Виникла необхідність відправити термінову посилку в Київ, знаючи, що проблем перед тим не виникало і було всьо чотко, обрав Нову пошту. Відправив 26.11 (четвер) бандероль в м. Київ, обрав послугу з доставкою "до дверей", оплатив. Термін доставки 27.11 (п'ятниця). В п'ятницю отримувач прочекав весь день, але так нічого не отримав. Передчуваючи, що доставка затримується або її може не бути, почав дзвонити ще в п'ятницю з 16-ї години на гарячу лінію. Спочатку казали не хвилюйтесь, до 18-ї години ми все доставимо, просив дати номер телефону кур'єра, щоб взнати коли він буде, відповіли, що не дадуть, будуть з ним зв'язуватись лише у випадку, якщо вантаж не буде доставлено, потім казали, що кур'єр сам ось-ось подзвонить ітд. 18:10 того ж дня, вантаж не доставлено, кур'єр не дзвонив до отримувача, отримувач пішла до дому, не стала чекати невідомо скільки, бо вдома малі діти. В 18:20 кур'єр дав про себе знати, домовився з отримувачем, що вантаж привезе в понеділок з 9 до 12, натомість на свою контору повідомив, що отримувач не вийшов на зв'язок, тому вантаж не було доставлено. На час написання цього посту бандероль не була доставлена. Претензію на ненаданні послуги я вже написав, чекаю з отримувачем на доставку вантажу, та на реакцію НП на моє звернення.