Перейти до змісту

Порадьте хорошого моториста!


D.GryWeB

Рекомендовані повідомлення

Тема звичайно створена, а якого моториста, який автомобіль? Чи Вам треба мотор до мясорубки поремонтувати?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

мда....стандарт ..двигун від автомобіля звичайно,якщо тема створена у відповілному розділі.

Якого моториста?

Відповідь:- той що добре може скласти двигуна ,також настроїти!

Автомобіль ВАЗ 2108.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

О, це вже хоч якась конкретика.Тому що мотористи є по німцях, японцях. По відчизняному( вже правда ні)автопрому. Який Вам і потрібен.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

:_04:

О, це вже хоч якась конкретика.Тому що мотористи є по німцях, японцях. По відчизняному( вже правда ні)автопрому. Який Вам і потрібен.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

є моторист на вишкові , але він не сильно береться за вітчизняні машини, бо це дорого обходиться власнику авто

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

є моторист на вишкові , але він не сильно береться за вітчизняні машини, бо це дорого обходиться власнику авто

Дякую за відповідь!

А саме моя суть проблеми полягає у тому,що почало брати масло!Я думав купити блок циліндрів на 1.5 ,і потрохи складати ,можна сказати другий новий двигун!"Головку" залишити стару від 1.3 !!розточувати 1.3 до 1.5 щось немаю бажання так як це чув не зовсім добре,і на довго його не вистачить!!!

Що порадите?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Як кажуть досвідчені специ, про Ваше питання. Головка від 1.3, фізично не може підійти до 1.5. Там є декілька невідповідаючих факторів. Скажіть конкретно що Вам треба зробити.Двигун знятий чи ні,якщо ні то хто має знімати та встановлювати двигун. Тому що хімією ніхто займатись не хоче. Хочеться двигун 1.5, купити в зборі і все.Якщо ні тоді капіталити 1.3. А з чого думка про ремонт,просто масло бере? Може варто поміряти компресію,замінити сальники клапанів. І на цьому ве закінчиться.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

зателефонуйте за номером (0954343211)звати Олег, толковий майстер розкаже і порекомендує

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Як кажуть досвідчені специ, про Ваше питання. Головка від 1.3, фізично не може підійти до 1.5. Там є декілька невідповідаючих факторів. Скажіть конкретно що Вам треба зробити.Двигун знятий чи ні,якщо ні то хто має знімати та встановлювати двигун. Тому що хімією ніхто займатись не хоче. Хочеться двигун 1.5, купити в зборі і все.Якщо ні тоді капіталити 1.3. А з чого думка про ремонт,просто масло бере? Може варто поміряти компресію,замінити сальники клапанів. І на цьому ве закінчиться.

от і я незнаю шо робити!!!А чому фізично не підходить??? наскільки знаю ставлять на блок 1.5 головку від 1.3.!!!Так бере масло,потрібно робити, розточувати 1.3 думаю немає сенсу!Двигун на авто робить крутить!130 масла немає , бере норм!були замінені "кільця" поршнів ,от я думаю це із за них!!!Саме авто не коптить,як правило,але свічка 2-го циліндра волога!от я і думаю що робити

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Шо значить 130 масла немає? Я б на Вашому місці, поміряв тиск масла, компресію в циліндрах. А тоді вирішував би доцільність ремонту. На рахунок головки, не буду стверджувати але казав моторист що це не можливо.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Хорошому мотористу я б такого клієнта не порадив.

Тобто мене? Обгрунтуйте свою відповідь будь - ласка.І якщо немає чього розумного написати то будь- ласка проходим мимо!!!! І такого роду ствердження можуть бути доволі образливими!

Шо значить 130 масла немає? Я б на Вашому місці, поміряв тиск масла, компресію в циліндрах. А тоді вирішував би доцільність ремонту. На рахунок головки, не буду стверджувати але казав моторист що це не можливо.

Швидкість 130 км./год і рівень масла з максимального падає на "чуть нижче середнього рівня"Згідний з вами , треба буде мірнути комперсію . Думаю , що ця вся проблема в "галімих" кільцях порншня,які замінював того року!

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Хорошому мотористу я б такого клієнта не порадив.

Тобто мене? Обгрунтуйте свою відповідь будь - ласка.І якщо немає чього розумного написати то будь- ласка проходим мимо!!!! І такого роду ствердження можуть бути доволі образливими!

Шо значить 130 масла немає? Я б на Вашому місці, поміряв тиск масла, компресію в циліндрах. А тоді вирішував би доцільність ремонту. На рахунок головки, не буду стверджувати але казав моторист що це не можливо.

Швидкість 130 км./год і рівень масла з максимального падає на "чуть нижче середнього рівня"Згідний з вами , треба буде мірнути комперсію . Думаю , що ця вся проблема в "галімих" кільцях порншня,які замінював того року!

І не де в моторному відсіку не підтікає? не може так швидко половина рівня масла пропасти. Як у Вас ситуація з сапуном, він з"єднаний з фільтром чи викинутий під автомобіль. Якщо в фільтрі то чи нема у ньому масла? Чи немає масла вохолоджуючій рідині?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Правильно поставлене запитання - половина відповіді.

sirgo в повідомленні #4 правильно написав. Мотористи мають свою спеціалізацію. Не кожен буде займатися вашим авто. І діло навіть не в грошах.

Написали б нормально, що є автомобіль ВАЗ-2108 такого-то року випуску, пробіг стільки-то тисяч кілометрів. Останнім часом значно підвищились витрати масла (бажано написати скільки масла доводиться доливати за певний пробіг). Мотор вже ремонтувався. Було замінено поршневі кільця....

Звісно, це викличе додаткові запитання. Як от коли й для чого кільця мінялись? Масложор після того почався?

Але вже хоч буде від чого відштовхуватись і що вам порадити.

А так ситуація нагадує

"Порадьте хорошого лікаря!"

Ну є в мене хороший лікар. Навіть два. Стоматолог і гінеколог. А толку, якщо у вас чиряк на сраці?

P.S. ГБЦ 2108 фізично стає на блок 21083, але в 1.3 діаметр впускних клапанів на 2 мм менший. Їхати буде, але потужність трохи менша.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Хорошому мотористу я б такого клієнта не порадив.

Тобто мене? Обгрунтуйте свою відповідь будь - ласка.І якщо немає чього розумного написати то будь- ласка проходим мимо!!!! І такого роду ствердження можуть бути доволі образливими!

Шо значить 130 масла немає? Я б на Вашому місці, поміряв тиск масла, компресію в циліндрах. А тоді вирішував би доцільність ремонту. На рахунок головки, не буду стверджувати але казав моторист що це не можливо.

Швидкість 130 км./год і рівень масла з максимального падає на "чуть нижче середнього рівня"Згідний з вами , треба буде мірнути комперсію . Думаю , що ця вся проблема в "галімих" кільцях порншня,які замінював того року!

І не де в моторному відсіку не підтікає? не може так швидко половина рівня масла пропасти. Як у Вас ситуація з сапуном, він з"єднаний з фільтром чи викинутий під автомобіль. Якщо в фільтрі то чи нема у ньому масла? Чи немає масла вохолоджуючій рідині?

В охолоджуючій немає!А таму фільтрі,тобто картерні гази,трохі є ,але не особо багато ,я би сказав.

Правильно поставлене запитання - половина відповіді.

sirgo в повідомленні #4 правильно написав. Мотористи мають свою спеціалізацію. Не кожен буде займатися вашим авто. І діло навіть не в грошах.

Написали б нормально, що є автомобіль ВАЗ-2108 такого-то року випуску, пробіг стільки-то тисяч кілометрів. Останнім часом значно підвищились витрати масла (бажано написати скільки масла доводиться доливати за певний пробіг). Мотор вже ремонтувався. Було замінено поршневі кільця....

Звісно, це викличе додаткові запитання. Як от коли й для чого кільця мінялись? Масложор після того почався?

Але вже хоч буде від чого відштовхуватись і що вам порадити.

А так ситуація нагадує

"Порадьте хорошого лікаря!"

Ну є в мене хороший лікар. Навіть два. Стоматолог і гінеколог. А толку, якщо у вас чиряк на сраці?

P.S. ГБЦ 2108 фізично стає на блок 21083, але в 1.3 діаметр впускних клапанів на 2 мм менший. Їхати буде, але потужність трохи менша.

хм.....ясно .Дякую.
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

На рахунок наявності масла в повітряному фільтрі,може бути забитий патрубок вентиляції картера. Той що іде спереду двигуна. товстий патрубок з"єднує блок та кришку клапанів. Була ситуація коли просто заливало фільтр маслом, якщо патрубок забитий.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

На рахунок наявності масла в повітряному фільтрі,може бути забитий патрубок вентиляції картера. Той що іде спереду двигуна. товстий патрубок з"єднує блок та кришку клапанів. Була ситуація коли просто заливало фільтр маслом, якщо патрубок забитий.

Дякую..подивлюся!Але думаю що це не це!!Я думаю що вся проблема в кільцях..Я замінював на прості ,тобто такого озміру,а тепер думаю треба було ставити ремонтні.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Що було з двигуном до заміни кілець? Який пробіг на той час? Скільки масла доводиться доливати?

Двигун працює рівномірно? не димить і т.п.?

Поміряйте нарешті компресію. Тільки правильно, а то бувають випадки.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Виходить куча питань, а топікстартер так толком і не надає відповіді. Якщо я правильно зрозумів, знімали голову і просто міняли кільця. Якісь розміри знімали. Я про циліндр. Далі, який пробіг і що робили з головою? Сальники клапанів (колпачки) міняли? Якої якості ставили запчастини, прокладку яку поставили? Питань багато, а відповіді "ноль".

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Може, темку в гумор, га? ;)

P.S. Т.С., а ви часто зараз на наших дорогах розганяєтесь до 130? Тоді радив би і ходову подивитись :D

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Може, темку в гумор, га? ;)

P.S. Т.С., а ви часто зараз на наших дорогах розганяєтесь до 130? Тоді радив би і ходову подивитись :D

Так часто разганяюся на наших дорогах до такої швидкості.Себе закіньте в гумор,ато сильно смішні! :_07:

Зимою робився двигун ,оскільки заклинила помпа,порвався ремінь!Клапанів не погнуло.Просто була знята голова замінені направляючі.На поршні ставилися кільця не ремонтні а прості ,по заданим параметрам,тобто не збільшеного діаметра!!!!Двигун не чадить.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Напевно топікстартеру набридло пояснювати та відповідати на численні питання.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Напевно топікстартеру набридло пояснювати та відповідати на численні питання.

Щоб не було численних запитань, треба давати чітку (бажано) відповідь.
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.



×
×
  • Створити...