Перейти до змісту

Разгон батареи отопления


HWman

Рекомендовані повідомлення

Межсезонье. На улице холодно. Коммунальщики, пидорасы, жмотят отопление. Батареи греют в пол силы. Дома дубак. Лысый котик мерзнет и страдает. Доколе?! Думаете я побежал за электрическим обогревателем? Да хрен-с-два! Наш метод — разгон батареи отопления.

Итак, согласно нормативам на каждую комнату должно быть определенное количество секций батареи отопления. Количество зависит от метража. Средняя мощность одной секции чугунного или алюминиевого радиатора около 200Вт. Но это пассивная теплоотдача, а ведь тепло можно принудительно отобрать! Этим и займемся

▌Грабь награбленное!

Если на выходе батарея теплая, то значит есть где урвать еще энергии. Есть потенциал для разгона! А хороший разгон немыслим без хорошего охлаждения! Посему двигаем за кулерами.

Я решил не париться и купил самых дешманских кулеров. По 40р штука. Обычныйх 80х80х25. Они в аккурат по ширине секции радиатора. Сразу десяток взял:

coolers.jpg

Дальше соединил их стяжками в могучую батарею:

megacooler.jpg

Для соединения использовал пластиковые стяжки:

styaga.jpg

Это быстро, просто и надежно. Если хорошо затянуть, то будет как литая.

Затем все пропеллеры соединяем параллельно. Желтый провод, если есть, откусываем и выбрасываем. Это датчик скорости, он нам не нужен. А все красные соединяем вместе с красными. Черные с черными.

connect.jpg

Осталось подцепить коннектор:

conn.jpg

Если коннектора нет, то не беда. Можно тупо скрутить провода с блоком питания.

И взять блок питания от роутера. Блок можно брать совершенно любой. Лишь бы он давал ток от 1А и напряжение на выходе было постоянным, т.е. DC. Сама величина напряжения может быть от 5 до 15 вольт. Чем выше вольтаж тем эффективней, но тем и шумней. На 15 вольтах батарея превращается в могучий тепловентилятор, прокачивающий комнату за считанные минуты.

bp.jpg

Я взял на 5 вольт. Он был под рукой просто. С ним кулеры вращаются еле еле, их практически не слышно, а батарее этого хватает.

Пластиковыми же стяжками посадил все на батарею

battareya.jpg

Подключил питание… Поехали!

Да, вешать их надо так, чтобы максимально эффективно продувать радиатор. У моего радиатора есть внутри параллельные ребра. По ним воздух движется снизу вверх конвекцией. Потому я вентиляторы поставил так, чтобы они эту конвекцию ускоряли, дули снизу вверх.

batarreya2.jpg

На чугунной батарее может быть другое оптимальное расположение. Например, продувать сбоку или спереди. В общем, смотрите и решайте сами. Идеальным вариантом должно стать полное охлаждение батареи до комнатной температуры.

И, конечно же, можно не городить батарею из кулеров, а взять обычный бытовой вентилятор и направить его на радиатор. Эффект будет не хуже.

А еще у этой батареи есть приятный бонус. Если вы не последний участник тепловой цепи, то ваши мерзкие соседи, что громко слушают музыку или топают у вас над головой, вымерзнут нахер вместе с тараканами!

Тем же методом можно повысить мощность и электрических радиаторов. Меньше жрать электроэнергии они конечно не будут — закон сохранения энергии незыблем. С принудительной прокачкой они просто перестанут выключаться. Но плюс в этом тоже есть, во-первых, радиатор будет не таким горячим, сложней обжечься. А во-вторых, нагрузка на электросеть будет много ниже, автоматы не будет вышибать почем зря. Ведь постоянно работающий 800Вт радиатор куда менее хардкорен для проводки чем щелкающий туда-сюда, как утюг, 3КВт монстр. А по выдаваемой мощи они будут примерно равны.

З.Ы.

Сей креатиф был рожден когда ЦС, пожаловался мне в аське, шо у него дескать жопка мерзнет. На что был послан за кулерами и спустя небольшого апгрейда радиатора у него в квартире таки наступила африка. Вот его фоточки.

cs1.jpg

cs2.jpg

Вот такая херня, малята. Холодной вам батареи и теплой квартиры :)

Сама ідея звичайно не велосипед, проте настільки харизматично написано, що аж захотів поділитись зі всіма форумчанами.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • Відповідей 74
  • Створено
  • Остання відповідь

А там немає як батарею зробити холоднішою? Лід не пропонувати :)

Теплоізолюйте батарею (товстим одіялом наприклад), в кімнаті стане прохолодніше.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

А там немає як батарею зробити холоднішою? Лід не пропонувати :)

Теплоізолюйте батарею (товстим одіялом наприклад), в кімнаті стане прохолодніше.

Два шари 5мм фольгоізолу не допомагає. Тканиною боюсь - дууже вже гарячі.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

А там немає як батарею зробити холоднішою? Лід не пропонувати :)

Поставте крани перед входом і виходом в батарею.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

тюююю... я вже про це писав кілька років назад на борді, навіть фотки викладав; 6 рік сам таке юзаю: 2х120мм між ребрами чавунної батареї, підключені на 9В.

І так як користувач, засвідчую: це реально збільшує температуру на 2-3 градуси в кімнаті на 20м.кв.

так що...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

А там немає як батарею зробити холоднішою? Лід не пропонувати :)

Поставте крани перед входом і виходом в батарею.

...і на перемичці. Знаю.

Пізно - опалення вже включене. І дорого - одна батарея обійдеться з роботою в гривень 500 (3 крани по 38 грн, 2 кутники по 32грн, 2 трійники по 24грн, 2 переходи на металопласт по 27 грн., труба металопластикова 20 (1м) 9грн - 289грн; робота - 250-300 грн).

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Ви б спочатку того краніка який на вході в батарею замінили б на шаровий, такий як знизу, тому що той з біленькою ручкою - іголчастий, в нього пропускний отвір маленького діаметру(тому й називають іголчастий там шток вверх-вниз ходить-дуже тоненький), такі ставлять в системах індивідуального опалення, там якраз і насосік в котлі стоїть, має можливість продавити воду в трубах навіть через маленький отвір! та і взагалі система вся зєднується трубками 8-10мм. в діаметрі і насос те все ганяє на ура!

В мене такий краник з біленькою ручкою - іголчастий і система індивідуального опалення. Може теж мені його поміняти на шариковий? А то якось не однаково батареї нагріваються. В одній кімнаті я його прикручував, там ніхто не живе - тепер він мало крутиться і батарея холодніша ніж в інших.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

...і на перемичці. Знаю.

Пізно - опалення вже включене. І дорого - одна батарея обійдеться з роботою в гривень 500 (3 крани по 38 грн, 2 кутники по 32грн, 2 трійники по 24грн, 2 переходи на металопласт по 27 грн., труба металопластикова 20 (1м) 9грн - 289грн; робота - 250-300 грн).

нічого не пізно, це до чавунної батареї теж ліпиться ;)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

...і на перемичці. Знаю.

Пізно - опалення вже включене. І дорого - одна батарея обійдеться з роботою в гривень 500 (3 крани по 38 грн, 2 кутники по 32грн, 2 трійники по 24грн, 2 переходи на металопласт по 27 грн., труба металопластикова 20 (1м) 9грн - 289грн; робота - 250-300 грн).

нічого не пізно, це до чавунної батареї теж ліпиться ;)

Я писав про проблему, прямо протилежну до описаної у топікстарті, - як зробити батарею холоднішою. В квартирі зараз +28. ;)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Ви б спочатку того краніка який на вході в батарею замінили б на шаровий, такий як знизу, тому що той з біленькою ручкою - іголчастий, в нього пропускний отвір маленького діаметру(тому й називають іголчастий там шток вверх-вниз ходить-дуже тоненький), такі ставлять в системах індивідуального опалення, там якраз і насосік в котлі стоїть, має можливість продавити воду в трубах навіть через маленький отвір! та і взагалі система вся зєднується трубками 8-10мм. в діаметрі і насос те все ганяє на ура!

В мене такий краник з біленькою ручкою - іголчастий і система індивідуального опалення. Може теж мені його поміняти на шариковий? А то якось не однаково батареї нагріваються. В одній кімнаті я його прикручував, там ніхто не живе - тепер він мало крутиться і батарея холодніша ніж в інших.

до чого цей бездумний пост? в системах індивідуального опалення використовується своя запірна арматура - іголчасті крани, а в системах централізованого опалення будинків(ще радянського часу) своя, і відрізняються вони тим що в системі індивід. опалення є насос або декілька, які ганяють воду по трубам і там діаметр можна використовувати менший(насос продавить) а в системах ЦО будинків, насосів на будинках немає, вони стоять аж на котельнях тому і розраховано що діаметри майже скрізь(на стояках) одинакові(15, 20мм.) і не стоять там крани які менші по прохідності, хоча я не скажу що не можна кран на вході та виході батареї опалення ставити, їх ставити можна тільки з дотриманням діаметрів труб! наприклад якщо людині горло здавити - довго вона проживе!?

а у Вас скоріше всьго той кранік, що мало крутиться(я зрозумів не докіньця відкривається) мабуть закипів, його вже треба міняти, і взагалі наскільки я знаю любі крани час від часу потрібно рухати(закрив, відкрив) для того щоб вони не закипали!

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Так таких способів багато, як своє проживання в квартирі зробити комфортніше: достав додаткові радіатори в кожну кімнату, поставити обдув на радіатори, можна взагалі якогось теплообмінника присобачити до радіатора і активно "знімати" тепло направляючи його в свою квартиру.... і пофіг на те, що всі сусіди яки живуть вище чи нижче мерзнуть, головне що в тебе ташкент.

А ще харять умніки які ставлять газову колонку і підігрівають гарячу воду самі (типу так дешевше), відмовляючись брати гарячу воду з водопроводу, при цьому тиску холодної води на верхніх поверхах, майже немає, прийняти душ зранку і ввечері - нереально, вода з гарячого крана біжить як дурна, кипяток, а з холодного - ледь ледь.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

...і на перемичці. Знаю.

Пізно - опалення вже включене. І дорого - одна батарея обійдеться з роботою в гривень 500 (3 крани по 38 грн, 2 кутники по 32грн, 2 трійники по 24грн, 2 переходи на металопласт по 27 грн., труба металопластикова 20 (1м) 9грн - 289грн; робота - 250-300 грн).

нічого не пізно, це до чавунної батареї теж ліпиться ;)

Я писав про проблему, прямо протилежну до описаної у топікстарті, - як зробити батарею холоднішою. В квартирі зараз +28. ;)

Додаю фото як у себе зробив, перемичка замурована у стіні, при потребі зможу зняти батарею навіть під час опалення.

post-7315-0-85024900-1381652332_thumb.jp

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

[а у Вас скоріше всьго той кранік, що мало крутиться(я зрозумів не докіньця відкривається) мабуть закипів, його вже треба міняти, і взагалі наскільки я знаю любі крани час від часу потрібно рухати(закрив, відкрив) для того щоб вони не закипали!

Той кранік на другу зиму закипів. Тому я питаю, що краще поміняти на шарикові всі, або поступово які закиплять.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

[а у Вас скоріше всьго той кранік, що мало крутиться(я зрозумів не докіньця відкривається) мабуть закипів, його вже треба міняти, і взагалі наскільки я знаю любі крани час від часу потрібно рухати(закрив, відкрив) для того щоб вони не закипали!

Той кранік на другу зиму закипів. Тому я питаю, що краще поміняти на шарикові всі, або поступово які закиплять.

шарові крани ставити в системах індивідуального опалення НЕ МОЖНА(можна але коли він буде або повністю відкритий, або повністю закритий, просто в системі індивідуального опалення мусово регулювати, тому і ставлять регулюючу арматуру), тому що вони розраховані на два положення - закритий чи відкритий! не знаючі люди прикривають і їх якщо є потреба(ставлять положення ручки на половину скажем), але в такому випадку шаровий кран довго не служить - закипає або той шарик швидко ржавіє в тому місці де не треба, потім ним не перекриєш повністю воду чи повністю не відкриєш! в ігольчастих - будова крану зовсім інша, там нарізана різьба(як болт в різьбу закручуєш) і Ви коли крутите ручку то регулюєте положення того штоку(іголки) вище -нижче - відповідно отвір через який вода проходить - меньший, більший!

чому Ваш закипів - є пару причин, або кран дешевий(китайське фуфло як то кажуть) то той закипить швидко, або просто зламається, чи ви просто його прикрили і більше не чіпали? ще раз кажу любий кран потрібно періодично відкривати на повну та закривати повністю і тоді виходити на потрібне Вам положення, так він буде служити! ще причина - погана вода в системі, але тоді я думаю усі б крани повиходили б з ладу дуже швидко!

ще можливо кран бракований!

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Мабуть мені так і треба. Закрити чи відкрити. Наприклад зараз достатньо опалювати тільки дитячу кімнату. А ті крани ігольчасті, то не відкриває то не закриває. Тай не знаю чи він добре відкритий чи він призакритий, бо вони з часом стали мало крутитись. Тай вода в системі погана, з залізом. Де стільки води взяти дисцильованої.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Мабуть мені так і треба. Закрити чи відкрити. Наприклад зараз достатньо опалювати тільки дитячу кімнату. А ті крани ігольчасті, то не відкриває то не закриває. Тай не знаю чи він добре відкритий чи він призакритий, бо вони з часом стали мало крутитись. Тай вода в системі погана, з залізом. Де стільки води взяти дисцильованої.

з дестилятора, якщо маєте знайомих що працюють в області хімії, то в них дестилятор обовязково має бути!

а воду в системі потрібно з певною періодичністю міняти(але не дуже часто це теж не є добре) і наскільки я знаю що не дестильовану воду треба заливати, ні в якому випадку дестильовану воду неможна заливати в системи опалення, будь які, тому що дестилятор - принцип роботи: звичайну водоопровідну воду заливають в дестилятор, в ньому вода доводиться до кипіння та парою збирається в ємності, при цьому вода втрачає весь хімічний асортимент, але при цьому стає кислотно активною(вибачаюсь за термінологію сам не хімік пояснюю як вмію), це пагубно сказується на котлах та вентелях і якщо система опалення(труби) мідні чи залізні то це діло теж за пару років приходить в решето!

заливати треба спеціальну хімочищену, для цього беруть пробу води на жосткість, а тоді очищають її від елементів(заліза, міді і т.д.) одним словом забирають те що сприяє швидкій корозії металу, при чому в тій мірі в якій воно потрібно, без перекипятіння звичайно

ось Вам і відповідь на Ваше питання - тепер зупиняйте котла, зливайте воду, мийте систему та котла розчином кислоти(співвідношення не скажу не помню) від накипу і т.д. фігні, міняйте вентелі на нові, та зверніться в спеціалізовану фірму яка таку хімочищену воду вам може приготувати, заливайте та користуйтесь!

куди звернутись не скажу(не знаю), але попробуйте звернутись в ДКП"Луцьктепло" там є хімлабораторія і можливо вам продадуть тої води скільки треба!

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Я звичайно вибачаюсь за відхилення від теми!

і навіщо мій перший пост видалили? я ТС-у діло написав на рахунок вентеля того що на вхідній трубі!

на мою думку потрібно зробити щоб краще сама батарея гріла! а не видумувати гору вентиляторів які будуть ще більше охолоджувати ітак ніяку (по температурі) батарею, ще й до того пилюку з неї в повітря піднімати! повітря в приміщенні нагрівається ітак своїм ходом - називається конвекція, холодне повітря проходячи через нагрітий опалювальний прилад піднімається вгору, знову охолоджується - і так покругу!

тут головне щоб прилад опалення грів нормально і не був захаращений!

непотрібні там ті куллери, хоча згідний з людьми - дизайн непоганий, взяв би краще куллери з світлодіодною підсвіткою, веселіше в темноті дивилося б!

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • Адміністратори

Описаний спосіб з вентиляторами, цілком дієвий. Це один із багатьох способів збільшити інтенсивність відбору (віддачі) тепла.

На рахунок пилу - з ними іншими способами борються а не створюють повний штиль у кімнаті :)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

і навіщо мій перший пост видалили? я ТС-у діло написав на рахунок вентеля того що на вхідній трубі!

ТС тільки запостив сюди цей матеріал, силка на оригінал під ним.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

і навіщо мій перший пост видалили?

перестарились, певно. я просив лише щоб забрали цитату з топікстартом: ще раз та ж сама простиня - це забагато.
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

і навіщо мій перший пост видалили? я ТС-у діло написав на рахунок вентеля того що на вхідній трубі!

ТС тільки запостив сюди цей матеріал, силка на оригінал під ним.

Вибачаюсь, поспішив з висновками, так там маленькими буквами та ссилка, ехх і роздув жеш я, ссилка то на російський сайт, а я гадав то ТС і пораду давав!

ну і фіг з ним, ще раз вибачаюсь!

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Як же я хотів би мати таку харизму як і автор статті...

ти поняття підміняєш. Прочитав 3 абзаци тексту з технічними термінами і вже говориш за харизму. Може там в реалі сірєйший чєловєк, в якому .... О чьом єто я?... На фото, глянь:

yTx3G27-sTY.jpg

UNY1gx3Jrts.jpg

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

x_f20469d5.jpg

как щас помню:

"У Z80 шина данных восьми битная, а вот шина адреса 16ти разрядная, поэтому то она могла адресовать 65535 байт на страницу"

Я перечитав добрий десяток матеріалів написаних цією людиною, і скрізь присутня така ж харизма, він пише не як вікіпедія тупо зкопірайтивши текст звідкись, а пише від себе... Але це вже інша історія тема.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.




×
×
  • Створити...