Перейти до змісту

moon

Учасники
  • Постів

    258
  • Зареєстровано

  • Відвідування

Репутація

16 Байдужий

1 Підпищик

  1. Поясніть, бо щось лижі не їдуть: мали промо-код на доставку вантажу до 30кг, передавали вантаж - великогабаритний, але вагою не більше 20 кг. На НП зробили заміри розмірів і визначили вагу 35,4 кг(не зважуючи вантаж), відповідну і виставили вартість доставки, коротше, промо-код - в прольоті. До чого тут розміри? Може я відправляю великий поліетиленовий мішок з пінопластом, який важить пару кг?
  2. Не стосується НП в Луцьку, але таки напишу, бо накипіло, так сказать. Рідко користуюсь послугами доставки, але як користуюсь, то кожного разу прямо в точку - то не мій пакунок віддадуть, то ще якась халепа. Розповім останній випадок. В зв’язку з переїздом з Києва виникла потреба якось переслати матрац, вибір впав звичайно ж на НП, замовили зранечку кур’єра, пояснили, що за вантаж, які розміри, яка упаковка і т.д. Оператор повідомила, що водій буде в проміжку з 12 до 15, ок, сиджу, чекаю. О пів на 15 телефонує оператор і каже, що водій буде з 15 до 17, ок, сиджу, чекаю, спостерігаю як руйнуються плани на день. В результаті до 17ої так ніхто і не приїхав, зате після добрячого промивання мізків операторам на гарячій лінії питання було вирішене за 20 хвилин. Тільки от водія-кур’єра якось Боженька не наділив мозком, тому він довго не міг зрозуміти як йому той матрац перевозити, це ж цілих 140х190х7 см (!!), врешті решт сказав, що треба ще обрихтовка, ну ладно, Бог з нею. І що ви думаєте - приїжджає наш матрац обрихтований і СКЛАДЕНИЙ ВДВОЄ. Просто немає слів...матрац, який теоретично не складається. Коротше, написали заяву, обіцяли повернути або вартість вантажу, або вартість доставки, але щось не дуже рвуться телефонувати, певно знову доведеться спілкуватись з "гарячою лінією".
  3. Аналогічно - вколов і вирвав, а потім тиждень перед весіллям бігала до іншого хірурга, поки він вичистить всю гидоту, яка була через запальний процес, бо цей "лікар" залишив шматок зуба. Сходіть-но ви на рентген.
  4. Острые козырьки (Peaky Blinders) Стильно, атмосферно, з поворотами сюжету і шикарними саундреками від Ніка Кейва, зе Вайт Страйпс, Тома Уейтса
  5. Питання офф-топ: можливо хтось знає - а зараз взагалі реально отримати шопінг-візу?
  6. Пропоную Вам детальніше пояснити ситуацію і розповісти, що ж такого сталось. А то два повідомлення на форумі після реєстрації і всі - негатив про одного лікаря. Просимо.
  7. За хвилину вирвав зуба, сказав нічого не робити, лише випити Німесил. 4 дні відмучилась, зробила рентген - а там не весь зуб видалений, ще й запалення почалось. Вобщєм, 3 анестезії і доросла тьотка всеодно ревла від болю в кабінеті стоматолога. Не рекомендую ні разу. А, рекомендую Паньківа Василя Івановича, який все те діло виправляв.
  8. Живу там, по якості - більш-менш, але не "канфєтка") Звукоізоляція - ніяка, чути все - ліфт, вхідні двері, сусіди, колись вночі навіть чула як в сусідів зверху мікрохвильовка включалась. Уявляю як вони "потерпають", коли на вихідних граю на фортепіано. Ліфти - хороші, але не для наших людей. Широка сходова клітка дозволяє заносити багато буд.матеріалів і всякої всячини за раз, а от ліфт вузький, а з матеріалами пхаються. В результаті - за пів року ліфт фактично знищений, періодично нема світла. Котел середньої якості, одразу з гарантією, але тут свій прикол - гарантія лише на основні частини, за решту всеодно треба платити навіть якщо оформлене гарантійне обслуговування, тому краще взяти телефончик майстра і в разі чого ремонтувати власними силами. Вхідні двері в квартиру - одна назва, рекомендую відразу поміняти. Ще згадала ситуацію з домофоном: коли будинок здавався, в під’їзді стояв звичайни кодовий замок, але одного чудового дня хтось приїхав, замінив двері і підсунув під двері квартир папірець, в якому сказано було, що необхідно оплатити вартість встановлення домофону (250 грн приблизно, не маленька сума і як вона розраховувалась - не відомо, на цей момент в під’їзді була викуплена лише половина квартир, а заселених - ще менше). Ніхто ніяк не реагував на повідомлення допоки ця "кантора" не підключила домофон, отак просто, без попереджень. Прийшов додому, а в квартиру не потрапив. Уточню - трубку в квартирі ніхто не встановлював, попереджень про підключення не було, "магнітних" ключів не було. Не буду вдаватись в подробиці, але договір довелось укласти, отримати магнітні ключі, а на запитання - що за кантора і на якій підставі змінили двері, відповіли - домовленість з забудовником. Результат - трубку встановили, через кілька днів перестала працювати, для того, щоб її полагодили треба було заплатити щомісячну абонентську плату(!!) 50 грн.
  9. теж рекомендую Ярослава Івановича Костуру. так склалось, що кілька років поспіль в грудні йду до нього "виправляти баги" попердніх лікарів. Ціни не найнижчі, але впевнена, що гарантовано отримаю всі потрібні послуги і ненапряжно посиджу в кріслі, слухаючи музику. Робив колись мені реставрацію передніх зубів, в суботу, з 11 ранку до 18 вечора, подарував шоколадку за "залізні нерви"
  10. яка там зараз ситуація з постраждалими? кажуть, що завтра їх виселятимуть з готелю
  11. http://www.youtube.com/watch?v=uEfvv_tYS8o Для создания клипа было отснято более 30 тыс. фотографий.
×
×
  • Створити...