Перейти до змісту

Який бус обрати, чому?:


romaxa11

  

184 користувача проголосувало

Ви не маєте дозволу голосувати в цьому опитуванні або переглядати його результати. Будь ласка, войдите або зареєструйтесь для можливості голосування у цьому опитуванні.

Рекомендовані повідомлення

тобто,треба переключатись на максимальному крутному моменті,грубо кажучи?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • Відповідей 77
  • Створено
  • Остання відповідь

YouRich, ще можеш почитати що таке "ВСХ ДВС" (рос.) - зовнішня швидкісна характеристика двигуна внутрішнього згорання.

Це не про Спринтер (турбодизель) - бо в турбодизелі крива моменту продовжує зростання до прибл. 4 тис об\хв.

Ось тут про Спринтер і економію: http://www.drive2.ru/l/4725208/

тобто,треба переключатись на максимальному крутному моменті,грубо кажучи?

Так, бо далі йде падіння моменту і розгону не буде

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Важлива фігня: тиск в шинах. Якщо мова про буси, то обговорюємо шини категорії С - Карго, грузові шини. Вони є досить жосткі і міцні. Якщо груз важкий то й качати потрібно до 3,5 атм., може й до 4-х. А якщо незначний, то чи реально скидати тиск на 3 атмосфери. Я розумію що розхід може незначно зрости, і шини більше зношуватимуться, просто тут інша штука: комфортність пересування по гудзах дороги, збереження підвіски. чи нормально їхати на трійці?

Бо на 3,5 їхав то так підвіска як в спортрежимі виходить.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

тобто,треба переключатись на максимальному крутному моменті,грубо кажучи?

Так, бо далі йде падіння моменту і розгону не буде

Ні! Переключатись треба так, щоб при переході на вищу передачу попасти на оберти максимального крутного моменту!

Вище картинка наведена просто для ілюстрації.

Ось реальні характеристики. Взято звідси - тиць

post-1448-0-36319600-1437160476_thumb.pn

Це не про Спринтер (турбодизель) - бо в турбодизелі крива моменту продовжує зростання до прибл. 4 тис об\хв.

....

Так, бо далі йде падіння моменту і розгону не буде

Сам собі суперечиш. Чи то просто неуважність? ((

Криві потужності та крутного моменту однозначно між собою пов'язані. Можна легко перерахувати одне значення в інше.

Трошки домалював

post-1448-0-33201100-1437160756_thumb.pn

Варто тримати оберти десь в межах 1600-2500, викоритовуючи поличку максимального крутного моменту. Якщо треба максимально інтенсивний розгін, то можна розкрутити до обертів максимальної потужності - 3800. Більше 4000 крутити не варто.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

а от тепер питання до студії : "Хто знає криву моменту\потужності двигуна свого авто? Хто її використовує при їзді?"

Так, я не правильно виразився не "розгону не буде", а "розгін буде в'ялим".

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Я думаю що правильність переключання легко визначити з типу їзди. Якщо автомобіль плавно набирає швидкість, без провалів в момент переключення, не втрачаючи при цьому динаміки, то все гуд. Їздили, то так і виходить що оптимальне переключання щоб задовільнити цим вимогам 2500 обертів. Якщо раніше, то провал в динаміці і роботі мотора дуже помітний.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

В мене турбіна "включається" десь на 1900-2100 обертів, тому щоб після переключення вищої передачі були ці оберти (для підтримки динаміки),мені потрібно розганяти двигун до 2800-3000 обертів. (двигун 2.0 HDI, 94 к.с. (69 кВт)/4000, 215 Нм/1750).

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

А яке споживання?

Ось для порівняння Спринтер 213 CDI - 7,5л/100км, потужість біля 129к.с. 95кВт.

Гарна стаття про масло:

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

romaxa11, по місту 7,5 - 8 л/100км; по трасі (при середній швидкості 100км/год) - 5,8 - 6 л/100км (розхід вказаний без роботи кондиціонера і в теплу пору року). Взимку по місту, з нічними і раннішніми прогрівами - до 9 л/100км. Влітку по трасі, з кондиціонером і з повною загрузкою (8 людей и швидкість до 130 км/год) - до 7,5 л/100км.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • 3 тижня потому...

На роботу взяли Транзіт в старому кузові, точніше в попередньому. Машина просто вогонь, я навіть і не очікував від Форда такого.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • 1 місяць потому...

Я за Мерсюк, сподобався Спрінтер. Все далі як повезе. Думаю в Україні брати не варто - на перепродаж гарантовано беруть вбиті грати, скручують пробіг і з півмільйонника роблять заманливі 150 000-200 000км, роблять марафєт "нєбітнєкрашен", знищений кузов і арки зашивають фанерою, а потім се чудо впарюють любителю німецького автопрому і починаються легенди про "тепер роблять гамномашини, німець вже не той що був раніше і т.д.".

Але навіть пригін з Німеччини не гарантує нормального результату. Німаки вже й самі для трансферу в СНГ навчились кручувати кілометражі - для внутрішнього ринку це 100%-кримінал, посадка. Також марафетять корчі, особливо цим займаються в Берліні, тому на машинки з відтам навіть не звертають уваги. Найкраще то десь з Голандії, Бельгії, або з їх кордонів і тут є ще один момент, що нормальна машина коштує нормально, бо ніхто собі не ворог продавати машину в збиток. Хоча можна вийти на компроміс між прийнятною ціною за адекватний автомобіль. тут все як повезе.

Хоча якщо рівняти ціни на пригнаний бус з салонними цінами, то просто шок. В салоні Спринтер моделі 2003 року кацапського виробництва в найдешевшій грузовій комплектації з найслабшим мотором коштує біля 670 000грн. Ну звісно що нові за мульйон-півтора.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

... Німаки вже й самі для трансферу в СНГ навчились кручувати кілометражі ...

я б сказав би що це більшість наші які живуть в німаків

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • 4 тижня потому...

Взяв собі Мастера 2006 рік. Повністю задоволений, як на мене машинка супер.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

sprinter 316 2003р. за 2 роки замінив гальмівні колодки, і маховик. Навантаження не відчуває, але гниє трохи. Нові спрінтера і крафтера не такі виносливі. Від 2006 року не радив би, але є випадки коли й вони норм ходять

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

sprinter 316 2003р. за 2 роки замінив гальмівні колодки, і маховик. Навантаження не відчуває, але гниє трохи. Нові спрінтера і крафтера не такі виносливі. Від 2006 року не радив би, але є випадки коли й вони норм ходять

Ресори нє? Шарові опори нє? Дивно. А ти справді їздиш?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

sprinter 316 2003р. за 2 роки замінив гальмівні колодки, і маховик. Навантаження не відчуває, але гниє трохи. Нові спрінтера і крафтера не такі виносливі. Від 2006 року не радив би, але є випадки коли й вони норм ходять

Ресори нє? Шарові опори нє? Дивно. А ти справді їздиш?

це все було замінено відразу як машину пригнали в Україну, тобто ще в 2013 зимою десь. Ресори, тьфу-тьфу, їздять ще досі, стойки передні були відразу замінені, задні в норм стані їздять далі, резинки стабілізаторів раз в рік міняю. за 2 роки 150 тис км наїздила машина. Відразу ж робилась і паливна апаратура, а саме замінив 3 форсунки з 5-ти, і щоб уникнути подальшого ремонту, поставив мікронний фільтр на паливо. Тобто спочатку трохи вклав, зате зараз мороки не маю. Ну і ще хто як їздить, якщо летіти 150 по наших ямах, то будете попадати і в соляру, і в ресори, і так далі.

Саме це авто експлуатується в діапазоні від 80-110 км/год.

І згадав була проблема одна, текло щось по блоці циліндрів, думав масло, але виявилось що коли форсунки прикручував, не дотянув трубку сорялки, то вона й текла. Ну і все.

Про лампочки говорити щось? Чи ви й так розумієте що вони не вічні?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

sprinter 316 2003р. за 2 роки замінив гальмівні колодки, і маховик. Навантаження не відчуває, але гниє трохи. Нові спрінтера і крафтера не такі виносливі. Від 2006 року не радив би, але є випадки коли й вони норм ходять

Ресори нє? Шарові опори нє? Дивно. А ти справді їздиш?

До речі з передніми ресорами є певний "лайф хак", в середній базі даного авто деколи ставлять однолистову ресору, в максі базах завжди ставлять або 2 ресори або пластмасову. То я взяв ту однолистову, до речі вона товсташа ніж ті що в парах йдуть, і одну ресору з тієї пари з якою авто попало в мої руки, це все поставив, і їздить, але на всяк випадок наготував ще 1 такий комплект, поки долар дешевший був. На зад стоїть комплект з vw lt-35 корінна ресора з відбійником там ставиться, в спрінтера з завода таке не ставлять, хз чому, в спрінтера стоїть 1 лист, але товстіший, мені авто для грузу треба було, тому взяв з lt комплект, між корінною ресорою і відбійником поставив газельовську ресору (передню), попередньо підігнавши її. Ну і все, а далі діло за вами, я розповів про МОЇ вклади на ДАНЕ авто.

Сусід їздить на sprinter 311 то вже й мотор замінив, і ресори робить раз в 2 місяці.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

sprinter 316 2003р. за 2 роки замінив гальмівні колодки, і маховик. Навантаження не відчуває, але гниє трохи. Нові спрінтера і крафтера не такі виносливі. Від 2006 року не радив би, але є випадки коли й вони норм ходять

Але комфорт не йде ні в яке порівняння

Пояни?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

sprinter 316 2003р. за 2 роки замінив гальмівні колодки, і маховик. Навантаження не відчуває, але гниє трохи. Нові спрінтера і крафтера не такі виносливі. Від 2006 року не радив би, але є випадки коли й вони норм ходять

Але комфорт не йде ні в яке порівняння

Пояни?

Більше місця в кабіні, зручніші сидіння. багато поличок, підстаканників. В старому лише один підстаканник, а воду взагалі немає де поставити. І новий набагато м'якший

на рахунок м*якості я не знаю, але читав що ресори такі ж як і в старих спрінтерах. В мене під тахографом є попільничка, там підстаканник, в кришці бардачку 2 підстаканника, на мій погляд цього вистачає. Сидіння пілот стоїть, але якось не дуже в ньому сидіти, бо підлокітника нема. В німеччині в вантажних спрінтерах вогнегасник за сидінням кріпиться, то я лише зняв те кріплення, і переставив під ручку ручніка, і там в мене вода. Ну комфорту для мене повністю вистачає. На нових спрінтерах і крафтерах не їздив, але всі знайомі які мали таке застя інтенсивно продають це добро

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

То я взяв ту однолистову, до речі вона товсташа ніж ті що в парах йдуть, і одну ресору з тієї пари з якою авто попало в мої руки, це все поставив, і їздить

було таке, пустим сильно трясло, потім стойки швидко полетіли, переставив все так, як рекомендовано заводом-виробником

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

То я взяв ту однолистову, до речі вона товсташа ніж ті що в парах йдуть, і одну ресору з тієї пари з якою авто попало в мої руки, це все поставив, і їздить

було таке, пустим сильно трясло, потім стойки швидко полетіли, переставив все так, як рекомендовано заводом-виробником

ну це вже діло кожного. Так як я описав, 2 тонни грузиться і машина до подушок не присідає навіть, звісно на слабших ресорах менше буде трусити на пустій, але якщо добиває на подушки то тріскає кузов, а варити бажання особо немає. Може ще той чинник впливає що в мене груз-пасс і сама обшивка і сидіння трохи важать, що не так трусить.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • 6 місяців потому...

Всі хочуть позбутись нових бусів після 2006 року і просто мріють купити старий бус, якому щонайменше 13-15 років? Вантажний автомобіль віком в півтора десятки років кращий за новіший на десятку? Це в більшості легенди. І в старих трьохлітрових міняли кардани, поршні, робили капіталку. так, у кожного є якийсь знайомий, який має свого знайомого, кум якого виїздив вже мільйон на свому бусі і іншого не хоче. Але в реальності під ту легенду продають вбиті старі грати, продають по 10000-15000 баксів, з перебраними моторами, шпакльованими перемальованими гнилими кузовами. Звісно що сучасні двигуни екологічніші, економніші і від цього вибагливіші до пального, складніші в ремонті - але це нові машини з живішим кузовом, кращим комфортом - кондік чи клімат, шестиступка. Тут зрештою також як повезе. Бо тут продавали Спрінтери 2011року, в 2015 - му реальний пробіг складав - 900 000км. Що від такого буса хотіти? Хороші тачки потрібно шукати з досвідченим гонщикрм закордоном, відповідно до 5 років. Бус який з перегрузами поїздив по наших дорогах 10 років - там не тільки кузовні проблеми, там вже й ланжерони підварені і т.д. І закордоном треба вибирати маленькі містечка ближче до голандців, бельгійців. Бо в Берліні спеціалізація на підшаманені гратів і збуті до нас, наприклад. Все зводиться до певної удачі, але навіть до удачі потрібно прикласти працю. Якщо ви вибираєте автомобіль придбаний для перепродажу, ще й за прийнятною ціною, то готуйтесь до отримання проблемного корча. Хоча й тут як повезе.

Коли я придбав свою першу машинку - 108Віто 2,2CDI. На той момент всі говорили що то проблемні мотори і як шкода що простих дизелів не роблять, а потім за пару років цих Віто їздило десятки тисяч, ржавіли, але їздили і вже ніхто не говорив що там щось з моторами, бо і шрот був і майстри навчились ремонтувати. За 150 000 км наїзджених мною, я поміняв на шроті хіба пластикову кришку вхідного колектора за 100грн. Потім те ж говорили про Віваро - капец проблемні мотори і електроніка, а потім їх стало десятки тисяч... Зараз те саме про Спрінтери і Крафтери. Слід відмітити що на ОККО і мабуть на деяких інших досить нормальна солярка і дороги впринципі в порівнянні з 10-річною давністю ще проїздні.

Невеличкий лайфхак на тему як їздити на Спрінтері з мотором 2,2CDI після 2006 року. Не бійтеся тиснути на газ, доводячи оберти до 2000-2500 при переключені на вищу передачу - це специфіка нових моторів. І якщо дотримуватись цього правила, то й розхід по місту буде менше 9 літрів. Це перевірена рекомендація майстра-моториста. Даючи газу ви позбавляєте мотор і вихлопну систему купи проблем, поряд з зменшенням витрат на паливо і динамічнішою їздою. Ну і прогрів перед їздою - обовязково, також непогано й після потримати трохи на холостому.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.




×
×
  • Створити...