-
Постів
13 889 -
Зареєстровано
-
Переможець днів
86
jack74 став переможцем дня 12 жовтня 2023
jack74 мав найпопулярніший контент!
Репутація
7 017 ГуруВідвідувачі профілю
21 138 переглядів профілю
-
-
-
-
- 5 відповідей
-
- кріплення драбини
- драбина
-
(і ще 1 )
З тегами:
-
- 5 відповідей
-
- кріплення драбини
- драбина
-
(і ще 1 )
З тегами:
-
- 5 відповідей
-
- кріплення драбини
- драбина
-
(і ще 1 )
З тегами:
-
Розміри під стандартну трисекційну драбину, а саме: - ширина між обмежувачами 36,5см; - корисна робоча висота шпильки ~32см. Якщо хочете закріпляти дві драбини (одна на другу), то шпильку потрібно довшу, вказуйте це при замовленні (+100грн). Також можливе виготовлення і поперечної прижимної планки за вашими розмірами (+200грн).
- 5 відповідей
-
- кріплення драбини
- драбина
-
(і ще 1 )
З тегами:
-
Приїхали мені торцеві пластикові заглушки, тому трішки модифікував Вірніше, так і було задумано від початку. І в "фабричних" так реалізовано. Але в моїх, на відміну ві "фабричних", гаки захищені поліпропіленовим шлангом, і це зменшує ймовірність лишити подряпини на даху автомобіля. ПиСи: замок в комплекті не йде :))
- 5 відповідей
-
- кріплення драбини
- драбина
-
(і ще 1 )
З тегами:
-
Кріплення драбини на авто. Зручне, швидко закріпляється і швидко знімається драбина. Дуже зручно для тих, чия робота пов'язана з постійним зніманням драбини. Стандартні розміри під трисекційну драбину, але можливе виготовлення за вашими розмірами. Є отвори для можливості замикання закріпленої драбини навісним замком. Саморобне, аналог "заводського". Роблю по замовленню, тому якщо в даний момент не буде готового, то за 3 дні. Ціна за пару (2 шт.) - 1000 грн.
- 5 відповідей
-
- кріплення драбини
- драбина
-
(і ще 1 )
З тегами:
-
Пиши на телеграм краще. Сьогодні, напр., я проїжджав через Любомль, могли б зустрітись і порозмовляти... А щодо "тяжкості" - ну звідки ж мені знати, кому що "тяжко" Маєш свою машину? Чи лісапєдом плануєш? Чи маршруткою? Тобі ж видніше. на 8:00 потрібно бути в офісі. До 17:00 робочий день. Годину тобі їхати до роботи, годину назад. А якщо аварія, то тим більше... На мою думку, поганий варіант. Як для тебе, так і для нас.
-
офційне оголошення тут, але воно написано не зовсім зрозуміло (та й не дивно, бо люди, котрі їх подають, сидять в Києві і не особо знають суть роботи). Короче, потрібен працівник в Ковелі в дільницю Атракому. Офіційна назва - електромонтер. Обслуговування волоконно-оптичних кабелів зв'язку. Кабелі в основному в грунті, тому іноді доводить немало попрацювати лопатою. Основна робота - об'їзд ліній (охорона їх, щоб не рвали), в "літню" пору - фарбування бетонних стовпчиків (стоять по кабелю, невисокі такі, з написами "Кабель, Не копати"), в "зимову" пору - проведення охоронно-роз'яснювальної роботи (відвідування різних установ та підприємств, виписування їм попереджень, і т.д.). У всі пори року - виїзди на розкопки (якщо хтось десь хоче копати), визначення на місцевості де кабель, щоб не рвали. Звичайний режим роботи- з понеділка по п'ятницю, з 8:00 до 17:00. Якщо стається порив кабелю - тоді працюємо по його відновленю, допоки не відновим. Працювати потрібно швидко, бо дається 8 годин. Неважливо, чи то день, чи то ніч, чи то будні, чи то вихідні/святкові... В жару, в дощ, в сніг, - працюємо полюбому. Якщо є планові роботи - потрібно виїхати на місце, знайти потрібне те місце, розкопати муфту (це для прикладу). Кабель, зазвичай, лежить на глибині 1-1,2м (це для розуміння об'єму копання, але це не так страшно, як здається В ковелі є офіс, все необхідне для роботи (лопати кабелешукач, ноути, принтер, і т.д.) і машина під дупою (зараз Нива). Машина з трекером, тому особливо нагло не покатаєшся без причин... Але лінії наші розходяться у всі боки від Ковеля, тому кататись доведеться немало... В межах області, в основному... До межі з Львівською, до Вараша, до кордону з Польщею, до кордону з Білоруссю, в нашу сторону (до Голоб). Тобто, робота більше в роз'їздах, ніж в офісі (бо в оголошенні вказано інше ). Що потрібно від працівника - мати "права" категорії "В", могти працювати лопатою, вміти орієнтуватись на місцевості (вміти по навігатору потрапити в потрібну точку, скинути своє місцезнаходження, розібратись де ти є в додатку "Планета Земля"), і головне - бути готовим працювати в будь-який час. Організаційно - в Ковелі дільниця Атраком, зазвичай два працівника, інженер та електромонтер. На даний момент інженер воює на фронті, а електромонтер звільнився. В Луцьку є лабораторія Атраком, звідки, в основному, йде керування різними неплановими роботами (також навчимо, що треба, покажемо, і т.д.) Можливо потрібен буде і інженер туди, на місце того, що воює, але в такому разі ця посада буде тимчасовою, по договору. Також існує можливість переведення електромонтери в інженери, якщо буде відповідати цьому своїми здібностями. В Ковелі є наявний рефлектометр, тому є можливість навчитись з ним працювати. Також можна буде і навчитись варити оптику, хто буде горіти бажанням, а не буде курити в стороні, коли ми будемо це робити Та й взагалі - хто захоче, той стане спеціалістом по оптичних кабелях Працевлаштування офіційне, весь "соцпакет", спецодяг, регулярний щорічний медогляд, відпустка, і т.д. Зарплата "біла", на картку, все офіційно. По зарплаті - вирішується індивідуально, при співбесіді з вказаним в офіційному оголошенні начальником Центру, але, думаю, реально буде щось порядку 14-15 тис.грн. Перед новим роком щось обіцяють підняти. Да, ще "плюшка" - якщо ваша військова спеціальність дозволяє - можливе оформлення "броні". Ну, вроді все... Якщо щось забув - запитуйте (можна в телеграм @Evhenii_Ukraine), відповім. А якщо зацікавило - можете відразу дзвонити на телефон, вказаний в оголошенні.