Перейти до змісту

adebt

Power users
  • Постів

    1 765
  • Зареєстровано

Репутація

122 Продвинутий

Відвідувачі профілю

12 567 переглядів профілю
  1. Хотів би уточнити у працівників провайдера, чи взагалі читає хтось повідомлення, які вам надсилають через білінг-панель? 7.12 я вам надіслав повідомлення — реакції 0, 12.12 перепитав чи хтось таки його прочитав — реакції 0, думаю перепитаю ще тут. Дякую.
  2. Це просто жесть який наївняк. Борг, пеню, штрафи будуть накладати на мене, а не на Гройсмана. В суд подавати будуть на мене, а не на Гройсмана. І відрізати газ зимою прийдуть мені, а не Гройсману. Офіційну відповідь на звернення я отримав у встановленому порядку, без публікації в урядовому експресі постанова не дійсна (якщо є юристи, то хай просвітять чи це дійсно так), і з "мєнтами" прийдуть, скоріше за все, газовики і нікого викликати не треба буде, бо вже всі будуть на місці, бо інакше вони до мене просто не втраплять. Позніймайте вже ті рожеві окуляри. Влада нас вже просто насухо дере, навіть послинити лінується.
  3. Моє звернення за роз’ясненнями Сьогоднішня відповідь Так шо крутили вони і нас і НКРЕ на всім відомому органі. Невидима рука ринку показала досить таки видимий хєр. Ринок, мля.
  4. Шукаю 215/40 R18 Dunlop SP Sport 01 RunFlat, 1 штука Або 2 штуки іншого виробника в такому ж розмірі, RunFlat обов’язково Тел: +380 95 26-26-897
  5. https://energo.volyn.ua/home Новий персональний кабінет. Підходять ті ж логін / пароль, що і на укрбілінгу та erc
  6. Зрозумів. Ну я буду продовжувати користуватися, бо коли нормально працює інтернет, то до телебачення ніяких нарікань. А те, що ростуть ціни, то тут немає нічого дивного, з огляду на навколишній стан речей. Просто хочеться щоб сервіс ріс разом з ціною. До речі, до кого звернутися, щоб точно зрозуміти чи можливо мене переключити на дорожчий тариф. Бо дєвочка по телефону колись мене просто дуже швидко відшила, і я не впевнений що вона в технарів питала. Ну або вона сама нормальний спец
  7. Підняття цін — це прекрасно. А як щодо якості обслуговування? При повторенні ситуації, що я тиждень з вашої вини сидів без інтернету, то я вже буду вимагати компенсації.
  8. А я шо, на допиті? Ти нічо не попутав? Я написав, що я за виклик не платив, з цього випливає, що проблема була на стороні провайдера. Яка саме проблема — представник компанії її озвучить, якщо захоче. З чим? З викликом тех. працівників на протязі 7 днів по всім каналам, включаючи форум? Все може бути, чим я тут можу зарадити?
  9. Скажімо так: за виїзд спеціаліста я не платив Про працівника, який приїжджав можу сказати: швидко, вічливо, компетентно.
  10. Добрий день @serega-cool 1. Ви неправильно написали мій нік 2. Сергій, мене дивує те, що я взагалі змушений сюди писати, адже довго й нудно намагаюся розрулити проблему через "офіційні" канали, хоча й безуспішно. 3. Знову ж таки, ви прочитавши декілька моїх постів, не написали мені в ПП чи не зателефонували, хоча я лишив номер телефону. 4. Навчіть, врешті решт, ваших працівників представлятися по телефону.
×
×
  • Створити...