Перейти до змісту

Westnet

Учасники
  • Постів

    147
  • Зареєстровано

  • Відвідування

Репутація

22 Байдужий

Відвідувачі профілю

2 889 переглядів профілю
  1. Доброго дня, може бути по декільком причинам, перша це через віруси, друга через те що вас заблокувало на цих сайтах, можливо ще щось. Спробуйте змінити mac адресу, переполучити IP та зайты на ці сайти. Якщо не вийде то напишіть будь ласка Вашу адресу аб номер договору мені в приват, допоможемо Вам у вирішені даного питання.
  2. Доброго вечора, Шановний mis05. Дуже сподіваємося, що Ви зробили правильні висновки після переписки з нашим менеджером Катеариною. Якщо Вам до кінця не зрозуміла наша позиція з Вашого дозволу хотів би пояснити чому Вам саме так відповіли. По першому Вашому питанню чи можна перевести кошти з вже розірваного договору на діючий договір, відповідь очевидна, ні не можливо по причині того, що договори були оформлені на дві різні фізичні особи. Це теж саме, що до нас звернулась би інша фізчина особа і попросила перевести кошти з Вашого балансу на його. По другому Вашому питанню, що буде з цими коштами та чи можливо буде ними скористатися, можу сказати тільки одне, кошти можуть бути переведені на розрахунковий рахунок абонента при оформленні відповідної заяви на повернення коштів від фізичної особи з якою безпосередньо заключався договір про надання Інтернетут послуг та відповідно до умов договору. В разі виникнення питань будь ласка телефонуйте до наших менеджерів за телефоном 0931700708 або 0332 296 296 Дякуємо Вам за розуміння. Твій Інтернет від WestNet.
  3. Доброго вечора, так планується підключення ЖК Форест, але сказати коли це відбудеться поки не в змозі.
  4. Доброго вечора, на разі потрібно зрозуміти на рахунок якої адреси Ви цікавитеся? напишіть будь ласка в приват, дякую
  5. Доброго дня, пакет з 78 каналів буде входити у вартість місячної абонплати.
  6. Доброго дня, перспективи по підключенню дачного масиву Вишенька. В даний момент все залежить від кількості заявок на підключення які можна залишити за тел. 093 170 07 08 або 0332 296 296
  7. Інформація для потенційних користувачів Інтернету від WestNet. З'явилась МОЖЛИВІСТЬ Підключення до Інтернету в м. Ківерці, с. Всеволодівка, с. Антонівка, с. Олександрівка, с. Охотин та с. Шепель. Подавайте заявки за тел. 093 170 07 08 або 0332 296-296
  8. Доброго дня, Шановні Абоненти. З'явилась можливість додатково підключити послугу цифрового телебачення від нашого партнера компанії SWEET.TV https://westnet.com.ua/services/sweet_tv Відтепер 78 каналів від компанії SWEET.TV входить до кожного тарифного пакету Інтернету (без додаткових оплат) вся Інформація на нашому сайті https://westnet.com.ua Гарного Всім дня) Твій Інтернет від WestNet
  9. Доброго дня, ми співпрацюємо з OLL TV та MEGOGO по телебаченню в яких цілком доступні тарифи.
  10. Доброго дня, можу сказати які питання ми точно не будемо обговорювати на форумі, це питання технічного характеру та оплат які індивідуально вирішуються по телефону з абонентами.
  11. Точно не технічного характеру та оплат. Якщо звичайно абонент потребує оперативного реагування.
  12. Доброго дня, дзвоніть будь ласка в технічну підтримку за тел. 0931700708 або 296 296 на форумі такі питання не вирішуються.
  13. Доброго вечора, називаємо так тому що це не роутер, а обладнання яке ми встановлюємо за технологією GEPON, воно є з функцією Wi-Fi та без неї.
×
×
  • Створити...