не слухайте нікого, та їзьдіть на здоров'я, одні радять на ведучу вісь поставити гіршу гуму, інші з більш якісних покришок зробити гірші....жесть поради
З власного життя розкажу, як їздив на ВАЗ 21099 з шипованою резиною клебер на передній вісі, і такою собі з середнім протектором і ціною на задній, то авто проїзджало там, де інші ставали, а як їхав з Рівного і автобуси та фури під гіркою на льодові зупинились і за ними вся колона авто, то ВАЗ 21099 майже єдине, що продовжило рух далі, за рахунок шипів, та керованість відмінна в порівнянні з нешипованою.
Правда є нюанс, чим більше на задньому сидінні пасажирів (ваги в багажнику), то прямопропорційно падає керованість, хоча це і з одинаковою резиною так, тільки з шипованою на переку більш яскраво виражається.
Також купив посеред зими авто з хорошою зимовою резиною на переній вісі (не шип), та літньою, але новою резиною на задній (Белшина), то спеціально на пустих кільцях хотів здійснити занос, і з різким набором швидкості і гальмуванням в коврик нічого не вийшло, тому не переживайте і їздьте так як є.