Перейти до змісту

Веломобіль з кабіною, на скільки реально?


VojinSvitla

Рекомендовані повідомлення

Може комусь покажеться це нісенітницею, але дуже хочу веломобіль закритий від атмосферних опадів. Аналогів таких вистачає, в штатах навіть одна фірма випускає їх серійно, називається Ельф http://organictransit.com/

Organic%20Transit%20art-1386953734575.jpg

IMG_8844.jpg

Але фігня в тому, що він стоїть 4,5 тисяч зеленої валюти + доставка в Україну, це для мене не підйомна сума.

Власне цікавить на скільки реально зробити подібний апарат в Україні. Форму кузова хочу простеньку і зручну для посадки, щось типу таких

sinclairx-1.jpgrainshadowvwhite.jpgmaxresdefault.jpg

З якого матеріалу можна зробити кузов? Самий доступний це фанера, але хотілося б з якогось пластику, чи ще з чогось подібного. Як бути з рамою, як зробити її максимально легкою? Є на Волині люди, які можуть цим зайнятися? І саме головне, приблизно скільки це все вийде? Я розумію що ціна залежатиме від матеріалу і комлектуючих, але хоть мінімальна можлива вартість.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Можна полікарбонат використати. Він легкий. Ще можна алюмінієві профілі взяти для рами, в епіцентрі бачила . А якби ще електромоторчик приладнати. . . Теж мрію про таку штуку вже років сім-вісім.

І ще, на мою думку, потрібно хоча б шторки замість дверок на випадок дощу.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

lanima, О! Полікарбонат! Забув як називається, дякую! Елелектричну тягу теж хочу, але це вже згодом, коли буде видно що з того вийде. До речі, про шторки я теж думав))))

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

http://www.3dnews.ru/605776

мені ось такий подобається. Кришу підняв, сів, закрився і поїхав під заздрісні погляди оточуючих))))

http://modelist-konstruktor.com/razrabotki/velomobil-pora-v-dorogu трохи про конструювання

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

http://www.3dnews.ru/605776

мені ось такий подобається. Кришу підняв, сів, закрився і поїхав під заздрісні погляди оточуючих))))

Бачив, прикольний апарат, жаль що лише концепт, ось серійна машинка http://twikingfuture.com/

p1140539.jpg?w=1200&h=

http://modelist-kons...l-pora-v-dorogu трохи про конструювання

Знаєм таку річ)))))))
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Ви мене випередили))), хотіла таку ж вставити тільки оранжевого кольору.

Щойно випадково глянула на дощовик від синової каляски. Досить прикольний й легкий матеріал. Витримує дощ, сонце, мороз. Можна з нього зробити щось типу відкидного даху. Жарко склав, холодно чи дощ підняв.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Щойно випадково глянула на дощовик від синової каляски. Досить прикольний й легкий матеріал. Витримує дощ, сонце, мороз. Можна з нього зробити щось типу відкидного даху. Жарко склав, холодно чи дощ підняв.

Типу як тут

cm-velomobile_-052.jpg?w=532&h=352

З такого матеріалу навіть роблять повністю кузов http://www.fahrradwa...php?page=preise Ще варіант 501849391_6bb242df0b.jpg

Але подібні кузови не хороші в плані аеродинаміки.

можу запропонувати для початку ось таку штуку

Це типу гоночна інвалідна каляска?
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

HWman, Вже не раз говорили про цей електромобіль, цікаво скільки він важить без батарей, бо 120 кг, це трохи за дофіга. Я хочу спочатку щось подібне на мускульній тязі, а вже потім і електромотори ставити.

Думаю що такі возики будуть перепиняти зайці.

Тобто?
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Тобто?

Те, що їх будуть прирівнювати до якихось скутерів/мопедів і потрібно буде і права і номер, а номер просто так не отримати..

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Coding, А, дайці, я прочив зайці. Ну поки так як не мають, права потрібні на транспорт об'єм двигуна яких має більше як 50 куб. см, або електромотор потужністю більш як 3 кіловата. На скільки я знаю

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

coding, А, дайці, я прочив зайці. Ну поки так як не мають, права потрібні на транспорт об'єм двигуна яких має більше як 50 куб. см, або електромотор потужністю більш як 3 кіловата. На скільки я знаю

мопед — двоколісний транспортний засіб, що має двигун з робочим об'ємом до 50 куб. см або електродвигун потужністю до 4 кВт;

А мопеди то в законі)) І електровелосипедами виходить також просто так ъхати не можна(

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

починав робити ще в дитинстві. но так як не було коштів то проект закрився.

стекловолокно, я з нього дещо робив, не такий важкий, міцний, можна зробити що хош)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Coding, Тобто виходить, що людині яка має протипоказання, взагалі водити нічого не можна, крім транспорту з мускульною тягою, або електричних інвалідних калясок або спеціальних скутерів.

А якщо наприклад в білий веломобіль з 9 посту, поставити електромотор, припустимо на 3.5 кВт і сказати що то інвалідна каляска?

Foross, Де можна дістати скловолкно?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Foross, Де можна дістати скловолкно?

на базарі, епіцентрі, нова лінія. багато де. купується волокно, та епоксидна смула.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

А якщо наприклад в білий веломобіль з 9 посту, поставити електромотор, припустимо на 3.5 кВт і сказати що то інвалідна каляска?

Думаю вказувати і не ніде потрібно, в інвалідів є "своє" посвідчення і відповідно вони можуть користуватися певними перевагами.

В ПДР написано "двоколісний транспортний засіб, що має електродвигун потужністю до 4 кВт", тобто сюди попадаюсь на мою думку усі електровелосипеди, а от щодо таких 3-х колісних возиків - не знаю. тут питання спірне.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

І електровелосипедами виходить також просто так ъхати не можна(

в Запоріжжі пенсіонер на електроТаврії їздить, і каже що прав не видають що мотор заслабий...

краще вже електро, ногами довго не покрутиш 3 колеса.

VojinSvitla,

не ведись, ніяких прав не потрібно.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

на базарі, епіцентрі, нова лінія. багато де. купується волокно, та епоксидна смула.

Зрозумів.

Думаю вказувати і не ніде потрібно, в інвалідів є "своє" посвідчення і відповідно вони можуть користуватися певними перевагами. В ПДР написано "двоколісний транспортний засіб, що має електродвигун потужністю до 4 кВт", тобто сюди попадаюсь на мою думку усі електровелосипеди, а от щодо таких 3-х колісних возиків - не знаю. тут питання спірне.

Ну кароч ясно, без ДАІшника не розберешся.

в Запоріжжі пенсіонер на електроТаврії їздить, і каже що прав не видають що мотор заслабий...

Там здається саморобний якісь агрегат, хотів дід його зареєструвати, сказали що його транспортний засіб не підпадає під жодну категорію.

краще вже електро, ногами довго не покрутиш 3 колеса.

Та ну, я сім років на трьохколісній Десні їздив і нічого)))))) Ще б зараз їздив, але я виріс, плюс підняв сідло. В результаті центр ваги став дуже високий і велосипед став достобіса не стійкий.

не ведись, ніяких прав не потрібно.

Воно то ніби так, але краще знати точно
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

На етапі проектування закинув веломобіль. Основна причина власна безпека. На наші дороги на такій штуці небезпечно як зі сторони дорожнього полотна так зі сторони інших учасників дорожнього руху.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

На етапі проектування закинув веломобіль. Основна причина власна безпека. На наші дороги на такій штуці небезпечно як зі сторони дорожнього полотна так зі сторони інших учасників дорожнього руху.

Ну це для великих міст, от наприклад по Турійську думаю буде комфортно на такому їздити
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

а по Луцьку?

А по Луцьку маршутки ходять)))))) Якщо серйозно, то для міста треба щось шустріше, щоб не заважати іншим учасникам ДР і більш безпечне. Щось подібне як в п'ятому пості.
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.



×
×
  • Створити...