/ Стид і срам...
  10. 1 point
    Автор книги "Как бросить курить" напился и выпустил книгу "Как не закурить по пьяни".
  11. 1 point
    Людина говорить про кацапстан, але це цілком відносится й до нас . Доречі цікавий канал.
  12. 1 point
  13. 1 point
    вже й таку зваяли! при чому лише ЗАХІДНОукраїнська! А дальнобої, котрі чекають черги на кордоні - громадську організацію "Асоціація водіїв, шо курять перед митницею" ну дурдом, до абсурду вже доходить
  14. 1 point
    Подадуть апеляцію. Шари не буде, встановлюйте лічильники за свій кошт!
  15. 1 point
    так само маю на офісі лічильник електроенергіїї НІК2102 так ось, мотав дуже багато, спочатку не звертали уваги, а потім всетаки вирішив дійти толку, спочатку знайшли підключену розетку бойлера від перукарні по сусідству, і частину "придбальника" - світло та рекламна вивіска з підсвіткою тої ж самої перукарні, винуватити тут немає кого оскільки обидва приміщення(і майстерня і перукарня) одного власника, а орендарі - два, в результаті - працівники перукарні хотіли відокремитись по споживанню електроенергіїї і був поставлений лічильник на підоблік нашої майстерні відносно основного лічильника, а майстер який ставив лічильник не розібрався(робив на скору руку, хоча я просив його як людину подивитись чи розеткивід перукарні не підключені до нашого лічильника в результаті прийшлося усе самому переробляти) вже потім колегою був заказаний ватметр - вимірювач спожитої електроенергії, почали посекційно відключати преноски від розеток та фіксувати споживання різних електроприладів по майстерні, так ось! тому можу сказати для прикладу, засікали споживання різної електроніки, для прикладу режим очукування моніторів споживає приблизно від 1 до 5 ват на годину, так само режими очікування системників від 3 до навіть 10 ват(чомусь різні бж по різному, мабуть грає роль що саме підєднано до юсб портів пк бо в режимі очікування "дежуркою" живиться частина материнки, мишка клава і тд.) також компютерні бп використовуємо для живлення іншої електроніки(в такому випадку дежурка пк не навантажена) так ось по вимірюваннях вдалося намалювати картину - що за час відсутності нас в майтерні, а це якраз на ніч(десь з 7 вечора до 11 ранку) лишніх намотує 60-65 ват на годину за 16 годин це щось в межах одного кіловата, тобто по розрахунках - лічильник рахує правильно і як виходить він влювлює навіть мінімальне споживання, тому нами було прийнято рішення вимикати усе на час нашої відсутності, вивели автомат від розподільчої коробки в своє приміщення і виходячи вимикаємо усе, так і економимо і доречі - відчутно, якщо порахувати то лишніх 30 кіловат на місяць виходить окрім цього деяке освітлення відключаємо коли не потрібно, лампочку наприклад в туалеті - поставили в два рази слабшу(стояла 10 ват поставли 4 - і достатньо освітлення з головою) тому усім зацікавленим в економії рекомендую позичити в когось чи купити ватметр, та будете знати куди уходять лишні кіловати на вашому лічильнику, а не винити сам лічильник на ту статью про імпульси також наткнувся, але після проведення вимірювань, розрахунків та аналізу поняв, що лічильник лічить правильно, просто він уловлює усе, навіть зарядки о телефонів і режими очікування різної техніки, по одинці це мізерне споживання, а разом - набігає кругленька сумма, якось так!
  16. 1 point
    Ось вам відповідь на питання від виробника лічильників: 1. Почему счетчик НІК2102 имеет 6400 імп/kwh, но щелчок раздаётся каждые 32 импульса? Дело в том, что разрешающая способность счётного механизма составляет 0,005 кВт/ч (хотя цена деления 0,01 кВт/ч). И, следовательно, на 1 кВт/ч приходиться 200 щелчков барабанного механизма. Зная постоянную импульсного ввода 6400, выходит, что на один шаг счетного механизма приходиться 6400/200 = 32 импульса светодиода. Если же у Вас остаются сомнения, рекомендуем обратить внимание на то, насколько сильно вырастут показания после, например, десяти щелчков счетного механизма. http://www.nik.net.ua/ru/page/ask-question-about-nik-product
  17. 1 point
    Вихідний в Чикаго На вулиці +10 і вже відкрили два катка (безкоштовних) І всюди вже поставили ялинки і троши Сіатла...
  18. 1 point
    так і зараз володій скільки влізе, хоч калаша купуй, хоч помпу, єдине що носити з собою в бойовому споряджені заборонено. По різним даним, в Україні й так приблизно ДВА МІЛЬЙОНИ легальних стволів (разом з резинострєлами), але чойта сталінграду не наблюдаєтся ніде. Тому ваш переляк переляканих так переляком й залишаєтся
  19. 1 point
    Прикольно десь далеко в горах, шоб був будиночок з комфортом, з забитим холодильником хавчиком, каміном, мангальчиком. От так зустріти з коханою людиною Новий Рік без суєти та в цілковитій тиші природи. Без телефону та зомбоящика.
  20. 1 point
    @solovei ти хочеш сказати, що те, що ти написав, крепко відрізняєтся від вищенаписаного ?
  21. 1 point
    саме смішне, що, яке їхало, таке й здибало (с)
  22. 1 point
    А вчительку української мови після такого, могли б і в лікарню забрати.
  23. 1 point
  24. 0 points
    Верховна Рада прийняла в другому читанні і в цілому законопроект №8450 про врегулювання порядку маркування харчових продуктів та введення штрафів за недостовірну інформацію на упаковці.
  25. 0 points
    Пакращення триває.... У Луцьку скасували попереднє рішення виконкому міської ради, яким дозволили рухатися маршрутці №210 «Луцьк-Рованці» центром міста. Як розповів у коментарі Інформаційному агентству ВолиньPost начальник управління транспорту та зв’язку Володимир Степанов, перевізник повинен сам вирішити, які вулиці обрати для доїзду, адже маршруткам №210 забороняють рухатись центром. Дядя - зовсім дебіл? Місто - виключно для Санрайзу? Чи НАБУ і НАЗК час навідатися в те управління? Вони не "розвантажать центральні вулиці", а завантажать під зав'язку всі маршрутки, що їдуть на автостанцію, людьми, які змушені будуть добиратися, щоб сісти на приміську маршрутку.
This leaderboard is set to Kiev/GMT+02:00


×