Перейти до змісту

alekspas

Учасники
  • Постів

    301
  • Зареєстровано

  • Відвідування

Репутація

28 Байдужий

Відвідувачі профілю

2 869 переглядів профілю
  1. Пока ничего особо не изменилось. Подали на оформление по 1800евро - не пропустили, подняли цену до 2-х тыс. Авто NISSAN X-TRAIL 2006 года, дизель, 2184 см3. Ну а так процесс идет, оформляются постоянно и, достаточно много. P.S. Нюанс с ценой по фактуре в том, что для подтверждения цены, указанной в фактуре, требуется, как минимум, экспортная декларация, ну и платежные документы за авто. А их, как правило, практически ни у кого нет. Но посмотрим что будет дальше, может что то и будет шевелиться, но, как показывает практика, улучшения для "обычных людей" - это не кредо нашего государства...
  2. Пару свежачков: сегодня оформляли Вектру 2005 года. Швак выдал стоимость 1480 евро. В результате таможня подняла цену до 2000, мотивируя "ценой аналогичных товаров". Вот такой вот поворот... А вот Kia Sorento 2007 года, оформилась по цене 2250евро... Ну и еще оформили Trafic 2005 года по 1800 евро и Corsa 2007 года по 1500. Вот такие вот разные цены получаются. А на счет штрафа, то пока все оплачивали, прецедента "без штрафа" пока не было. Если будет отпишусь. К стати, завтра собираемся пробовать оформлять авто по фактуре, которая ниже цены в шваке на 300 евро - посмотрим что получится...
  3. Извиняюсь, еще раз проверил - произошла опечаточка - з 2000-х до 2100 евро...
  4. У меня нет кума на таможне. А это цена, по которой нам удалось оформить авто, но честно говоря, повезло, где-то наши таможенники не досмотрели, но иногда такое случается...)))
  5. Ну вот несколько "свежачков": 1) Kia Ceed универсал 2008 года, 1,6 дизель - подавали 1000 евро, таможня подняла цену до 1100 евро; 2) FORD GALAXY универсал 1999 года, 1,9 дизель - оформили по цене 1085 евро; 3) HYUNDAI SANTA FE 2004 года, 2,0 бензин - 1440 евро; 4) VW TOURAN 2008 года, 1,9 дизель - 2350 евро; 5) BMW 320d 2005 года, 2,0 дизель - 4550 евро. И не факт что вас обманывали, т.к. до сих пор, чуть ли не каждый день таможня корректирует правила определения таможенной стоимости. Сегодня, к стати, тоже появились некоторые нюансы, которые позволяют немного дешевле оценивать более старые авто.
  6. От таких випадків досить багато, коли подається декларація по ціні, меньшій середньої ціни швака, а митниця робить рішення про дооцінку, при чому, часто на таку невелику суму в 100-300 євро, і далі, як написав romanc, якщо є бажання, ідіть в суд, доказуйте свою ціну. Тільки питання, хто це захоче робити..? На цю суму, як правило, митниця звертає увагу, якщо вона більша від середньої ціни шваки, якщо ні, то вона їх не дуже і цікавить.
  7. В нас сьогодні оформлялося з десяток авто, то всі по шваці - випадків оформлення по купчій не зустрічав. Якщо в когось таке пройшло, було б цікаво взнати що і як. Є можливість зняти "литовця", а вот в поляндії контактів немає - в нас декілька клієнтів самі їздили знімали.
  8. Ні, не обов'язково, тільки в такому випадку, митниця буде вимагати оплату штрафу в 8500,00 грн
  9. К сожалению, с нами информацией не поделились...)))
  10. Согласен, это самый непредсказуемый момент, который, пока не наработана база цен, предсказать довольно проблематично - как лотерея... По документам, более-менее ясно по полякам и литовцам - с ними, пока проблем не было, хотя уже видели "липу" на "поляка". И не только, в Луцке и Ковеле тоже были...
  11. В Луцьку на стан авто не звертають увагу, хіба що воне зовсім розбите, але тоді окрема процедура, і не факт, що все приймуть до уваги, но часу займе багато.
  12. "Пробував" в себе в офісі - займаємось розмитненням (не тільки авто), і так, часто старі авто не видає, але все ж таки не всі. Так, купчу пише поляк, чи інший власник авто, продавцю. ПДГ-шка робиться до проїзду нашого кордону і саме для цього робиться, і не обов'язково на кордоні, а там, де ви плануєте проводити розмитнення. Тобто, для того, щоб її зробити, треба надати брокеру такі документи: купчу, паспорта (український на власника та закордонний, на того, хто буде їхати через кордон - якщо це різні люди, то ще доручення), бріф (техпаспорт), квитанція про сплату платежів на митницю. Документ про зняття авто з обліку - не знаю як на яких митницях, в Луцьку, на даний час, вимагають, якщо з Польщі, транзитні номера і бріф (червоний), карта поязду (karta pojazdu) з відміткою про експорт авто та виписка (decyzja).
  13. Ми пробували, Швака видає і старіші авто, і буває що не б'ються 7-8 річні авто. ПДГ - це попередня декларація, для проїзду через кордон на розмитнення. Вартість, як писали вище, якщо купча нижче Шваки, то беруть по каталогу. Якщо каталог не видає, то тоді по мобіле.де, ну так було вчора, сьогодні можливо буде щось нове - є інформація, що збирається нарада, може щось знову змінеться. Якщо, маєте на увазі, для заїзду в Україну для розмитнення, то, як мінімум, купча, ПДГ-шка, та документи про зняття авто з обліку.
  14. Так процес розмитнення вже більш-меньш відпрацьований: 1) Машина виїзжає за кордон, знімається з обліку, виставляється ПДГ-шка і далі розмитнення, або 2) Якщо машина залишається в країні, а знімається з обліку тільки по документам, то пишиться заява на митницю про зміну митного режиму, оплачується штраф, і розмитнення.
  15. Як показала практика, митниця не завжди оформляє по ціні, яку видає schwake. Тому, треба розуміти, що митниця може скоригувати вартість.
×
×
  • Створити...