-
Постів
984 -
Зареєстровано
-
Відвідування
-
-
-
5-го жовтня їздив на бетонку. бачив гриба, вагою десь біля 2-х кг (білого)... був так вражений (в 10-ти літрове емальоване відро він не влазив), що, на жаль, не попросив щасливця що його знайшов сфотографувати... А ось кілька фото моїх знахідок... Білі і просто гарні кадри (ну... мені сподобались....
-
у мене тариф 100 мегабітний. І торренти завантажуються саме з максимальною швидкістю, яка запригує до 11-11,5 мегабайт в секунду - тобто максимум по 100 мегабітній мережі. проблеми бувають, не дуже часто, але як правило в цей момент додзвонитись до служби підтримки важкувато... Якщо проблема конкренто у вас на лінії, то як правило вирішують її досить оперативно, 2 раза був обрив кабеля - заміняли на наступний день. Це досить (можна сказати навіть дуже) оперативно. найнеприємніше що в мене з ними буває - це коли вони "втіхушку" щось відключать (той же ІПТВ), або якусь послугу - тоді залишається тільки сердитись і все... У мене є клієнти які сидять на київстарі... ніби-то в них все так само як і в мене і в тих (кого язнаю) хто на аірбіті... Але ціна - в мене постійний тариф 75 грн/100 мегабіт.... В кого є ще телефон від київстара - тому в бонус ідуть гроші на телефон... В цілому я - за ейрбіт. А ругаюсь на них тому що мені дуже хочеться щоб вони працювали краще (це ж не так важко)....
-
Якби Ви, шановний, уважніше прочитали написане мною, то побачили б, що я не так "вопію" за те, що в черговий раз змінені послуги (наприклад, як було з кредитом довіри), як за те, що в черговий раз без попередження тих самих клієнтів. Якщо хтось не заточений під перегляд ІПТВ то їм в принципі все рівно... а в мене багарто клієнтів придбали ІПТВ бокси і відмовились від "волі ТВ"... і раптом взнали що послугу припинили... вірніше вони взнали не просто так, а після 20-40 хв чекання на вільного оператора... якби попередили зарання, люди б собі покуплали або тюнер Т2 або назад на "волю" перейшли б... А з точки зору просто клієнта - моя логіка приблизно така: ейрбіт надає непогані послуги за цінами нижчими від конкурентів. АЛЕ - радикальної різниці все ж нема, зате київстар повертає сумму оплати через додатковий сервіс - оплату мобільного телефону, яким, (сервісом) до речі, багато хто користується (навіть на борді продають поповнення від київстара). Чим можна зараз апелювати, запрошуючи до них нових клієнтів?
-
Важливо не те що апітіві стало платним чи просто зникло як сервіс... айрбіт навіть не постарався донести цю інформацію до своїх клієнтів. Я годину торчав на лінії щоб цю новину почути. До речі, в мене в кабінеті корисувача стан ТВ активний... але його нема. Велкам ту сервіс по-українськи, де ніхто нічого нікому не обіцяє і коли щосьб не так то ще й знаходяться лизуни які ще й хвалять таке ось відношення до клієнтів....
-
Support (18:53) : Доброго дня.ви активували кредит.А щодо проплат в нас змінилися умови Шановні користувачі! Ми хочемо повідомити вас, що з 1 жовтня 2012 року змінюються умови призупинення за несплату послуг. В разі появи на Вашому балансі «нульового» залишку доступ до мережі Інтернет буде можливий за умови активації послуги «Кредит». В іншому випадку доступ до мережі Інтернет буде призупинено до моменту сплати суми повної місячної абонплати та заборгованості за попередній період (якщо така присутня).
-
Ось так працює служба "тех підтримки" через аську: Yura ************* (14:28) : Добрий день. Цыкавить стан інтернету абонента номер 15**, Ча*** *.О., м. Луцьк нема виходу в мережу інтернет Yura ************* (15:04) : З проблемою вже розібрався. Дякую за "оперативну" допомогуАналогічну "допомогу" отримав і через скайп. Для особливо невіруючих можу скинути скріншот діалогового вікна аськи. Даю запитання. Пів години чекаю. Потім зробив дзвінок в тех.підтримку і тільки там (був 18-й на черзі) отримав допомогу.
-
а у мене після року користування появився новий тарифний план, 75грн за 100 Мбіт, на якому я зараз і сиджу і до речі, в плані роутерів - протестив кілька штук, самим кращим для мене виявився Cisco SB RV110W-E-G5-K9 http://rozetka.com.ua/cisco_sb_rv110w/p159783/, властиво ссилку дав на розетку, де я його і купував, тільки рік тому він коштував 100 баксів. Прекрасно працює, якщо звичайно у провайдера нема проблем. Але половину червня в мене інета не було в принципі, як і у всьому будинку. Потім ще один раз виникла проблема - якась паскуда мені і ще кільком сусідам перерізали кабель, само собою до провайдера претензій бути не може, тим паче що після гуртової заявки по телефону все полагодили за пів дня. Якби не проблеми в червні - для мене був би ідеальний провайдер, швидкість і ціна мабуть найкращі. До речі, на мій роутер лягає некисле таке навантаження - 3 клієнта по шнурку + 4-й це мережевий принтер, 4 клієнта по вай-фай, правда 1 - це телефон. І він умудряється всім нормально роздавати IPTV, в тому числі двом безпровідним клієнтам одночасно. Правда все-таки часом підвисає, особливо коли надто активно переключати канали на IPTV. І в серпні була проблема з авторизацією після перезавантаження роутера, але якось минулось. В средньому змушений перезавантажувати роутер десь раз на 2-3 тижні, часом місяць працює без глюків... І швидкість закачки по торренту десь 10-11 мегабайт/сек., що в принципі максимум для 100 мегабітної сітки. Зауважу ще що роутер став працювати набагато стабільніше і без зависань після переходу на швидкість з 80 до 100 мегабіт... Може співпадіння а може через якісь технічні особливості роутера, хз...
-
А до мене сьогодні дзвонили з техпідтримки. Я ще тиждень тому замовляв, то сьогодні вирішили прийти... дуже вчасно. Поговорив, вони пояснили що служба підтримки це як люди з іншої планети... і до речі сказали що проблеми ще не до кінця вирішені і ще будуть проводитись роботи, так що можна чекати повторення проблем або при наймі тимчасового відключення...
-
і ще одне: в мене як я вже казав є доступ до он-лайн трансляцій з сайту oll.tv Але, трансляція постійно рветься, пк підгружає контент. Тариф у мене максимальний, 100 Мбіт, тобто достатньо. Звертаюсь до сайта що надав мені послугу. Він дає мені трейсрут і каже що то проблема провайдера. Звертаюсь в сапорт по асьці до провайдера. від дає свій трейсрут і каже що то проблема сайта що надає послугу. Я ось тут викладаю обидва трейсрути - цікаво що скажуть компетентні люди, які тут є, наскільки виодно з форуму. Трейсрут з сайта олл.тв: Здравствуйте. Спасибо за Ваш интерес к нашему порталу! Мы рекомендуем Вам обратиться в службу поддержки Вашего провайдера, так как на его учатске сети видны увеличения времени ответа (со строки номер 6): 5 2 ms 1 ms 1 ms 88.81.242.253 6 2 ms 5 ms 2 ms valor-10g-1-gw.ix.net.ua [195.35.65.63] 7 10 ms 10 ms 11 ms vl356.c76-lv.valor.ua [188.230.118.241] 8 10 ms 28 ms 10 ms c76-lk.airbites.net.ua [188.230.89.242] 9 10 ms 11 ms 10 ms cata.lk.airbites.net.ua [188.230.89.18] 10 * * * Request timed out. ... Если у Вас возникнут дополнительные вопросы, обязательно обращайтесь. Всегда к Вашим услугам, Команда oll.tv тепер трейсрут від мене (картинки, два трейсрута підряд)