Перейти до змісту

Goom

Учасники
  • Постів

    21
  • Зареєстровано

  • Відвідування

Репутація

-10 недобрий
  1. Я так вижу, украинцы в принципе начали меньше отдыхать, больше вкалывать. Спасибо нашему правительству...
  2. Ну неадеквати всюди трапляються. Може просто треба бути уважним і не давати їм себе дурити?
  3. Кто-нибудь объяснит мне о программе лояльности по Новой почте? Пользуюсь постоянно, хочу получать бонусы за это)))
  4. Roman_1984, ініціатива, про яку ми з Вами говорили вище, прописана та оформлена http://novaposhta.ua/news/rubric/2/page/1/?id=1940 Назвали ініціативу "Гуманітарна пошта України"
  5. Натикнувся в фейсбуці на наступну інфу: НП створює вакансії для переселенців. контактний номер - (067) 507-09-30 — гарячя лінія «Центру зайнятості Вільних людей». Поширте, будь ласка, може кому стане в нагоді. п.с. на зображенні деталі.
  6. Це ви про конкретний випадок? Чи це акція "на потреби армії". Бо, в принципі мають відшкодовувати задекларовану вартість, ви відсоток від неї платите.... Я про повну вартість і мав на увазі, тобто задекларовану. А рішення про допомогу армії такми чином було, мабуть, прийнято після цього випадку, для мінімізації репутаційної шкоди, я так вважаю.
  7. Читав, що компенсують повну вартість, а не страхувальну вартість. А після цього випадку ще й було прийнято рішення безкоштовно возити на фронт речі, зібрані волонтерами на потреби армії. Навіть машини окремі для цього виділять. Шкода, не можу посилання знайти..
  8. А бачили новину, що з осені Нова Пошта планує на міжнародний ринок перевезень виходити? Першими країнами для співпраці назвали Штати, Китай, Туреччину, Польшу...цікаво, які тарифи для такої послугу будуть.
  9. На жаль в Україні жахливий стан розвитку інфраструктури (маю на увазі не тільки дороги, але й інтернет). Виходячи з цього не дивно, що у НП можуть виснути бази, не приходиии смс чи ще щось. Особливо коли мова йде про периферію.
  10. Мені від Нп смс через раз приходять, але я сам дивлюсь сайт і дзвоню на відділення перевірити.
  11. Дійсно якась голівудська історія)) Уявіть, як того робітника по сортувальній лінії в коробці передають))))))))))))))))
  12. Мені теж не приходилося стикатися з якимось неадекватом серед працівників Нової пошти. Завжди пояснюють спокійно всі деталі, завжди допоможуть. Правда, я бував на 2 чи 3-х відділеннях, хто зна, як там в інших.
  13. Мне как-то приходилось восстанавливать номер ТТН. Мне родственница выслала посылку, а номер ТТн не выслала, к тому же и саму ТТН где-то потеряла. Ну писали заявление и восстанавливали. Довольно быстро тогда со всем разобрались, хоть и пришлось пару раз сходить на склад и с бумажками повозиться.
  14. У мене в мами чогось за день 18 грн. з рахунку зняли. Вона сама вже в літах, щось їй там оператор пояснив, а вона нічого не зрозуміла. Пробував сам дзвонити та дізнатися, але їм треба три номери, на які з того номеру дзвонили. а мама крім мене і не дзвонить нікому. Глухий кут. Треба чекати, аж поки додому поїду і там вже розберуся.
×
×
  • Створити...