-
Постів
258 -
Зареєстровано
-
Відвідування
-
-
Поясніть, бо щось лижі не їдуть: мали промо-код на доставку вантажу до 30кг, передавали вантаж - великогабаритний, але вагою не більше 20 кг. На НП зробили заміри розмірів і визначили вагу 35,4 кг(не зважуючи вантаж), відповідну і виставили вартість доставки, коротше, промо-код - в прольоті. До чого тут розміри? Може я відправляю великий поліетиленовий мішок з пінопластом, який важить пару кг?
-
Не стосується НП в Луцьку, але таки напишу, бо накипіло, так сказать. Рідко користуюсь послугами доставки, але як користуюсь, то кожного разу прямо в точку - то не мій пакунок віддадуть, то ще якась халепа. Розповім останній випадок. В зв’язку з переїздом з Києва виникла потреба якось переслати матрац, вибір впав звичайно ж на НП, замовили зранечку кур’єра, пояснили, що за вантаж, які розміри, яка упаковка і т.д. Оператор повідомила, що водій буде в проміжку з 12 до 15, ок, сиджу, чекаю. О пів на 15 телефонує оператор і каже, що водій буде з 15 до 17, ок, сиджу, чекаю, спостерігаю як руйнуються плани на день. В результаті до 17ої так ніхто і не приїхав, зате після добрячого промивання мізків операторам на гарячій лінії питання було вирішене за 20 хвилин. Тільки от водія-кур’єра якось Боженька не наділив мозком, тому він довго не міг зрозуміти як йому той матрац перевозити, це ж цілих 140х190х7 см (!!), врешті решт сказав, що треба ще обрихтовка, ну ладно, Бог з нею. І що ви думаєте - приїжджає наш матрац обрихтований і СКЛАДЕНИЙ ВДВОЄ. Просто немає слів...матрац, який теоретично не складається. Коротше, написали заяву, обіцяли повернути або вартість вантажу, або вартість доставки, але щось не дуже рвуться телефонувати, певно знову доведеться спілкуватись з "гарячою лінією".
-
-
-
-
-
За хвилину вирвав зуба, сказав нічого не робити, лише випити Німесил. 4 дні відмучилась, зробила рентген - а там не весь зуб видалений, ще й запалення почалось. Вобщєм, 3 анестезії і доросла тьотка всеодно ревла від болю в кабінеті стоматолога. Не рекомендую ні разу. А, рекомендую Паньківа Василя Івановича, який все те діло виправляв.
-
Живу там, по якості - більш-менш, але не "канфєтка") Звукоізоляція - ніяка, чути все - ліфт, вхідні двері, сусіди, колись вночі навіть чула як в сусідів зверху мікрохвильовка включалась. Уявляю як вони "потерпають", коли на вихідних граю на фортепіано. Ліфти - хороші, але не для наших людей. Широка сходова клітка дозволяє заносити багато буд.матеріалів і всякої всячини за раз, а от ліфт вузький, а з матеріалами пхаються. В результаті - за пів року ліфт фактично знищений, періодично нема світла. Котел середньої якості, одразу з гарантією, але тут свій прикол - гарантія лише на основні частини, за решту всеодно треба платити навіть якщо оформлене гарантійне обслуговування, тому краще взяти телефончик майстра і в разі чого ремонтувати власними силами. Вхідні двері в квартиру - одна назва, рекомендую відразу поміняти. Ще згадала ситуацію з домофоном: коли будинок здавався, в під’їзді стояв звичайни кодовий замок, але одного чудового дня хтось приїхав, замінив двері і підсунув під двері квартир папірець, в якому сказано було, що необхідно оплатити вартість встановлення домофону (250 грн приблизно, не маленька сума і як вона розраховувалась - не відомо, на цей момент в під’їзді була викуплена лише половина квартир, а заселених - ще менше). Ніхто ніяк не реагував на повідомлення допоки ця "кантора" не підключила домофон, отак просто, без попереджень. Прийшов додому, а в квартиру не потрапив. Уточню - трубку в квартирі ніхто не встановлював, попереджень про підключення не було, "магнітних" ключів не було. Не буду вдаватись в подробиці, але договір довелось укласти, отримати магнітні ключі, а на запитання - що за кантора і на якій підставі змінили двері, відповіли - домовленість з забудовником. Результат - трубку встановили, через кілька днів перестала працювати, для того, щоб її полагодили треба було заплатити щомісячну абонентську плату(!!) 50 грн.
-
теж рекомендую Ярослава Івановича Костуру. так склалось, що кілька років поспіль в грудні йду до нього "виправляти баги" попердніх лікарів. Ціни не найнижчі, але впевнена, що гарантовано отримаю всі потрібні послуги і ненапряжно посиджу в кріслі, слухаючи музику. Робив колись мені реставрацію передніх зубів, в суботу, з 11 ранку до 18 вечора, подарував шоколадку за "залізні нерви"
-
-
-