Перейти до змісту

нове "Ельдорадо" в "Слоні"


Dream

Рекомендовані повідомлення

  • 6 місяців потому...
  • Відповідей 110
  • Створено
  • Остання відповідь

Топ авторів теми

04.09.2012р. замовляв іних на сайті пральну машинку Samsung WF 8590 NMW9 за 2444грн., через годину передзвонила дівчина менеджер, уточнила всі мої дані і марку машинки (Samsung WF 8590 NMW9), сказала що у Луцьку на складі її немає тоду доставка буде коштувати до дверей квартири ще 180грн., я погодився оскільки ціна навіть з доставкою була найнижча по Україні.

05.09.2012р. мені близько 16год. зателефонували з транспортної компанії повідомили що товар приїхав, домовились що доставлять завтра - 06-09.2012р. о 8год.

Привезли 06.09.2012р. о 8:45год., я обдивився машинку, все добре без пошкоджень, розписався в отриманні віддав 2 444грн. за машинку і 150грн. (замість 180грн. як говорила менеджер) і поїхав на роботу.

На роботі я роздивився по документах що прийща зовсім інша модель манишки - вірніше модель таж Samsung WF 8590 NMW але модифікація інша,

Я замовляв Samsung WF 8590 NMW9 а пришла Samsung WF 8590 NMW8

Заходжу на їх сайт в розділі акційні товари (там де я знайшов цю машинку) вже з ціною 2 444грн. стоїть зовсім інша модель - Samsung WF 8598 NMW9

Шукаю по їх сайту і знаходжу за цією ж ціною ще дві моледі, ту яку замовляв і ту яку привезли: Samsung WF 8590 NMW8 і Samsung WF 8590 NMW9

http://www.eldorado....price;142=8891/

По характеристикам читаю ту що мені привезли кращу за ті дві інші моделі. :blink:

Заходжу в своє замовлення на сайті стоїть модель Samsung WF 8590 NMW8 та що привезли хоча змовляв Samsung WF 8590 NMW9

Розумію що мене на...ли, але неможу зрозуміти де? Щось їм довести що привезли не ту модель я не зможу, хоч роби другий раз звукозапис розмови з менеджером?

Модель по характеристиці краща, в чому прикол???? :0091:

:.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Бывает. Скорее всего отправитель недосмотрел полное название, обратил лишь внимание на совпадение номера модели WF 8590 и одобрил. Мне из Новой Линии тоже раз привезли не тот светильник, хотя марка и модель одинаковы, лишь штрих-код отличался одной цифрой.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • 2 місяця потому...

Добрий вечір,якщо я купляв у них наушники для телефона,і там не заповнена гарантія була(я побачив тільки зараз коли наушник лівий перестав робити) чи можу я занести на ремонт туди,якщо в мене є чек?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Там чек касовий, і в принципі, цього має бути достатньо. Але то при умові 14-днів. А тут по гарантії навряд. Щодо ремонту, то вони НІЧОГО на ремонт не беруть, вони лише торгують. І в ремонт відправляють у сервісний центр. Не самі, а вас відправляють, щоб самі несли.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Ага, а в касовому чеку вказано термін гарантії?

Колись в мене була ситуація з гарантією в Елидорадо. Правда я відразу звернув увагу на відсутність гарантійного взагалі. Купував терміново мишу на роботу. На упаковці було вказано гарантійний термін - 3 роки. Коли розрахувався, глянув в чек, на ньому було вказано гарантійний термін - 12 місяців. Звернувся до продавця-консультанта, який оформляв товар з запитанням, чому так. Він відповів, що магазин дає таку гарантію. Ну тоді я просто попросив правильно оформити оригінальний гарантійний талон, на що мені відповіли, що упаковка гарантійний талон в упаковці з мишою, а упаковка запакована, а якщо відкрити упаковку, то втрачається обмін протягом 14 діб (видно було, що консультант новий). Я погодився вскрити упаковку, ну і в такому випадку вже вирішив перевірити мишу в роботі, поки буде оформлятися гарантійний. Упаковку вскрили, але гарантійного талона там не виявилося. Тільки після того консультант сам пішов консультуватися по кабінетам. Прийшов хвилин за 10 з чистим бланком гарантійного талона від виробника, довго його заповнював, шукав серійний номер миші, ну і т.д.

А одного разу продавець взагалі заявив, що в них на клави та миші всього 2 тижні гарантії. Нормально для миші в 1000 грн.?

Ну а на рахунок того, що вони відправляють в сервісний центр покупців. Якщо я купую товар в магазині, а сервісного центру немає в Луцьку, що робити? На мою думку - напрягати магазин.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Там чек касовий, і в принципі, цього має бути достатньо. Але то при умові 14-днів. А тут по гарантії навряд. Щодо ремонту, то вони НІЧОГО на ремонт не беруть, вони лише торгують. І в ремонт відправляють у сервісний центр. Не самі, а вас відправляють, щоб самі несли.

Якщо навушники перестали працювати, то про "14 днів" можна забути. І те що вони (Ельдорадо) не ремонтують, мене як покупця не має цікавити. Маю право здати на ремонт там де купував.

Тільки в навушниках найчастіша поломка - це обрив/злам проводків, а це вже механічна поломка, на які гарантія не розповсюджується.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

те що вони (Ельдорадо) не ремонтують, мене як покупця не має цікавити. Маю право здати на ремонт там де купував.

маєш, але в свій час я хотів було в Медіамаркет здати по гарантії куплену там залізяку. Мене відфутболили в їхній сервісний. Аргументували, що вони лише торгують, а не займаються сервісом. Скандалити не хотілося, бо, як відомо, можуть і "насрати" - сказати - "Ой, не гарантійний випадок!" Івсе. Попандос на двіста баксів. Отаке.

При мені колись у "АБВ-техніці" продавали телевізор (Самсунг) то одразу попереджали, що у разі чого - ТІЛЬКИ в сервісний центр. Вони на ремонт не приймають.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

маєш, але в свій час я хотів було в Медіамаркет здати по гарантії куплену там залізяку. Мене відфутболили в їхній сервісний. Аргументували, що вони лише торгують, а не займаються сервісом. Скандалити не хотілося, бо, як відомо, можуть і "насрати" - сказати - "Ой, не гарантійний випадок!" Івсе. Попандос на двіста баксів. Отаке.

При мені колись у "АБВ-техніці" продавали телевізор (Самсунг) то одразу попереджали, що у разі чого - ТІЛЬКИ в сервісний центр. Вони на ремонт не приймають.

"Звізділи" і перші і другі. :)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Знаю. Я не став сваритися із Медією по причині - я її описав. Вони можуть.

А щодо решти - ну, ці слова швидше подіють на покупців із прилеглих до Луцька сіл. Закон про захист прав споживачів ніхто не відміняв.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.




×
×
  • Створити...