Перейти до змісту

Рекомендовані повідомлення

Я вже кілька років користуюся провайдером. Проблеми трапляються рідко! Тільки почалася гроза, відключив УСІ прилади з розеток, і ЛАН-кабель. В мене є розетка в коридорі, вийняв кабеля з розетки.

НУ всі кабеля в мене вийняті були, один раз вже мережева горіла... А проблемка то ж у них на горищі. на розподільнику. І я думаю що багато часу не потрібно , щоб свого свіча поміняти. Тим більше вони ж навіть громозахисту самим собі поставити не можуть на вході. І я як юзер, винний???. Якби мали вони своїх постійних майстрів, які все це роблять, то було би все ок. А так підрядчики в основному все це роблять, а їм пох. І я не прошу вирішити мені проблему в один день, а на протязі трьох робочих днів. А прийти майстру і сказати, що таких поломок як у вас мені потрібно 5 , щоб усунути, я рахую, що це якось трошки дивно звучить.... ПІсля розмови в суботу з службою підтримки, пообіцяли що сьогодні в 15-00 ма1стер прийде і все зробить. А тиждень, пройшов, і гроші ніхто не верне, бо це ж форс-мажор. Ви почитайте договір їхній, там все, як і у всіх договорах, фігово, для юзера. ДЛя них нрм.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

громозахисту самим собі поставити не можуть на вході.

Если молния накроет рядом - никакая грозозащита не поможет - хватит верить в неё как в панацею.

проблему в один день, а на протязі трьох робочих днів

Физическое повреждение - до 5 суток можно устранять.

як у вас мені потрібно 5

А вот это реально странно.

во всём виноват ЮЗЕР?!!!

Ну процентов так в 80 да :)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

А проблемка то ж у них на горищі. на розподільнику

Кругом оптика. І якщо щось і сталося, то десь хіба що з електрикою. Свіча так просто не поміняєш, це не тупий д-лінк за 500-600 грн.

Це явно "розумніше" обладнання, як мінімум свіч керований. міг порт після грози "заліпнути". Вийняв-вставив - і все працює.

А міг і підгоріти. Вирішення таке ж, тільки в іншмй порт (вільний, якщо є).

Стосовно 5 клієнтів - це брєд, це "майстру" просто влом ходити. Хоча, це його робота.

Зазвичай, моя розмова з техпідтримкою закінчується вирішенням проблеми.

Якщо автор гнівного посту так само і спілкувався з техпдітримкою :

P.S. Конченый airbites!!!!

ещё и долбо?бы такие работают!

СПЛОШНОЕ НА?БАЛОВО!!! + тупой персонал!

Якщо таке прозвучало в телефонній розмові - я б принципово такрму нічого не став робити, або - в останню чергу. І такому "клієнту" варто подарувати презерватив - щоб не розмножувалися!!

во всём виноват ЮЗЕР?!!!

Саме так.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

А проблемка то ж у них на горищі. на розподільнику

Кругом оптика. І якщо щось і сталося, то десь хіба що з електрикою. Свіча так просто не поміняєш, це не тупий д-лінк за 500-600 грн.

Це явно "розумніше" обладнання, як мінімум свіч керований. міг порт після грози "заліпнути". Вийняв-вставив - і все працює.

А міг і підгоріти. Вирішення таке ж, тільки в іншмй порт (вільний, якщо є).

Стосовно 5 клієнтів - це брєд, це "майстру" просто влом ходити. Хоча, це його робота.

Зазвичай, моя розмова з техпідтримкою закінчується вирішенням проблеми.

Якщо автор гнівного посту так само і спілкувався з техпдітримкою :

P.S. Конченый airbites!!!!

ещё и долбо?бы такие работают!

СПЛОШНОЕ НА?БАЛОВО!!! + тупой персонал!

Якщо таке прозвучало в телефонній розмові - я б принципово такрму нічого не став робити, або - в останню чергу. І такому "клієнту" варто подарувати презерватив - щоб не розмножувалися!!

во всём виноват ЮЗЕР?!!!

Саме так.

Начал с одного и закончил ЮЗЕРОМ ) бред!

+после нескольких попыток дозвониться в ТЕХПОДДЕРЖКУ минут по 20, слушая нудный рингтончик!

техподдержка с мастером не смогли самостоятельно определить причину отсутствия интернета!!! ВОТ ПРОБЛЕМА!!!

Змінено користувачем PEPER
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Лучше быть хорошим человеком, ругающимся матом, чем тихой, воспитанной тварью

Звучить, як голіма відмазка і виправдання своіх дій.

после нескольких попыток дозвониться в ТЕХПОДДЕРЖКУ минут по 20, слушая нудный рингтончик!

що хотіти? Гроза пройшла, і проблеми у дууууууууже багатьох.

техподдержка с мастером не смогли самостоятельно определить причину отсутствия интернета!!!

Ну, якщо не зуміти без матюка зв*язати 2-3 слова і внятно описати суть проблеми.... Що ж тут скажеш.

P.S. Скажу більше, сьогодні підключаю до Ейрбайтс сусіда. Із послугою підключи друга.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Лучше быть хорошим человеком, ругающимся матом, чем тихой, воспитанной тварью

Це ти про кого?

А на рахунок Аірбайтс'а, запропонуєш кращого з аргументацією?

До речі, розмовляв я з їх регіональним, то в них після грози було 3 дні нехілої запарки, погоріло до х-тучі світчів, а УПС-и цілі. Сам чекав 3 дні, щоб пережали конектор.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

НА жаль після грози 26.05 теж пропав інтернет, пише мережевий кабель не підключено. Вдома є ноут комп, і через роутер все. ПОробува напряму в комп, попробував в ноут - те ж саме. СЛужба пітримки сказала, так проблема в нас, чекайте спеціаліста. Прийшов в четвер спеціаліст (теж не попереджав, хоча телефон записували, добре що тесть дома постійно) (сцуко), подивився, каже якась проблема у нас, але щоб Її вирішити мені треба назбирати ще 5 таких як ви..???!!!. Прийду каже завтра чи в суботу... Фіг прийшли. і вже тиждень без інету. А гроші ясно що ніхто повертати за тиждень простою не буде.... ВРоді все добре задоволений інетом, але коли доходить діло до якось проблем..... то ну їх на...

Може ви просто не правильно зрозуміли, нарахунок 5 абонентів. Можливо технік казав що ще в п`ятьох такі проблеми?)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

НА жаль після грози 26.05 теж пропав інтернет, пише мережевий кабель не підключено. Вдома є ноут комп, і через роутер все. ПОробува напряму в комп, попробував в ноут - те ж саме. СЛужба пітримки сказала, так проблема в нас, чекайте спеціаліста. Прийшов в четвер спеціаліст (теж не попереджав, хоча телефон записували, добре що тесть дома постійно) (сцуко), подивився, каже якась проблема у нас, але щоб Її вирішити мені треба назбирати ще 5 таких як ви..???!!!. Прийду каже завтра чи в суботу... Фіг прийшли. і вже тиждень без інету. А гроші ясно що ніхто повертати за тиждень простою не буде.... ВРоді все добре задоволений інетом, але коли доходить діло до якось проблем..... то ну їх на...

Може ви просто не правильно зрозуміли, нарахунок 5 абонентів. Можливо технік казав що ще в п`ятьох такі проблеми?)

все ми правильно зрозуміли, а коли в суботу дружина звонила і давала їм пілюлей, то взагалі оказалось що моя заявка закрита і вже все зроблено! Совпадєніє? Не думаю. МЕні ж не представлялвся той пацик що приходив, як його звати... ВОни все допитуються хто в мене був..

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • 3 тижня потому...

Підкажіть чи не злетить тариф якщо ввімкну IPTV в конструкторі тарифів? По умовам вроді як доступний, і по умовам для 100мб вартість "0".

(сиджу на річному LC - 100 (передоплата) )

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Підкажіть чи не злетить тариф якщо ввімкну IPTV в конструкторі тарифів? По умовам вроді як доступний, і по умовам для 100мб вартість "0".

(сиджу на річному LC - 100 (передоплата) )

не злетить

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • 1 місяць потому...

Пропадает интернет каждые 5-10мин техподержка не отвечает.Только у меня трудности?.Район Луческа.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Пропадает интернет каждые 5-10мин техподержка не отвечает.Только у меня трудности?.Район Луческа.

теж в тому районі, але проподає на секунд 20-30до хвилини...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

з вчорашнього вечора пропав інтернет, район Лучеська,

якщо до вечора сьогодні не зявиться - буду телефонувати в техпідтримку.

  • +1 1
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

St@S_, крепкі нерви маєте ))

я телефоную після ребута модема і пк,ніколи не очікую довше 5хв навіть

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

з вчорашнього вечора пропав інтернет, район Лучеська,

якщо до вечора сьогодні не зявиться - буду телефонувати в техпідтримку.

Дзвоніть вже, бо якщо якісь проблеми які тех.підтримка не зможе вирішити в телефонному режимі, то будете чекати техніка ще 1 або 2 дні

Змінено користувачем pomchik
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

St@S_, крепкі нерви маєте ))

я телефоную після ребута модема і пк,ніколи не очікую довше 5хв навіть

не має куда спішити, я зараз на роботі, прийду додом буду звонити :)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

з вчорашнього вечора пропав інтернет, район Лучеська,

якщо до вечора сьогодні не зявиться - буду телефонувати в техпідтримку.

Дзвоніть вже, бо якщо якісь проблеми які тех.підтримка не зможе вирішити в телефонному режимі, то будете чекати техніка ще 1 або 2 дні

прийшов додом, інтернету немає. Спробував зайти на https://airbites.net.ua/ зайшов! вчора з декількох спроб і перезавантажень роутера - безрезультатно :0156:

відкрилась сторінка авторизаціїї :0136: , авторизувався і працює.

що було - хз :sq_ye:

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Ти ж вродє як Паверюзер, і маєш знати: перше що требе зробити при відсутності інтернета у Аірбайтса, то це ПЕРЕАВОРИЗУВАТИСЯ без роутера, напряму.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Для публікації повідомлень створіть обліковий запис або авторизуйтесь

Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити обліковий запис

Зареєструйте новий обліковий запис у нашій спільноті. Це дуже просто!

Реєстрація нового користувача

Увійти

Вже є акаунт? Увійти до системи.

Увійти
×
×
  • Створити...