Перейти до змісту

"Прекрасний" Датагруп!


Рекомендовані повідомлення

Користуюсь нагодую і передаю привіт усім користувачам а можливо і працівникам данного провайдера. Для початку розкажу про себе.. Я студент і моя робота прив'язана до інтернету, тобто якщо якісь проблеми з інтернетом то я не працюю. Взагалі моя команда з якою я працюю дуже залежна від мене, того якщо не працюю я то і не працюють вони.

Колись мешкав біля торгового центру "Слон" і користувався Датагрупом. Все влаштовувало окрім того, що інтернет міг пропасти на день або більше у зв'язку з "ремонтами" які виникал. Але я сильно не переживав так як знав що скоро буду змінювати місце проживання і буде нагода користуватися іншим провайдером. Переїхавши, я почав користуватися інтернетом від "Київстар" але був не сильно задоволений ним (повільна швидкість). Беремо в приклад гру "World of Tanks", коли користувався датагрупом то пінг середній в мене був 20-30 дуже рідко 40.. користуючись Київстаром він дотягував до 80 але середній був десь 60-70. Доречі пакет у мене був в Київстарі на 50 мб/с. тобто його мало би хватати для просто гри з головою. Єдиним чим порадував Київстар це стабільною роботою, тобто не було такого що ти прийшов додому а в тебе нема інтернету і ти повинен десь бігти до друзів/родичів і працювати в них. Я би і далі користувався Київстаром але для мене в пріоритеті був саме "пінг" в моїй улюбленій грі від якої я залежний і взагалі ця гра і є моєю роботою.

Вирішив я ще раз довіритись Датагрупу тим паче що їх офіс я бачу з вікна. Підключив і був задоволений ними так як інтернет не часто пропадав (може десь раз за 5 місяців) і пінг був нормальний але згодом сталася біда.