Перейти до змісту

Как сделать отверстие D-45mm


paksivatova

Рекомендовані повідомлення

Есть раздолбанное отверстие, бывшее когда-то 34мм, теперь оно стало овальным. Задача, как сделать отверстие отцентрованное под подшипник D-45mm или 55м. Отверстие нужно сделать в махине длиной 2.7м и весом около 400кг.

В крайнем случае, можно отрезать ту часть где планируется посадка подшипника. Принимаются любые советы.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Дай хоч фото, а то це те ж саме що лікування заочно призначати :0144:

post-11128-0-38253700-1414243936_thumb.j

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

В крайнем случае, можно отрезать ту часть где планируется посадка подшипника. Принимаются любые советы.

На координатці, якщо посадочне місце ( частина ) можна вирізати.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

А фото з боку щоб оцінити довжину,

2bormotuha бо якщо там труба приварена, то як ти пихнеш на стіл?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

В крайнем случае, можно отрезать ту часть где планируется посадка подшипника. Принимаются любые советы.

На координатці, якщо посадочне місце ( частина ) можна вирізати.

вирізате це саме останнє, що хочеться робити, але чую, що прийдеться. Потім буде доволі складно приварити на старе місце.

Де у нас є коордінатка!? допоможіть будь ласка.

А фото з боку щоб оцінити довжину,

2bormotuha бо якщо там труба приварена, то як ти пихнеш на стіл?

довжина 2.7м ширина ви бачите на фото, десь 15-20см а висота, можна розібрати і буде десь 10, 20 см.

1037264333.jpg

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Якщо подешевше рiшення - то "Ступенчатое сверло" типу http://kiev.ko.olx.ua/obyavlenie/stupenchatoe-sverlo-10-45-mm-diametra-IDaYOGr.html

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

А теперішні підшипник під 34 не пробували садити на фіксатор? наприклад Так певний час ще можна так поюзати

Є такі що до 0,5мм можна юзати

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Може якимсь таким же способом як розточують циліндри в автомобільних двигунах? Тоді консультуйтесь в автомайстернях.

А таке свердло як в попередньому пості бачив на Старому ринку в продажі (там де підшипниками торгують), тільки мені здалося що крупніше.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

локтайт не вибере таке "яйце", надто великий зазор поліз...

сверло дасть дуже грубу обробку поверхні, не факт що потім підшипник гарно сяде, навіть якщо набереться потрібний діаметр.

я також за станок

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Станок це останнє, про що потрібно думати і якомога відвинути цей момент, бо ймовірність вирізати і приварити на те ж саме місце рівна 0.

тут тра фланцеву шліфмашинку, робити монтажні отвори і спеціальним буром робити отвір під посадку, але таку річ я зустрічав лише в каталогах

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Станок це останнє, про що потрібно думати і якомога відвинути цей момент, бо ймовірність вирізати і приварити на те ж саме місце рівна 0.

тут тра фланцеву шліфмашинку, робити монтажні отвори і спеціальним буром робити отвір під посадку, але таку річ я зустрічав лише в каталогах

приварить можно практически на место, поставить метки, струбццина, направляющие, НО и главное задачи этой, что бы центра раздолбанного Д-30 и вновь выточеного Д-45 сходились. т.к. обязательна соосность.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

є ще справді ювелірний спосіб, яким я кілька років назад вдало скористався:

Наварити.

1. дати кілька швів зваркою в місці еліпса,

2. потім ручною машинкою з твердосплавною, циліндричною фрезою зформувати/підігнати отвір.

3. посадити на локтайт підшипник

все!

Якщо з першого разу не вийде, можна повторити все з початку ;)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

є ще справді ювелірний спосіб, яким я кілька років назад вдало скористався:

Наварити.

1. дати кілька швів зваркою в місці еліпса,

2. потім ручною машинкою з твердосплавною, циліндричною фрезою зформувати/підігнати отвір.

3. посадити на локтайт підшипник

все!

Якщо з першого разу не вийде, можна повторити все з початку ;)

наваривать ничего не надо! там хватает мяса для подшипника!

вот только вопрос, игольчатый ставить или шариковый. Центровку тоже смог найти, если пластина приварена к станку. Вы можете мне помочь в этом вопросе? Например завтро, вознаграждение приветствуется.

post-11128-0-81490800-1414254671_thumb.j

post-11128-0-12903700-1414254684_thumb.j

post-11128-0-81852000-1414254694_thumb.j

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Завтра неділя - гріх

лише з четверга буду вільний

мне понравилась идея с фрезером ручным, закрепить его на основу (просверлить и нарезать резьбу на основе) и уже с его помощью можно добиться перпендикулярности отверстия.

а как же заниматься любимым хобби в неділю якщо то гріх, а моє хоббі це болгарка, сварка, дрель и в том же духе. Вот так и спивается наш народ :(

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Ну якщо в тебе завтра був вибір, між болгаркою і д.н.кума де має бути однин телячий, другий свинний шашлик я б побачив, що ти б вибрав ;)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Я нашел, мне вот такое надо :) есть где в Луцке!? или ближайших районах.

Ну якщо в тебе завтра був вибір, між болгаркою і д.н.кума де має бути однин телячий, другий свинний шашлик я б побачив, що ти б вибрав ;)

ну ну, держите козыри на руках до последнего, а потом бах... шах и мат!! тут даже не оговаривается ;)

надо найти в Луцке горизонтально-расточной станок.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Сколько всего интересного оказуется есть.

Как проделать мне желаемое на авиазаводе? Кто поможет?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Є менший за розмірами, але принцип той же.

Правда ціна його близько 2000...3000Ойро ;)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

А фото "здорової" сторони в розборі є?

Щось мені здається, що там мав би бути підшипник тертя (втулка).

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

А фото "здорової" сторони в розборі є?

Щось мені здається, що там мав би бути підшипник тертя (втулка).

совершенно верно, с завода там идет втулка, которая благополучно выработалась, а вместе с ней вырабаталось посадочное отверстие под втулку на 10мм где то. и вал на 5мм :) потому принял решение заменить её на подшипник. Вот только раздумываю на игольчатый или шариковый, пока предпочтение отдаю игольчатому.

post-11128-0-00957100-1414263496_thumb.j

post-11128-0-66470300-1414263517_thumb.j

post-11128-0-93008400-1414263557_thumb.j

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

горизонтальний фрезерний станок. Питання лише з чистотою обробки і з центровкою, а також в тому як закріпити дальній кінець деталі на короткому столі, щоб ніде кута не було. Зазвичай після "грубої" обробки фрезером точний розмір все ж шліфовкою або на координатці роблять, хоча якщо хороший майстер...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

вот только вопрос, игольчатый ставить или шариковый.

Які оберти на станку. Більше 1000 "шаріковий", до "ігольчатий". Я б попробував замовити конус і на токарному з подачею абразиву всверлювати його в вал. Правда якщо є реальний центр.
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.


Hosting Ukraine
AliExpress WW


×
×
  • Створити...